vrijdag 15 april 2011

snel kijken :-)

Hallo allemaal,

Voor de swap van de nederlandese swappers, was de uitdaging, maak een paaskaart volgens sketch, helaas ik kan ze nog niet laten zien aan jullie, omdat mijn swapmaatje ze nog niet heeft aangekregen. Tja en het is ook wéér een snel kaartje geworden, mensen ik kom toch écht wel tijd tekort hoor, het is hier zo druk, en er staan nog veel verplichtingen op de agenda helaas :-(
En ik zou nog kaarten moeten maken, zullen er ook snelle worden dus.

Maar kom,...sssttt hé...ik zal jullie even snel een klein kijkje laten nemen dan :-)


Volgende week laat ik dan heel de kaart zien, als mijn swapmaatje groen licht geeft!

Groetjes,

9 opmerkingen:

Irene zei

Hoi Jaimie!

Wil het allemaal wel een beetje lukken met "het nieuwe eten/drinken" of ben je daar nog niet echt aan begonnen en wacht je op gesprek met dietiste??

Groetjes, Irene

Pierelantijntjes zei

De "sneek peek" ziet er veelbelovend uit hoor Jaimie.
FIjn weekend,
groetjes Ester

Aleida zei

Helaas, de winkel heeft geen potjes tijd te koop.
ben benieuwd wat het is.
groetjes,

Wil zei

Ben zeer benieuwd hoor. Ik ga het goed in de gaten houden.
Groetjes Wil

miriam zei

ben wel benieuwd hoor je maakt me nieuwsgierig jaimie

gr miriam

Marjolijn zei

Spannend hoor, ben benieuwd!

Hoe gaat het inmiddels met de kids?

Groetjes Marjolijn

Riet zei

Ben heel benieuwd Jaimie.
Hoe gaat het met de kinderen,lusten ze het andere eten?

Liefs Riet.

Sarah zei

k'ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.

Je blog in een nieuw kleedje ? Mooi kleurtje ;)

Mvg Sarah

Margo zei

Hoi Jaimie,
ik was er een weekje tussenuit, je hebt leuke dingen gemaakt !
Ik mail je hopelijk morgen !
Liefs
Margo