maandag 11 april 2011

Mijn kleine simpele creatie

Hallo allemaal,

Dank u schatjes, voor jullie lieve reactie !!

Ons dochter had in het ziekenhuis en nu hier thuis ook nog steeds buikpijn, we hopen dat het gewoon de aanpassing van haar darmen is op alles en niet dat er toch nog iets anders zit ergens, 19 april moet ze terug op controle, dus we hopen tegen dan dat haar darmen haar vocht- en vezelrijke voeding gewoon is en de buikpijn weg is hoor!

Dan bij het thuis komen, moesten er natuurlijk voor mijn mama en mijn schoonmoeder een bloemeke gekocht worden hé, tenslotte hebben ze allebei ook geholpen met onze zoon die week, zo moest hij 's morgens op school geraken, dat mijn mama op haar en 's avonds mochten mijn ventjes dan bij zijn ouders gaan eten, mijn mama zat dan op bezoek bij mij en ons dochter en speelde dan uno met de klein,..

voor mijn mama,(tussen de kleine bloemekes staat , bedankt)


voor mijn schoonmoeder, (op dat kaartje staat, bedankt, maar je ziet het niet goed)


Groetjes,

24 opmerkingen:

Michelle zei

Het zijn leuke kaartjes geworden, zullen ze vast erg blij mee zijn ;)
Duim voor jullie dat alles goed (blijft) gaan..

liefs Michelle

Linda zei

Dat heb je leuk gedaan zo, en maar hopen dat het goed verder gaat
gr linda

Hetty zei

Wat een leuke kaartjes en ik hoop
dat alles nu goed gaat komen

gr hetty

Margreet zei

Schattige kaartjes Jaimie, de kleur past mooi bij de kleur van de boeketjes :-)
Hopelijk gaat nu steeds alles een beetje beter.

groetjes van Margreet

Pauline zei

Ik hoop zeker dat het nu allemaal beter zal gaan!
Toen we hier van de melk en soja af gingen duurde het ook even voor er resultaat was, maar niet lang!
Bij sommige van mijn kinderen is een klein beetje melkprodukt al genoeg voor klachten.
In het begin streng dieet gehouden en toen langzaam dingen toevoegen...veel succes en sterkte, ik hoop echt dat de problemen voorbij zullen gaan!

Anneke zei

Leuke kaartjes!
En ik ben blij voor jullie dat je nu toch weet wat er mis is en wat je eraan kan doen :) Groetjes Anneke

Irene zei

Lieve kaartjes Jaimie en gewoon even afwachten en volhouden met de nieuwe eetgewoontes en dan komt het beslist wel goed !

Liefs, Irene

M@rjan zei

Dat zullen de beide moeders zeer op prijs stellen!

Groetjes, Marjan

Marianne zei

fijn dat jullie weer thuis zijn, hopelijk komt alles goed nu. Leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi in hun eenvoud.

Mascha zei

Fijn dat je op de moeders kan rekenenen.
Groetjes Mascha

Sarah zei

Zeer mooie kaarten zijn het op de foto's, felle kleuren ;)

Je bent blij zeker dat jullie allemaal terug thuis zijn ?

Probeer tesamen een beetje van het mooi weet te genieten, hé.

Het is 2 weken paasvakantie zeker ?

Mvg Sarah

Aleida zei

Mooie kaartjes, dat hebben ze ook wel verdiend. Sterkte met het wennen.
groetjes,

Riet zei

Wat prachtig gemaakt en gedaan Jaimie,lief van je hoor.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Leuk gedaan dat zal gewaardeerd worden! Sterkte met je dochter!
Groetjes Jolanda.

Cards by Jol zei

dat zijn leuke bedankjes en ze zullen het vast met liefde voor jullie hebben gedaan.

groetjes jolande

yvon zei

Lief van je, de bedank kaartjes en zo mooi. En het gaat vanaf nu gewoon steeds beter met jullie kleine meid, daar ben ik van overtuigd.
Groetjes, Yvon

Kim Piggott zei

Oh what totally gorgeous work!
hugs
kim x

Gerda Hartman zei

Wat een lieve kaartjes. Fijn dat je zo geholpen wordt door mama en schoonmamam.

Kaatje zei

heb je heel leuk gedaan! Hopelijk gaat het snel beter!

groetjes,
Annika

Wil zei

Met een lief en mooi kaartje ,maak je een heleboel mensen erg blij.
Verder wens ik je veel beterschap voor je dochter.
Ik ben je volger geworden. Ik hoop dat als je een keer tijd en zin heb je ook eens een kijkje bij mij wilnemen.

Groetjes Wil

Maris zei

hi Jaimie, leuk dat je toevallig bij mijn blog kwam, ik nu ook bij jou hoor, en jaa leuk he mijn dochter heet ook Jamie xx

Cheryl zei

Jamie, both of your cards are gorgeous!

stempelfreaks zei

Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt. Daar zullen je moeder en schoonmoeder vast blij mee zijn geweest.
Groetjes Astrid & Larissa

marika zei

mooie kaartjes!

groetjes,marika