zondag 1 mei 2011

Ik heb een goed gedacht!

Hallo allemaal,

Hihi, bij het lezen van de titel kregen jullie al schrik hé en dachten , wat is ze nu wéér van plan ?

Niet bang zijn, ik ben niks van plan hoor, ik ben gewoon mijn lijstje met werkjes aan het afwerken, en deze kaart stond er al zolang op, ik wist meteen bij het zien van de digi wat ik ermee wilde doen, want de tekst die ik erbij heb gezet , had ik eens van internet gehaald en hij is eigenlijk zo passend op mezelf :-)

De digi is van Meljens designs, en dit is mijn creatie ermee,
dat zinnetje, vanboven erop, heb ik er zelf maar bij geplaatst,


en dit is de tekst die ik van internet heb genomen,


Dan heb ik nog een kaartje bijna af, moet ze nog plakken en die gaat morgen de post op,
dus ik kan ze nog niet helemaal laten zien, maar wel even een klein stukje :-)


Ook heb ik vanmorgen weer verder gedaan aan "het boek", maar daar gaat veel tijd in kruipen hoor!

Groetjes,

18 opmerkingen:

Linda zei

Wat een leuk kaartje heb je er weer van gemaakt, de tekst is erg mooi
gr linda

yvon zei

Wat een pakkende tekst en wat een leuk kaartje.
Groetjes, Yvon

Riet zei

Wat een geweldige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Anneke zei

Hoi Jaimie,
leuk is die!! Geweldige digi ook he :) En een gokje? Die tweede kaart ook met een digi van Meljen's Design? :)
Groetjes Anneke

Hetty zei

Wat en leuk kaartje en een hele mooie tekst staat erop, Ben benieuwd naar het andere kaartje

gr hetty

Cards by Jol zei

leuk kaartje met een leuke digi.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Wat een geinig kaartje. Daar wordt je blij van als je er naar kijkt.

marika zei

haha,hele leuke kaart!

groetjes,marika

regina zei

hoi

een erg leuk kaartje haha!!

en een erg mooie tekst!

gr regina

Elisa zei

wat een leuk kaartje

Irene zei

Hiermee begint de week al vast goed Jaimie, enig kaartje!!!

Groetjes, Irene

Michelle zei

Wat een leuk lichtbolletje <3
De tekst past er ook perfect bij

Liefs Michelle

Sarah zei

zeer mooie tekst en kaartje, Jaimie

Je kan dat echt goed

mvg sarah

Mascha zei

Wat een leuke kaart.
Groetjes Mascha

Sonja zei

grappige kaart en de tekst is er weer super bij ! Waar blijven je het toch halen ... op internet ... ik zoek niet goed genoeg, denk ik ;)

groetjes,
Sonja

Jolanda Cuper zei

Erg leuk die gloeilamp stempel/digi! Doet me aan Willy Wortel denken ha ha!
Groetjes Jolanda.

cristel zei

een goed gedacht om deze leuke kaart te maken
grtjs

susie zei

Mooi kaartje en ne plezante digi ! ... Knuf