woensdag 25 mei 2011

Iets in de maak en iets gekregen

Hallo allemaal,

Eerst even zeggen, dat ons dochter de pannekoeken van de (vanille-)rijstdrank gelukkig wel luste.

Dan met wat ben ik bezig, gisteren toen mijn mama , ik en ons dochter naar de judo reden, vroeg mijn mama aan mij " en moet jij je roze kaart nog maken?"...ik "heu, welke rose kaart?", mijn mama weer.."voor Martina, haar kleurenkaartenteam?"...ik terug " WHAAAA, oeps, jaaa, ik moet die nog maken!!!" (en dan is het al 18u 's avonds, en ben je niet voor 19.15u terug hé).

Dus ik moet ze vandaag nog in elkaar steken, het zal met een 3D-knipvel worden , dat zal ik even laten zien, het is rose :-)


dan ook dit knipvel ligt klaar,


beide knipvellen van hierboven zitten in de nieuwe "Creatief met kaarten", (kijk voor info even naar mijn vorige berichtje).

Nu mijn gekregen gedeelte :-)

Dit potje heb ik van mijn schoonmoeder gekregen, er stond eerst een plantje in, maar dat staat nu buiten , daar doet het het beter dan binnen, en ik vond dit potje eigenlijk wel leuk staan in mijn hobbyruimte, ik heb er mijn doezelaars , terpentine en schuurmatje ingezet nu.


Oh ja, en kijk nu toch eens wat mijn mama voor mij gehaakt heeft ....een bladjeswijzer,..... schattig hé!
Het konijntje heeft een platte buik en langer beentjes, zodat hij ook tussen een grotere boek kan gelegd worden. De rest van het konijntje is opgevuld.


Ik had er al een paar gemaakt voor anderen, maar zat eigenlijk zelf nog zonder, nu niet meer dus!

Hihi, en over konijnen gesproken, gisteren toen ik uit mijn ooghoeken keek, richting de keuken, dacht ik " dit beeld klopt niet?" hihi, ons twee konijnen liepen ipv los in de tuin, los in ons keuken, zeg nu nog eens, dat konijnen niet slim zijn, hun eigen drinken was op, dus waren ze in de keuken uit het bakje van de poezen komen drinken !!


ze moeten dus een trap doen om van de tuin,


dan nog door de veranda gaan om zo in de keuken te geraken hé,

en ons kattin zal zich nog eens languit leggen en terwijl geamuseerd toezien en alles wat zij waarschijnlijk denkt is, " die gekke beesten toch! "


om om nog meer in de dieren te blijven, de zeehondjes staan genaaid in de achtergrondkleur van de stof, nu nog alles in elkaar naaien.


Groetjes,





16 opmerkingen:

scraplouise zei

Ik hoor het al druk druk, wat een slimmem konijntjes, grappig hoor, ben benieuwd naar je creatie.

Fijne dag,

Louise

Mascha zei

Geweldig van die konijnen. En slim ook.
Groetjes Mascha

Wil zei

Dat jij nog tijd heb om kaarten enz te maken haha.
En ja konijnen komen overal hoor waar ze willen komen.
En als ik die poes was, en ik had ook zo lekker plekkie zou ik ook denken, water krijg ik wel weer van mijn baasje.
Ik ben benieuwd naar je volgende creaties die je gaat maken.
Groetjes Wil

Pauline zei

Schattig, die dieren! En ja, konijnen zijn veel slimmer dan men denkt!

Saskia zei

Hihi... 't is daar precies een gezellige drukte bij jullie! :)

Lia zei

Leuke fot's heb je weer geplaatst Jaimie,

groetjes Lia

Kristel zei

Sjonge hoe jij dat allemaal voor elkaar krijgt!!
Maarre mooie foto's Jaimie!
Groeten Kristel

Linda zei

hahaha geweldige foto's weer, wat een grappige beesten. Ik ben benieuwd wat je voor kaartje maken gaat, maarja hè die zien we vanzelf wel weer langskomen
gr linda

susie zei

Die beesten hebben toch nogal een leven hé !
Zo zaaaaaaaaaaalig :)
En de zeehondjes had ik gisteren op tafel zien liggen , allee de lappekes ervan hé hihi, en dacht nog , amai dat is al mooi aan 't worden !
Kleindochter heeft goed haar best gedaan bij Judo ;)
Dikke knuffel xx

Thea zei

Hoi Jaimie,
Wat schrijf je weer een heerlijk bericht, geweldig om te zien hoe de konijntjes zelf op zoek gaan naar iets te drinken en te eten.
De boekenlegger had ik uiteraard al gezien bij je moeder, ik vind hem superleuk!!!

Fijne dag,
groetjes Thea

yvon zei

Heerlijk hé, die eigenwijze beesten allemaal. Lekker doen waar je zin in hebt. Ben ook zeer benieuwd naar je kaartje met dat snoesje.
Fijne dag verder.
Groetjes, Yvon

Marijke zei

Ben zeer benieuwd naar je kaartje, je hebt het wel erg druk, kom je wel aan kaarten maken toe?
We zullen later nog wel eens zien,
groetjes Marijke

miriam zei

Gezellig drukte zo bij jullie .
Ben benieuwd weer naar je kaart .

gr miriam

Cards by Jol zei

wat ben je toch weer druk, je kussens vlotten al aardig, de mooie boekenlegger had ik al bij je mama gezien.
Tja als je geen water meer hebt moet je het ergens anders zoeken hé.
Leuke foto's heb je weer geplaatst.

groetjes jolande

cheneson zei

haha die dieren van u toch, uw konijntjes zijn idd precies heel slimme

Jolanda Cuper zei

Het lijkt me zo gezellig bij jou er is altijd wel iets leuks te beleven!
Groetjes Jolanda.