dinsdag 5 april 2011

Moe, onrustig hier, en een beetje tijd voor mama

Hallo allemaal,

Ik wil eerst even beginnen met de te zeggen, dat zijn jullie toch écht ontzettend vriendelijke mensen zijn, écht waar, dank u voor al de steun die wij hebben mogen ontvangen, zowel in mail , als hier in reacties, en vandaag mocht ons illyana een kaartje in ontvangst nemen van Saskia (van snippers en co),


Saskia dank u!!!

En van haar broer krijg ze een zelfgemaakte spelbundel,


die is gewoon super, eens ik thuis ben en meer tijd heb, plaats ik die op zijn blog, die was gewoon zo lief voor zijn zus!

dan even over hier in het ziekenhuis;

Amai ppff, van slapen komt hier niet veel in huis hoor, gelukkig ben ik dat gewoon van anders, maar mensen die dat niet gewoon zijn, ocharme, naar een ziekenhuis moet je ook niet komen om te rusten hé, altijd staat er wel iemand in de kamer, is het geen verpleging, dan is één van de dokters , of de poestdienst of de keukendienst voor de plateaus, zelf de nachtdienst staat hier, want haar machine van die sonde, maakt continu geluid en soms ineens een piepend(lees vreselijk!!) geluid, of de fles eraan is leeg, of mijn dochter moet naar het wc en de sonde moet losgekoppeld worden, ...echt ik ben kapot,en slechte slaapzetel voor mij ség, écht mijn rug en nek, ppff, volgens mij zitten mijn wervels gewoon vast op elkaar, er is geen plek meer tussen hoor :-)

Hier zie je haar machine van de sonde, ze geeft die paal de naam "mevrouwtje".
Ze is hier op weg naar het klasje, daar mogen enkel de niet besmette kindjes gaan spelen, zonder de ouders, flauw hé , ik mag niet meer met de barbie spelen :-)



Tja, dan ga ik toch gewoon verder doen aan mijn zeehondjes zeker, ik heb er al ééntje bijna klaar, het moet enkel nog opgevuld en dichtgenaaid worden, maar ja dat is iets voor thuis.

Hier zie je het eerste zeehondkussentje, wat vinden jullie ervan ??
Het is hier wel moeilijk foto's trekken, het is in het echt mooier.

de voorkant,


de achterkant,


Groetjes,

18 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hoi Jamie,

Nou zeg wat een vermoeiende nacht heb je achter de rug,vandaag overdag moest ik nog aan je denken,wat je de hele dag/nacht in zo'n ziekenhuis moet doen,echt vervelend.
Fijn dat je dochter daar ook wat bezig gehouden wordt,het is een dapper meisje, Je 1ste zeehondje ziet er al heel leuk uit wat zal dat leuk zijn als het af is.
Veel sterkte en het allerbeste voor de komende nacht, we denken aan jullie.

liefs vanuit Holland Annemarie en Merit

Jolanda Cuper zei

Het is wel afzien in het ziekenhuis dat weet ik ook uit ervaring. Maar gelukkig is dat allemaal al lang geleden. Hoop voor jullie dat hier snel een goed einde aan komt! Ze zeehondje is zeer schattig!
Sterkte en groetjes Jolanda

Aleida zei

Ze slaat zich er dapper doorheen! Fijn dat je zoon zo aardig reageert.
Sterkte!

yvon zei

Ach, wat een lief broertje heeft je dochter. Superrrr van hem. Ik kan me voorstellen dat je geen oog dicht doet in zo'n ziekenhuis, nog even volhouden meid. En je kussentje wordt ook weer prachtig.
Veel sterkte de komende tijd en lieve groetjes, Yvon

cheneson zei

verschrikkelijk he die ziekenhuis nachten, dan is je dochter toch al wat vertrouwd geraakt met haar mevrouwtje :)
lief dat de broer zo met haar begaan is.

groetjes

stempelfreaks zei

Tja slapen in een ziekenhuis gaat zeer moeizaam, vooral ook met zo'n machine naast je. Je dochter is wel dapper hoor. Je zeehonden kussen is erg leuk geworden. Sterkte de komende dagen maar weer.
Groetjes Astrid & Larissa

Hetty zei

Wat vervelend dat je zo slecht kan slapen in
het ziekenhuis maar ik vind je dochter echt
wel heel dapper en hoop dat het snel achter
de rug is

gr hetty

Saskia zei

Jaimie,

Toch goed dat je ook 's nachts bij je dochter kan blijven! Maar 't zal inderdaad ook wel heel vermoeiend zijn hé... niks beter dan je eigen bed thuis hé!!
Enne, ze doet dat héél flink, zelfs al op stap met haar mevrouwtje, hihi!!

