dinsdag 3 mei 2011

Award gekregen

Hallo allemaal,

Van Sarah, kreeg ik deze award, dank u Sarah !!
Neem maar eens een kijkje op haar blogje!



Soms bedanken we onze volgers niet genoeg, vandaar kwam ik (www.sarahsborduurwerken.wordpress.com) op het idee om een award te maken en deze te geven aan een paar van onze, mijn volgers.

*vermeld van wie je de award ontvangen hebt en waarom je hem aan deze persoon geeft door een verwijzig via link van hun blog, te plaatsen in je bericht en bedank hem of haar voor de award in een reactie op hun blog en in je blogbericht.

*Geef de “Bedankt voor alle lieve reactie’s Award” door aan 10 volgers en laat een berichtje na op hun blog, dat ze een award gewonnen hebben ;)

Ook van de 10 volgens aan wie je de award doorgeeft plaats je een verwijzig met link naar hun blog, in je bericht.

*Maar bovenal vergeet de foto van de award niet mee te kopieren in je bericht ;)

Zo worden je volgers eens in de bloemetjes gezet ;)

-----------------------------------

Jullie weten dat ik mijn awards, steeds doorgeef aan al mijn volgers !!

Groetjes,

5 opmerkingen:

Wil zei

Wat een leuk en goed idee vind ik dit.
Gefeleiciteerd hoor.
Lieve groetjes Wil

nicolet zei

Gefeliciteerd Jaimy!
Groetjes Nicolet

miriam zei

gefeliciteerd jaimie

gr miriam

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd en geniet ervan!
Groetjes Jolanda.

Anneke zei

Gefeliciteerd met je award!
En heb je mijn mailtje aangekregen?
Groetjes Anneke