zaterdag 28 mei 2011

Condolaence-kaart

Hallo allemaal,

Eerst even zeggen dat ik dit kaartje niet ndodig heb hoor, het is gewoon voor in de voorraaddoos te steken!

Ik heb uit de het tijdschrijft " creatief met kaarten" deze condolaence-kaartje nagemaakt (doe ik normaal nooit, maar deze vond ik iets moois(hoe raar dat ook mag klinken nu) hebben door dit 3d-plaatje).

Dit is de creatie geworden,


Oh zijn jullie nu wat triest door deze kaart geworden, wacht ik zal jullie eens terug vrolijk maken sé, alléé ikke niet eigenlijk, maar onze twee katten wel, hopelijk toch :-)


" Oh Rosse'ke,'neen niet kijken, ons vrouwke heeft de camera weer vast,"


"Doe alsof je slaapt, ja zo , oogjes toe houden!"


"Ok, Rosse'ke, ons vrouwke is weg, we kunnen terug rustig verder gaan slapen nu"


Schattig toch hé?!

Groetjes,

16 opmerkingen:

nicolet zei

Mooi kaartje, is te hopen dat ie nog lang in het doosje mag blijven zitten!
Groetjes Nicolet

Marianne zei

Een heel mooie kaart Jaimie. zelf zal ik er ook eentje moeten maken, heb er helaas wel één nodig.

scraplouise zei

Prachtig kaartje Jaimie, hoop dat je hem voorlopig niet nodig hebt.

Wat een mooi fotosessie van je katjes enig!.

gr.Louise

Tinie zei

Ik vind het een prachtig, zeer stijlvolle kaart!!

Groetjes Tinie

Michelle zei

Het is helemaal niet erg om dit een mooie kaart te vinden hoor.. vind hem ook mooi. Hoort helaas bij het leven he, toen ik nog de opleiding bloemschikken volgde vond ik Rouw arrangementen maken één van de mooiste dingen om te doen.
Heb het nog kunnen toepassen toen een familie lid stierf.

susie zei

Prachtig kaartje vind ik het meiske !
Stijlvol !

Knuf x

regina zei

hoi

prachtig kaartje,jammer dat ze nodig zijn!!

leuke foto's van je katten erg schatig!

gr regina

Anneke zei

Leuk tijdschrift he ;)
Heel mooi kaartje, en spijtig genoeg hebben we er zo'n ook nodig he!
Groetjes Anneke

Riet zei

Wowwww Jaimie,wat een prachtige kaart,lief plaatje.

Liefs Riet.

Cards by Jol zei

prachtige kaart, ook deze kaarten zijn helaas wel eens nodig en jij hebt er wat moois van gemaakt.
soms zou ik willen dat ik ook een kat was, lekker ongegeneerd languit op de bank en je nergens druk om maken, heerlijk toch.

groetjes jolande

Linda zei

schitterende kaart heb je ervan gemaakt en je foto's zijn weer super, echt geweldig die malle beesten
gr linda

Tania zei

Oooh,poesies, kunnen toch zo schattig zijn hé! Wij genieten ook elke dag van onze twee kapoenen.

Irene zei

Jeetje ik schrok al bij de titel maar gelukkig heb je het kaartje niet nodig Jaimie. Het is inderdaad heel stijlvol dus ik kan begrijpen dat je het wilde namaken!

Groetjes, Irene

Lia zei

Mooie stijlvolle kaart, en wat lijkt het mij heerlijk een kat te zijn ( nou ja soms dan )

groetjes Lia

cristel zei

ondanks het minder leuke thema heb je ze inderdaad nodig mar het is toch een mooie kaart en wat een leuke foto's
grtjs

Sarah zei

mooi kaartje, hopelijk mag je het onderaan in een kas bewaren en heb je het nog lang niet nodig voor iemand die overleden is ;)

Maar anders is het een heel mooi kaartje.

Praachtig, je poezen zo dicht tegen elkaar aan slapen ;)

Mvg Sarah