dinsdag 17 mei 2011

beetje vanalles

Hallo allemaal,

Kennen jullie dat konijn met die wekker vanuit de film " Alice in wonderland", hihi, awel zo voel ik mij ook "geen tijd, geen tijd,.;" ....maar niet negatief bedoeld hoor, ik heb geen slechte stress hoor, gewoon lekker drukjes hé :-)

De kaart voor Lieke haar zus , Naniek (net 5jaar) is ook klaar, ik moet er nog wel even haar naam en (een late) gelukkige verjaardag erop zetten hoor !
De freebie is van Meljens Designs.
En deze sketch is van Hobbystempels, ik was even zoek naar de indeling , dus even hun site erbij gehaald.


Dan ben ik ook bezig aan de zeehond-kussentjes, voor de kindjes van Ellen,

ik heb telkens een hoekje omgeplooid gelegd , dan zien jullie de achterkantstof ook.
en de andere zeehondjes moeten nog opgenaaid worden in een bijpassende garen natuurlijk en alles dan in elkaar naaien.




En toen ik vanmorgen de rolluik naar boven trok, zag ik...

ros gras, hihi, neen dat wist ik al en daar moet ik mijn ventje eens scheef voor bezien,

maar wel mijn twee konijnen los in de tuin lopen, tja ons Floortje had hen natuurlijk even gewoon een gat onder de ren gegraven, konden ze lekker binkies(vreugdesprongen) maken in het dorre gras :-)


Ons dochter is gisteren toch nog kunnen gaan turnen hoor en ze vond het zéér ok !!

vanavond gaan ze beide naar de Jufo, ben benieuwd of ons dochter dit leuk gaat vinden,
maar denk het wel.

En ik heb nog een rommelmarktje voor te bereiden, want onze zoon wil dat al zolang eens graag doen en dus ook daar is werk van gemaakt.

Groetjes,

23 opmerkingen:

Pauline zei

Tjonge, jonge wat een activiteiten allemaal!
Maar het klinkt inderdaad wel alsof je het naar je zin hebt, en dat is fijn!

martina's kaartjes zei

wat een creatief bijtje ben jij ! mooi gedaan, die kaart,
groetjes, martina
x

M@rjan zei

Heb z'n idee dat het bij jou past, dat drukke leventje :)
Leuke projectjes heb je weer gemaakt en nog onder handen en de foto van de stoute konijntjes is grappig!

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Het wordt weer prachtig allemaal. Als je het leuk vind is druk zijn helemaal niet erg haha.
Ben trouwens verliefd op die mooie gehaakte vlinder.
Groetjes Jolanda.

Sarah zei

zeer mooie kaartje Jaimie, dat je allemaal gemaakt hebt, ze zijn zeer prachtig.

Mooie foto's van je 2 poezen en 2 konijnen.

Zitten ze altijd buiten voor te slapen of ook binnen de konijnen (in een hok of kooi ?) en katten ?

Zitten ze niet veel achter elkaar aan of aan elkaars eten en drinken ?

Ze amuseren zich vast wel allemaal goed tesamen met elkaar :)

Mvg Sarah

Aleida zei

Je kinderen mogen in hun handen knijpen met zo'n actieve moeder als jij!

groetjes,

Kaatje zei

je bent weer lekker bezig met allemaal leuke creaties!

groetjes,
Annika

Margo zei

Jij bent inderdaad weer lekker druk, ziet er wel allemaal erg leuk uit !
Liefs
Margo

Cards by Jol zei

hallo bezige bij, ziet er allemaal weer heel leuk uit.

groetjes jolande

Michelle zei

Druk druk druk.. ik ken het ;)
Je zeehonden kussentjes worden super leuk, wat een schattig ontwerp is het ook.

Liefs Michelle

Lia zei

Oh, wat ben je toch weer druk, druk, een bezig bijtje hoor, volgens mij heb je geen zitvlees?
Je kaartje is leuk en de konijnen ondeugend,

groetjes Lia

Christine zei

Je batterijtjes zijn goed vol geloof ik! Maar als alles goed loopt, heb je er dubbel plezier aan. Dus ga maar lekker door met je leuke frutsels en knutsels :-)
Liefs
Christine

stempelfreaks zei

Je bent weer met prachtige creaties bezig!! wat ben jij toch lekker actief.
Groetjes Astrid & Larissa

Irene zei

Je schrijft er zo opgewekt over en je maakt zulke leuke dingen dus dat druk druk druk hoort geloof ik helemaal bij je Jaimie en als jij lekker in je velletje zit heeft de hele familie daar toch profijt van!

Liefs, Irene

susie zei

Zal het nog eens typen maar in 't echt is jouw kaartje dus nog mooier hé !
En het gaan weer zeer mooi kussentjes worden meiske, weet ik al zekerssssss !!!
Kleindochter stond haar mannetje tijdens de les hé !
Enne het koppeltje had leut in den hof hé :)

Dikke knuffel x

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje en weer al van die mooie kussentjes.
Je bent een bezige bij.
Die 2 hebben het wel naar hun zin gehad heerlijk in de tuin!!!

Gerda Hartman zei

Meid wat ben je druk met het geren met de kids! Maar fijn dat ze het leuk vinden. Je bent ook weer lekker creatief binnen. Neem aan dat het ontsnapte geboefte weer opgesloten zit (lol).

Anneke zei

Leuk kaartje! En mooie kussentjes gaan het worden :) Enne op de rommelmarkt staan, ooh dat deed ik als kind ook zoo graag! En nu ook nog wel eens een keertje per jaar ofzo :) hihi... Groetjes Anneke

Kristel zei

Dat ziet er allemaal prachtig uit Jaimie!!
Groeten Kristel

cristel zei

nou nou je bent goed bezig ben benieuwd als ze klaar zijn
grtjs

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

hennie zei

Geniet maar fijn hoor Jaimie van je bezigheden, dat waarderen wij allemaal.
Je kaart is enig,
groetjes hennie.

cheneson zei

mooie tuin ;) leuk kleurtje haha

de kussentjes zien er weer mooi uit, leuke stofjes