Lieve groetjes en tot binnenkort,
Saskia :)

Margo zei

Hoi Jaimie,
ja rust in het ziekenhuis, daar moet je daar niet voor zijn , dat herinner ik me ook van toen Femke haar eerste astma-aanval had !
En die kleine pruts, ze was nog geen 2.5 ook met die 'madam' op stap !
Je meid, daar heb je wel even recup van nodig volgende week hoor !
En lekker veel slaap voor jou en je dochter !
Veel succes en veel sterkte met de onderzoeken !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Hoop dat je deze nacht beter zult slapen, maar trosotje ik kan ook de slaap niet vatten dus maar even bloggen, ik vind je dochter een stoere meid hoor zeg dat maar van mij.

Sterkte verder,

Louise

Ageeth Holster zei

Hallo Jaimie, ik las je berichtjes over je dochtertje en wil je even zeggen dat ik met je meeleef hoor!! Ik hoop dat alles snel beter gaat zodat ze lekker weer naar huis komt. Blijf je ook wel goed voor jezelf zorgen?!?
Groetjes Ageeth

tiny zei

Hallo Jaimie,

Wat is je dochter een kanjer zeg!
Zo alleen op stap met haar madammetje.Jammer dat het slapen iets minder gaat, maar dat is begrijpelijk in een ziekenhuis.Ik hoop dat het snel beter met haar gaat.

liefs tiny

Terray zei

Pffft wat vreselijk zo'n ziekenhuis opname voor je dochter. Ik wist dat ze aan het kwakkelen was maar is er nu iets naar voren gekomen wat ze onder de leden heeft??
Een sonde is niet niks bah wat vervelend.
Hopelijk is alles snel achter de rug en mag je meiske weer gezond mee naar huis.
Sterkte!


Lieve Groetjes
Tertia

Sarah zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog, Jaimie. :)

Ziekenhuizen zijn nooit leuk he, al dat heen en weer geloop enz...

Veel sterkte alvast.

Het ziet er prachtig uit, je zeehond :)

Mvg Sarah

marika zei

kijk haar gaan zeg,samen met mevrouwtje paal,haha.
Ja,tziekenhuisleven is nie alles he,ik weet er helaas alles van.
Enne,wat doe broer-zus-liefde betreft,geniet er maar van.Want eens ze thuis is is de liefde weer voorbij

dikke knuffe voor jullie allemaal
Marika

Irene zei

Jaimie, het is allemaal zo herkenbaar zoals je verteld hoe het toegaat e het klopt echt.je komt bek en bek af uit het ziekenhuis want daar is inderdaad altijd wel iets of iemand en maar zwijgen over dat kpje thee en de thermometer om 6 uur in de ochtend!! Hoofdzaak dat jullie straks weten wat er mis is en dan is al dit leed hopelijk snel geleden!!!

Liefs voor jullie 2 -hoe houden de ventjes het thuis vol trouwens???

Irene

Cards by Jol zei

het ziekenhuis vreet energie bij mama en de kleine meid gaat waasrschijnlijk gewoon spelen, maar dat is het mooie van kind zijn.
en dan heeft mama even tijd om te freubelen, is mooi hoor het kussen, sterkte nog de komende dagen.

groetjes jolande

Margreet zei

Hoi Jaimie,

Ik vind Illyana maar dapper hoor zo met 'mevrouwtje' paal :-)
En voor rust moet je als mama niet in een ziekenhuis zijn nee, je ziet teveel en kunt zo weinig doen hè.
Gelukkig heb je wat afleiding in het freubelen van het een en ander.

Hopelijk komt er snel bericht uit de onderzoeken.
Hou jullie taai!

groetjes van Margreet