vrijdag 22 april 2011

Mijn swap- paaskaartje

Hallo allemaal,

Ik wil eerst even iets zeggen voor ik mijn kaartje laat zien.

Jullie hebben mij gisteren enorm hard gesteund, ik heb zelf privé mails gekregen dat de tranen over mijn wangen rolde, ik wil dan ook aan jullie allen die gereageerd hebben, zowel op mijn blogje hier als privé, oprecht dank u zeggen !!!
Jullie weten niet hoe fijn het kan zijn, om soms eens gewoon even te mogen zeggen, hier is mijn grens, ik heb ze even gezien en na 11j vechten, tja is het vandaag gewoon een nieuwe dag en vechten we wéér gewoon verder, want dat doe je toch voor je gezin hé.

Ok, nu mijn paaskaartje (met 3D afbeelding) volgens sketch van de nederlandse swappers;


Ik kan mijn gekregen kaartje nog niet laten zien, want het is blijkbaar nog onderweg.

Groetjes,

8 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Jaimie, ik vind het een dot van een kaart. Fijne dag!

martina's kaartjes zei

het is een heel geslaagde kaart ! mooi gedaan,
groetjes, martina
x

marika zei

leuk kaartje!

groetjes,marika

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Jaimie.
Sterkte met al de zorgen meis.

Gezellige paasdagen.
Liefs Riet.x

Margo zei

Leuk kaartje Jaimie, probeer nog wat te genieten van het mooie weer !
Liefs
Margo

Cards by Jol zei

heel mooi paaskaartje, leuk eens niet in de traditionele paaskleuren (ppars/geel)
Ik vind dat je mooie warme kleuren hebt gebruikt.

groetjes jolande

Sonja zei

Een niet traditioneel tof paaskaartje !
Ik wil ook wel even langskomen om je steun te zijn hoor ;) of toch maar niet ... Ik wed dat ik voor jou aan het wenen ben. Het voornaamste is dat je nu weet wat er scheelt en er kan aan gewerkt worden, totdat het uiteindelijk vanzelfsprekend is.

Nog een fijn paasweekend,
Sonja

Sarah zei

mooi kaartje Jaimie

mvg sarah