maandag 4 april 2011

Mijn notitieboekje

Hallo allemaal,

vandaag de grote spannende dag voor iedereen, oh ik hoop maar dat die sonde steken lukt, want ik denk dat mijn meisje haar goed gaat verzetten hoor :-(, allee ja begrijpelijk hé, ze willen een buisje door uw neus, keel tot in uw maag duwen en dat ze misschien wel zou kunnen overgeven, leg maar uit aan dat kind dat het niks is hoor.

Mag ik iedereen bedanken die via mijn blog of zelfs privé via mail zijn steun geeft , DANK U!!
Ik neem al die steun mee sebiet, want ik denk dat mijn moederhartje sebiet even gaat breken!

Dan ben ik terjuist na het nog snel gaan insteken van de was, nog even de knutselruimte ingedoken, ik had mijn mama gisteren notities zijn maken op een kapotte envelop, tttsss dat kan toch niet hé, hihi, dus ik heb haar dit notitieboekje in de snelte gemaakt hoor :-)


In de binnenkant wat kladpapieren gevouwen,



En nu moet ik ééééécht wel voort doen,

Groetjes,

21 opmerkingen:

Margo zei

He Jaimie,
dat heb je 'in de rapte' dan toch maar weer goed gedaan zeg !
Veel sterkte he !
Liefs
Margo

Pierelantijntjes zei

Hoi Jaimie,
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen hoor!!!!
Lieve groet van Ester

scraplouise zei

Wat leuk gemaakt! Veel sterkte voor vandaag komt vast allemaal goed hoor.

gr.Louise

stempelfreaks zei

Wij willen jullie heel veel sterkte toewensen!!!
Groetjes Astrid & Larissa

Kitty zei

Leuk notitie boekje en nog zo even snel.
Heel veel sterkte gewenst.

Groetjes Kitty

Michelle zei

Wat een leuk boekje is het geworden!
Veel sterkte vandaag..

Liefs Michelle

Hetty zei

Wat een mooi boekje en nogmaals
heel veel sterkte

gr hetty

Sarah zei

Leuk boekje, veel sterkte toegewenst. We zijn er voor elkaar te helpen he.

Hoe is het geweest in ziekenhuis ?

Mvg sarah

www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

marika zei

leuk boekje!
schatje,ge weet,ge kunt mij altijd bereiken als ge het nodig hebt he

dikke knuffel,ikke

manuela zei

Wat een leuk boekje is het geworden
en veel sterkte toegewenst
liefs
Manuela

creanja zei

Heel veel sterkte met je dochter hoor! jaimie, en je wel wel een heel mooi notitieboekje gemaakt! gr anja

Anneke zei

Een leuk boekje! En veel stertke!!
groetjes Anneke

Mascha zei

Wat leuk bedacht.
Veel sterkte.
Groetjes Mascha

Linda zei

Veel succes met je kindje in het ziekenhuis, ik hoop dat alles goed gaat.
gr linda

Thea zei

Mooi boekje, en veel sterkte vandaag met je dochter het is niet niks voor zo'n klein meisje. Maar gaat helemaal goedkomen

Lieve groetjes
Thea

Jolanda Cuper zei

Prachtig boekje! Hoop voor je dat het goed gaat en komt!
Sterkte Jolanda.

Karin zei

Hey Jaimie,
Doe veel groetjes aan je dochter en zeg haar maar dat veel mama's en oma's hier op de blog aan haar denken.
Sterkte voor jou Jaimie, want ik weet wat hoe hulpeloos je je nu voelt.
Groetjes,
Karin

Kristel zei

Dat is een prachtig boekje geworden Jaimie!!
Groeten Kristel

martina's kaartjes zei

veel sterkte, als moeder heb je dan de taak om er voor je kind te staan en te weten dat het allemaal wel ten goede van het kind komt....
mooie creatie !
groetjes, martina
x

Cards by Jol zei

dat heb je in de snelligheid toch nog even mooi gemaakt.
Heel veel sterkte en geef je dochter maar extra veel knuffels vandaag.

groetjes jolande

Debbie zei

wat een mooi boekje is het geworden, een prachtig kadootje zo!
xxDebbie