dinsdag 31 mei 2011

Eens een houten tag + dank u Patricia & Saskia !!

Hallo allemaal,

Ik heb een patroon van een tag uitgeprint, dan op hout getekend en uitgezaagd , dan een grondlaagje verf erop, ..


En hoe kom ik daar nu weer op hé, op een houten tag :-)

Awel door mijn stempelafdrukjesruil, ik zie Saskia geregeld en zij, ik en mijn mama hadden nog eens afgesproken om iets te gaan drinken en ze vertelde mij dat ze dan ook stemelafdrukjes ging meebrengen voor mij. Toen ik vroeg wat zij graag in ruil had, bleek ze geen afdrukjes nodig te hebben, ze had er genoeg hoor, maar ik dacht hihi, ik weet wel wat voor u..dus zo gedacht, zo gedaan, zo is het idee van de houten tag onstaan, ik wilde iets geven dat ze zelf niet maakt, want kaarten maakt ze zelf hé. Dus ik hadvanmorgen 2 1/2u tijd om de tag te ontwerpen en klaar te hebben en het was net op tijd klaar!

Dus na de tag in de grondlaag te hebben gezet, heb ik er een beetje distress inkt op gedaan , met behulp van een stuk spons, om het wit wat te breken van kleur.


want nog een laag verf duurde te lang om nog eens te drogen, en dan ben ik begonnen met alles erop te kleven, de randjes van het papier heb ik wat kapot gedaan met de schaar, dan pluimen, een donker gaasje , ribbelkarton, vlinders uitgeponst, vlinderbrad (de pennen eraf geknipt en zo op gekleefd),nog een koordje erdoor vanboven een lint rond gestrikt , en nog met een gelpen "BEDANKT" opgeschreven.

En dit is mijn houten tag geworden,


Deze tag heb ik aan Saskia gegeven en kijk eens hoeveel ik van haar heb gekregen ,


En gisteren kwam Patricia mijn ruiltje brengen, zo heb ik Patricia ook eens in het echt gezien, zij is ook al zo een lieve dame en zij had ook al zoveel bij voor mij ség en met een mooi zelfgemaakt kaartje erbij,


en daarna zond zij via mail ook nog véél digi's door!!

Amai écht lieve dames, ik word verlegen, maar ben er wel héél blij mee :-)
Nogmaals dank u!!

Oh en zaterdag ga ik Anneke in leven lijve ontmoeten, spannend ség!!
Ik zie er al naar uit hoor!

Groetjes,

18 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Je maakt het spannend ;-)

Hetty zei

Wauuuw wat een super gave tag en
je hebt leuke afdrukjes gekregen

gr hetty

regina zei

hoi

wat een leuke tag heb je gemaakt!!

super leuke afdrukjes heb je gekregen!

gr regina

Linda zei

Die tag is geweldig, knap gedaan joh. En je hebt wel hele leuke afdrukjes gekregen, wat een schatjes zitten erbij, die kat in een bh bijvoorbeeld is super.
gr linda

Pauline zei

Je hebt het maar druk met al die dames!

Thea zei

Hoi Jaimie,

Waar een afdrukjesruil al niet goed voor is. Ik doe het ook wel eens, erg leuk!
De tag is ook heel mooi geworden.

Fijne avond,
groetjes Thea

Annemarie en Merit zei

wat een schitterend houten tag heb je gemaakt echt PRACHTIG, die krijgt vast een ere plaatsje bij Saskia.
Je bent heerlijk verwend, leuk om zo te ruilen , kun je weer met iets anders aan de slag.
de dames wonen dus dicht in de buurt want het is wel leuk als ze het langs brengen.

groetjes Annemarie en merit

Christine zei

Je tag is super geworden! Deze zal wel een ereplaatsje krijgen. En wat een leuke afdrukjes heb je geruild. Het moet best gezellig zijn om mekaar zo eens te ontmoeten, ik heb ook nog niemand in "real" ontmoet.
Spannend hé!
Liefs
Christine

Tinie zei

Dat wordt nog meer kaarten maken:)
Hele leuke tag!!!

Groetjes Tinie

cristel zei

geweldig je idee voor de houten tag en hij ziet er heel mooi uit ook en leuk je ruilhandeltje met stempelafdrukjes
grtjs

susie zei

Da was weer gezellig daarstraks samen met Saskia hé meissie ! :) x

Tania zei

Wat een coole tag heb je gemaakt! Leuk zo een aantal mensen in het echt te leren kennen.

DEKAKADO zei

Wat een prachtige tag. Zoiets blijft waardevol en is ook mooi als deurhanger. Groetjes, Marleen.

yvon zei

Mooie tag is dat zeg, daar was ze vast heel blij mee. En wat een gave afdrukjes heb je gekregen. Dat wordt aanpoten om van allemaal een kaartje te maken. Wacht geduldig af (hihi)
Groetjes, Yvon

Marijke zei

Dat is nog eens een goede ruil zeg. Je tag is heel goed gelukt en je plaatjes zijn geweldig, dat wodt druk aan het werk met je nieuwe spulletjes he.Groetjes Marijke.

Anneke zei

Hoi Jaimia,
wat leuk he zo ruilen :)
Je hebt een prachtige houten tag gemaakt!! En ik ben ook heel benieuwd hoor naar zaterdag!!
Groetjes Anneke

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een super mooie houten tag heb je gemaakt! Echt helemaal geweldig fantastisch!
Groetjes Jolanda.

Saskia zei

Hé Jaimie,

Ja hoor, je supertoffe tag zal inderdaad een speciale plaats krijgen in mijn 'vernieuwde hobby-kamer' binnenkort! 'k ben superblij met je tag, heel lief van jé! :)