zaterdag 28 mei 2011

Friendship is the sweetest gift

Hallo allemaal,

Mijn tweede easelkaartje , ik vind dit echt wel een superleuk model en er zullen er dus nog van volgen hoor.

De afbeelding is van Meljens Desings, de tekstdigi is van TLC, (voor hun site kijk bij mijn tabblad "link"), ik heb de digi ingekleurd met onze copics, ik vind het zelf al beter dan dat van gisteren, want ik heb jullie raad opgevolgd en ben raad gaan vragen bij Nicole Verkooijen, zij heeft mij een mail gezonden met advies, dank u Nicole en ook aan mijn lieve volgers voor hun tip !!!
verder heb ik nog papier van Basic Grey gebruikt (ik hou van die blokjes papier!) en dan nog droge chalk en op de tekstdigi ook nog van een stempelkussen distress inkt (sorry ben de naam vergeten van de kleur).

Dit is een kaartje voor mijn vriendin geworden, de foto is binnen getrokken, dus niet echt super, in het echt is het altijd mooier hé!



Aiai ik hoop niet dat ik aan de copics een verslaving bij heb, want die kosten véél en er zijn er zovéél van , maar je kan wel feller kleuren nemen, dan dat je met derwent haalt hé, maar mijn derwents vind ik ook nog steeds leuk hoor !

Ik ben zeer benieuwd naar jullie mening hoor :-)

Groetjes,

25 opmerkingen:

cristel zei

een heel mooi kaartje weer en ben blij dat je wat aan de tip had
grtjs

Thea zei

Hoi Jaimie,

Een prachtig kaartje, heel mooi ingekleurd!!!
"De Kwast" in Den Bosch/Oss heeft vaak aanbiedingen met de copics. Ik weet alleen niet wat de verzendkosten naar België zijn.

Groetjes Thea

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en je
hebt het ook heel mooi ingekleurd

gr hetty

susie zei

Das magnifiek ingekleurd meiske !!

Ik heb het kaartje in mijn handen gehad en naar alle kanten gedraaid en bleef er maar naar gapen...

PRACHTIG kaartje !!!

Dikke bees X :)

regina zei

hoi

een schitterende easelkaart!

leuk afdrukje en mooi gekleurd!

gr regina

Wil zei

Wat een lieve en mooie kaart heb je er weer van gemaakt. Ik vind het schitterend ingekleurd hoor.
Lieve groetjes Wil

Sarah zei

terug een zeer mooi kaartje, Jaimie. Prachtige kleuren

Mvg Sarah

Linda zei

super mooi joh, ik vind hem prachtig ingekleurd
gr linda

Carla zei

Leuk kaartje Jaimie!

Wat ik doe met Derwent om het donkerder te krijgen is na het werken met terpetine nogmaals een kleur er over en weer een beetje uitwrijven met terpetine en soms nog wel een keer totdat ik de goede kleur heb. Dan kan je wel hardere kleuren maken, maar toch net niet zo fel als met copics ;o)

Succes!
Groetjes Carla

martina's kaartjes zei

hij is helemaal geslaagd hoor ! je kaartje
en ja, copics, verslaving, ik vrees er voor... =)
groetjes, martina
x

marika zei

da heb je weer ne keer goe gedaan sie!superleuk kaartje weer.
Ook het condoleancekaartje vind ik mooi,alleen is het wel te hopen dat die nog lang in uw voorraaddoos mag zitten

groetjes,marika

Tania zei

Oooh, wat een lief kaartje! Prachtig heb je het gemaakt met die copics.

Anneke zei

Heel mooi kaartje jaimie!
En het is al heel mooi gekleurd!!
En je hoeft niet altijd veel kleuren te hebben voor schaduwen, dat doe ik toch niet altijd :-) hihi... Ben ook begonnen met 12 stiften en heb er een hele tijd mee gekleurd tot er eens een actie en dan heb ik er een paar meer gekocht :)
Groetjes Anneke

Michelle zei

Wat een lief kaartje :)
Heb je erg leuk gemaakt..

Liefs Michelle

Kristel zei

Dat is een supermooi kaartje geworden Jaimie! Helemaal af!
Groeten Kristel

nicolet zei

Een schitterend kaartje is dit geworden!! Leuk he zo´n easelcard!
Hugs Nicolet

Irene zei

WOW Jaimie, dit is zo'n beeldig kaartje en je kleurtechniek is al met sprongen vooruit dus dat wordt een dure grap nu je dit hebt ontdekt!!!!! Copics lijken idd wat feller te kleuren dan Derwent mar ik heb zeook niet en weet niet of ik er wel aan ga beginnen.er is zoooooo veel op dit gebied een mens moet helaas keuzes maken!!!

Groetjes, Irene

miriam zei

mooie lieve kaart en zo mooi ingekleurd

gr miriam

Saskia zei

Supermooie kaart Jaimie!! En ook zo mooi ingekleurd!! :)
Nog een fijne zondag!!

Marianne zei

heel mooi Jaimie

Mascha zei

Super mooi!
Groetjes Mascha

Christa's blog zei

Wat vind ik hier, een heel vrolijke easelkaart. Ja, ik hou ook van dit modelletje.
Fijne zondag
Christa

Tinie zei

Ziet er weer schitterend uit, de stempel is ook helemaal geweldig!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Schitterend gemaakt Jaimie,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

je vriendin ;-p zei

Dat kaartje is dus SUPER MOOI mensen ;-))
Ik ben de vriendin die het gekregen heeft en ben er héél blij mee!

Jaimie'ke, je weet het hé meid, dikke knuf xxx