donderdag 5 mei 2011

De natuur kan toch mooi zijn hé!

Hallo allemaal,

Tja, de natuur wel, maar één van ons katten liet gisteren één van haar mindere leuke kanten zien...haar jachtinstinct, bbrr, dan komt ze écht met vanalles binnen..en dat leeft nog hé!!!

Spinnen , regenwormen, meikevers (en die beesten worden met de jaren precies maar groter!), en ook kikkers, maar met deze droogte ocharme, mijn man heeft hem kunnen afpakken en had hem in een potje gezet (met verluchtinggaatjes in hoor!)en een bodempje water in.


Dan 's avonds zijn mijn mama en ik en mijn kindjes even hier naar het water geweest , achter onze hoek,


Daar hebben ze de kikker dan aan het water gezet,


en jaja, écht letterlijk wij moeten de hoek maar om gaan en zien op deze prachtige natuur !






Mooi hé, jullie kunnen geloven dat wij hier écht wel graag wonen hé !
En denken dat het bijna al 10 maand is , dat wij hier nu wonen, whow wat gaat de tijd snel hé!!

Groetjes,

18 opmerkingen:

Michelle zei

Prachtige omgeving! Dat is nog is wat anders dan midden in de stad wonen zoals ik.. Erg mooi hoor, ruilen wil je zeker niet? :P

jopie zei

hallo even een berichtje van mij iedere dag gaat het beter maar wat woon je mooi lekker genieten van alles moois om je heen maar vooral van je dierbaren lieve groetjes jopie

Marianne zei

een prachtige omgeving jaimie, wij hebben hier zo'n klein stukje natuur in onze tuin met veel kikkers en salamanders en laatst kwam ik ook een paar bruine landsalamanders tegen in de tuin.

marika zei

amai,inderdaad vree schoon om te wonen.Lief he,kikkertjes.Vinnie is nen krak in kikkers vangen,maar hij laat ze ook wer vrij zenne

groetjes,marika

Sandraatsjuh zei

Ieuwwwwww hebben jullie ook van die vangmonsters?!

Die van ons komt ook met echt van alles thuis.... vogels, kikkers, ratten, konijnen, en zelfs al eens een keer een roofvogel.. En mijn vraag hoe hij dat mee naar binnen krijgt door het kattenluik.. Nou gewoon eerst zijn kont naar binnen en dan zijn lichaam en dan de prooi... brrrr.

Maar wat gaaf dat het kikkertje nog leefde en het heerlijk in die prachtige natuur bij jullie kon worden vrij gelaten.. wat een mooie omgeving!

gr. Sandra

Tinie zei

Wat een schoonheid, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Thea zei

Ik kan me voostellen dat het genieten is waar je nu woont, en de tijd gaat zeker snel!
Mooie fot's heb je gemaakt van de natuur.

groetjes Thea

Jolanda Cuper zei

Je woont super mooi! Wat een heerlijk rustige omgeving. En ja die poes neemt dat mee naar huis om jou te bedanken! Dus dat is toch wel erg lief!
Groetjes Jolanda.

cheneson zei

heel mooi dat water, en lief van jullie om de kikker te redden

Sarah zei

prachtige omgeving, lief dat jullie die kikker gered hebben.

yvon zei

OMG, dit is pas wonen, met zo'n mooie omgeving. Geniet er lekker van.
Groetjes, Yvon

Wil zei

Kan me goed voorstellen dat jullie het prima naar je zin hebben.
Het zijn ook prachtige plaatjes zo.
Geniet er maar van.
Groetjes Wil

Cards by Jol zei

wauw, wat wonen jullie mooi, mooie foto's heb je gemaakt.

groetjes jolande

susie zei

De kikker sprong nogal hé ,
zo blij dat het beestje was :) FREEEEE !!!

Gohh en had ik spijt dat ik mijn kodak nie bij had !
Maar gelukkig kon jij deze mooie foto's nemen !!
Knuf x

stempelfreaks zei

Wauh wat wonen jullie mooi!1 Prachtige foto's zijn het ook zeg.
Groetjes Astrid & Larissa

cristel zei

heerlijk zo lekker dichtbij al dat natuurpracht maar ach ik kan elke dag naar de zee gaan kijken heeft ook zijn charmes maar zou best willen ruilen en je hebt mooie foto's ervan gemaakt
grtjs

cristel zei

heerlijk zo lekker dichtbij al dat natuurpracht maar ach ik kan elke dag naar de zee gaan kijken heeft ook zijn charmes maar zou best willen ruilen en je hebt mooie foto's ervan gemaakt
grtjs

tiny zei

Ach arm kikkertje!Ik wist dat katten van alles vingen,maar kikkers daar had ik nog nooit van gehoord.Wij hebben kikkers in de vijver en padden in de tuin, mooie beestjes.Ik ben er totaal ook niet bang van, en heb ook regelmatig een terug moeten zetten in de natuur.En toch woon ik in de stad.Maar jij woont echt schitterend!Wauw!!!!mijn mond valt er van open.......

groetjes tiny