zondag 3 april 2011

Kaartje voor ons dochter morgen

Hallo allemaal,

Ik ben nu juist klaar met dit kaartje voor ons dochter,
morgen na het steken van haar sonde, geef ik het haar,
ik heb naast de libellen de tekst " mijn dappere meid" geschreven.
En vanbinnen natuurlijk nog een tekstje dat mama, papa en den broer fier zijn op haar hoor!



Ook mijn kaartje voor het kleurenkaartenteam van Martine is af en ga ik nu als gepland opslaan. Het is een snel kaartje geworden, want ik had niet veel tijd meer!

Oh ja, ik las op de site van het ziekenhuis dat ze voor de ouders draadloos internet op aanvraag hebben, tja dat zal ik dan eens navragen morgen, erg hé, dat een mens (lees IK dus ,hihi) nog geen week zonder zijn laptop kan hé :-) Dus wie weet tot morgen in het ziekenhuis?

Groetjes,

16 opmerkingen:

cheneson zei

veel succes voor je meisje morgen.
heel mooi kaartje daar zal ze blij mee zijn

groetjes cheneson

hennie zei

Lieve Jaimie van harte wens ik jullie veel sterkte toe!
Liefs hennie.

yvon zei

Heel veel sterkte voor jullie allemaal en succes.
Lieve groetjes, Yvon

Hetty zei

Wat en mooi kaartje en wat zal
je dochter daar blij mee zijn

gr hetty

patricia zei

veel succes morgen voor je dochter ze zal wel blij zijn met dit leuke kaartje
patricia

Cards by Jol zei

prachtig kaartje heb je gemaakt, veel sterkte de koemnde dagen voor jullie gezinnetje.

groetjes jolande

Margo zei

Heel leuk kaartje Jaimie en ik duim voor je dochter en voor jou want het wachten duurt soms zo lang he !
Liefs
Margo

Sandraatsjuh zei

Hallo Jaimie,

Allereerst heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis.... Wat een lief kaartje wat zal ze daar van op kijken!

Liefs Sandraatsjuh

Lia zei

Lieve kaart heb je gemaakt voor je kleine meid, heel veel sterkte hoor,

groetjes Lia

Anoniem zei

hoi

heel veel sterkte in het ziekenhuis vandaag!

en wat een lief kaartje heb je voor je dochter gemaakt!

gr regina

tiny zei

Hallo Jaimie,

Het is een prachtig kaartje geworden.Heel veel sterkte deze week!

liefs tiny

marika zei

superlief kaartje!
mijn kaartje komt ook zenne,maar niet verklappen he

knuffel,ikke

Irene zei

Wat een schattige kaart is het geworden, daar zal de kleine meid blij mee zijn en jij een beetje rustig blijven hoor en laat het bloggen toch voor wat het is, de kleine gaat nu voor alles!!!!!

Liefs, Irene

M@rjan zei

Hier zal je dochtertje erg blij van worden, iedere keer als ze ernaar kijkt! Sterkte hoor!

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt.

Liefs Riet.

Debbie zei

lekker stoer en vrolijk dit kaartje, mooi!
xxDebbie