donderdag 7 april 2011

Wij zijn het hier beu :-(

Hallo allemaal,

pppff, iedereen is deze situatie beu nu, het is genoeg geweest hoor , wij willen zo graag naar huis, naar de gewone situatie, en het is nu ook nog niet 100% zeker dat ze morgen naar huis mag, ppff.

Ik wil graag op jullie blogs reageren, en op sommige heb ik dat al gedaan, maar internet gaat hier niet zo snel en sommige blogs duurt écht wel te lang om hier te openen, je moet hier ook steeds inloggen en dat duurt allemaal net iets te lang voor mij als ongeduldige meid :-)

Even een paar foto's van hier,







Ze heeft vandaag ook nog een diploma gekregen voor "de grote prik"

En van haar nonkel, nichtje, moeke en voke, heeft ze nog een bezoek met cadeau'tje gekregen.
Ook haar broer, de papa en bomma komen elke dag op bezoek.

ze gaat ook naar het klasje elke dag, daar gaat ze dan spelen met andere kindjes of maakt ze zoals vandaag een mooie ketting en armband voor zichzelf of geeft ze er éne cadeau aan de verpleging :-)

groetjes,







21 opmerkingen:

cheneson zei

vervelend dat je nog niet weet wanneer jullie naar huis kunnen , weten ze nu al wat er scheelt ?
hopelijk duurt het nu niet lang meer

Christa's blog zei

Ja, daar duren de dagen lang hé, tegenover thuis. Nog eventjes geduld en dan kunnen jullie terug naar jullie gezinnetje, want dat mis je op zo'n momenten toch.
Liefs
Christa

Pia zei

Ja in het ziekenhuis duren de dagen lang en zeker als je niet weet wanneer je weer thuis bent.
Weten ze al wel wat er aan de hand is?
Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Liefs Pia

scraplouise zei

Kan me voorstellen dat jullie naar huis willen, zal voor jullie duimen dat jullie lekker naar huis mogen.

gr.Louise

Pauline zei

Een dappere meid hoor!
Ik snap dat je graag naar huis wilt...je hele leven staat op zijn kop nu.
Nog eventjes volhouden hoor....sterkte met de laatste dagen!

Thea zei

Je hoeft bij ons niet te reageren hoor, is echt geen verplichting. Er zijn nu wel andere dingen toch? Veel sterkte met je meisje, volgens mij gaat het wel goed met haar aan de foto's te zien. Ze verveelt zich niet volgens mij.

Liefs
Thea

Aleida zei

Nog effe volhouden! En neem je naaiwerkje te hand en niet het internet.... Heel veel sterkte! Ook voor de rest van de familie.
groetjes,

Tinie zei

Heel, heel veel sterkte!!!

Groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Hoop voor je dat je niet lang meer hoeft af te zien!
Sterkte Jolanda.

Tania zei

Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen. En vooral dat jullie dan snel zullen weten wat er nu aan het handje is.

Hetty zei

Nou ik kan me voorstellen dat jullie
graag naar huis willen en ik hoop dat dat ook snel gaat gebeuren

gr hetty

yvon zei

Ach meid, ik kan me voorstellen dat jullie het zat zijn, maar nog even volhouden hoor. Het is voor een goed doel.
Veel sterkte.
Groetjes, Yvon

Cards by Jol zei

wat een zit hé, ik hoop dat jullie vandaag naar huis mogen en het weekend lekker thuis zijn.

liefs jolande

hennie zei

Nog even volhouden hoor Jaimie!
Sterkte vandaag, groetjes hennie.

tiny zei

Ik hoop dat jullie vandaag naar huis mogen.Toch fijn dat ze zich goed kan bezig houden want anders duren de dagen nog langer.Maar thuis is het beste voor jullie allebij.Sterkte meid!

groetjes tiny

Annemarie en Merit zei

nou nou wat duren de dagen dan lang zeg, hopelijk dat jullie toch vandaag naar huis toe mogen. Het aller allerbeste, en hopen maar dat jullie het weekend lekker thuis door mogen brengen.

groetjes Annemarie en Merit

Bietje zei

Dus De Dappere Dame heeft weer een Diploma. Dapper hoor om Die prikken iedere keer gewoon te ondergaan. Hopenlijk is nu snel De tijd gekomen om naar huis te gaan.
Jullie taaltje is toch echt anders dan het nederlands. Meestal weet ik wel wat het is, maar wat is een 'voke'?

Lia zei

Ja ziekenhuizen, vertel mij wat, op een gegeven moment slaat de verveling toe, hoop dat jullie vandaag lekker naar huis mogen, weten ze al wat je dochtertje heeft?

Groetjes Lia

Anneke zei

Vervelend he zo'n ziekenhuizen, ken er ook alles van! Alle geluk dat ze zo graag creatief bezig is, dan kan ze haar toch een beetje amuseren en bezig houden :)
Groetjes anneke

jopie zei

de dagen in een ziekenhuis duren erg lang hoop dat je lieve schat gauw weer naar huis mag groetjes jopie

M@rjan zei

Hopelijk mag het nu snel, dat julie graag naar huis willen kan ik me zo voorstellen! Sterkte hoor!

Groetjes, Marjan