dinsdag 10 mei 2011

3 kaartjes om te laten zien

Hallo allemaal,

Deze drie kaartjes mag ik al laten zien, ik heb groen licht gekregen :-)

De eerste twee zijn gemaakt met de freebies van Mejens Desings,



en deze kaart is een digi van TLC., de tekst is " een klein dipje" , ik vond het passen bij de houding van de draak :-)



Er komen nog kaarten hoor, ik had er ineens héél wat nodig!

En de zeehondkussentjes zijn gisterenavond aan hun lange reis begonnen, ik ben héééél benieuwd hoor naar hun reactie!

Groetjes,

23 opmerkingen:

Elisa zei

Wat 3 leuke kaarten :)

Sarah zei

zeer mooie kaartjes en kussens zijn het geworden, prachtig :)

Ook een gelukkige moederdag voor jou toegewenst ;)

regina zei

hoi

hele mooie kaartjes!

erg leuke afdrukjes heb je gebruikt!

gr regina

Tania zei

Wat leuke kaartjes! Die draak vind ik wel grappig.

Pauline zei

Je bent weer druk bezig geweest!

martina's kaartjes zei

wat ben jij een ijverig beestje... mooi gedaan,
groetjes, martina
x

Margo zei

Wat een toffe kaartjes Jaimie !
Hoe vlot het autorijden?
Liefs
Margo

Gerda Hartman zei

Even bijlezen hier hoor. Wat ben je lekker druk geweest. Wat zijn je kussentjes lief geworden en ik zie schattige kaartjes. Vooral die twee verliefde konijntjes vind ik geweldig.

Saskia zei

Jaimie,

Wow... 3 mooie kaarten, en allemaal zo lief!!!

Groetjes, Saskia :)

Michelle zei

die konijntjes zijn erg leuk, de rest van je kaartjes natuurlijk ook, mooie knutsels weer!

marika zei

oo,wat een schattige kaartjes zeg!de tweede is mijn favoriet,erg leuk

groetjes,marika

Lia zei

Je hebt 3 hele leuke kaarten gemaakt en je kussentjes zijn zo schattig geworden, ik weet zeker dat ze met open armen worden ontvangen,

groetjes Lia

Kristel zei

Dat zijn weer hele mooie kaarten geworden Jaimie! Super!
Groeten Kristel

Bietje zei

Die met de verliefde konijntjes is mijn favoriet.

Tinie zei

Wat een schitterende kaarten, de bovenste spreekt me helemaal aan!!

Groetjes Tinie

Mascha zei

Wat een schattige kaartjes.
Groetjes Mascha

Sonja zei

Leuke kaarten en leuke freebies/digi's.

groetjes,
Sonja

Riet zei

Wat een mooie kaarten Jaimie.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat een super leuke kaartjes

gr hetty

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een snoezige schatjes die zullen wel niet voor je nonkel zijn ha ha.
Groetjes Jolanda.

Cards by Jol zei

dat zijn heel mooie kaartjes.

groetjes jolande

Christine zei

Wat een schatjes! Jij bent lekker op dreef zeg!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Jaimie.

Liefs Riet.