zaterdag 2 april 2011

zes zeehondjes

Hallo allemaal,

Schattige hoopjes hé, allee ik vind dat zelf toch, ik word vrolijk van deze kleurencombinaties en deze zeehondjes gaan maandag mee naar het ziekenhuis, zodat ik daar verder aan ze kan werken,als ik tijd en fut heb hé.



Dit 3D plaatje ga ik nu knippen,


om er morgen nog snel een kaartje van te maken voor ons dochter, na het steken van haar sonde, ga ik haar dan het kaartje geven.

Zo moet ik morgen ook het kaartje voor de kleurenkaartenteam maken, en inplannen op de laptop voor woensdag op de blog te plaatsen.

En ook met de nederlandseswappers doe ik mee, ik heb wel even eerst gehoord of het gene ik wilde doen, mocht en ja het mocht dus dat kan ik ook in het ziekenhuis doen dan als ik de zeehondjes af krijg :-)

Vandaag was het zalig weer hé ! Voor mij moet het volgende week niet zo warm zijn hoor, als je daar in een ziekenhuis moet zitten, heb je daar niks aan, dus ik niet, jullie ook niet , oh grof hé, neenee laat de zon maar komen hoor ;-)

Ik probeer zoveel mogelijk op jullie blog te reageren, maar sorry als het mij niet goed lukt nu.

Groetjes,

20 opmerkingen:

patricia zei

halo jamie
wat leuk die zeehondjes
en ik wens je veel sterkte in het ziekenhuis zowel voor je dochter als voor je zelf en dat ze de oorzaak eindelijk vinden
patricia

Margo zei

Hoi Jaimie,
wat leuk die zeehondjes, ik duim voor volgende week hoor !
Liefs
Margo

Margreet zei

Hoi Jaimie,

De zeehondjes zijn nu al schattig, ben benieuwd wat het verder gaat worden :-)

Lief kaartje voor je dochter!
Sterkte aankomende week, we duimen voor een goede afloop hoor.

groetjes van Margreet

Jolanda Cuper zei

Je hebt straks wel even andere dingen aan je hoofd dan bloggen!
Sterkte hoor!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Ik ben benieuwd hoe de zeehondjes
er straks uitzien. heel veel sterkte
volgende week

gr hetty

Michelle zei

Wat een leuke kleurtjes allemaal voor de zeehondjes..! Veel sterkte en succes morgen voor jullie beiden in het ziekenhuis.

Liefs Michelle

Bietje zei

Als ik zeehondjes zie, schiet meteen het liedje "It's a eautiful morning, the sun is shining...." door mijn hoofd. Ik krijg dan ook heel goede zin. Dus toen ik hier zeehondjes zag, was mijn dag meteen heel goed.
Sterkte volgende week.

M@rjan zei

Sterkte morgen! Dat bloggen is niet belangrijk. Je zeehondjes zien er nu al leuk uit!

Groetjes, Marjan

Annemarie en Merit zei

wat leuk met al die zeehondjes!! Heel veel succes beide in het ziekenhuis de komende week.

Pauline zei

Wat een leuk plaatje voor dat kaartje!
Ik wens je veel sterkte toe hoor morgen en de hele komende week, en ook voor je kleine meid hoor.
Ik zal aan je denken,
groetjes Pauline

Mascha zei

De zeehondjes zijn nu al leuk.
Veel sterkte deze week.
Groetjes Mascha

Tania zei

Hele leuke zeehondjes. Daar ga je zeker nog wel je werk aan hebben. Veel sterkte voor jou en vooral je dochter. Ik hoop dat ze resultaten vinden.

Marianne zei

die zien er leuk uit Jaimie. Veel sterkte morgen.

Irene zei

Jij komt de tijd wle door in het ziekenhuis als je dit leuke projecje meeneemt en bloggen..dat doe je toch gewoon even niet, je hebt wel iets anders aan je hoofd !
Sterkte voor jou en de kleine meid,

Irene

Lia zei

Ze zijn zeker heel schattig Jaimie, en veel sterkte in het ziekenhuis,

groetjes Lia

Sarah zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sarah zei

Heel veel sterkte in het ziekenhuis.

Zeer mooie zeehondje, ben ook zeer benieuwd naar dat kaartje dat je gemaakt hebt.

Ik volg je blog, via bloglovin ;)

Mvg Sarah

www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

tiny zei

Heel vel sterkte voor je dochter en ook het hele gezin.Want uiteindelijk is iedereen ermee gemoeid en heeft iedereen een moeilijk moment.
En al schijnt de zon niet buiten is dat ook geen ramp, want die moet in je hart zijn.
knuffel tiny

Riet zei

Wat super die zeehondjes Jaimie,ben benieuwd als ze af zijn.
Meis wat heb je het toch druk.
Het is zeker te hopen dat ze wat vinden bij je dochter.
Heel veel sterkte.

Liefs Riet.x

susie zei

Zeehondjes aan de lopende band !
En nog een kaart maken ...
Ik weet nu al zeker dat dit weer mooie projecten gaan zijn. Jij bent toch een bezig bijtje hé ! :)

En morgen 'grote dag' hé meiske !

Nog nen dikke knuffel hier en morgen in 't echt ! xxx