vrijdag 6 mei 2011

Ik zag twee apen,.. :-)

Hallo allemaal,

Waarom heb ik zo weinig tijd hé, of en toe moeten je kids de aap eens kunnen uithangen hé :-)
Achter onze hoek, ook aan dat prachtige water, ligt natuurlijk ook een grote speeltuin.
Tja, en met dit zalige weer, is mama met haar aapjes naar de speeltuin vertrokken,

Ons dochter met de rolschaatsen er naar toe, gaat wat moeizaam, maar ze komt er met vallen en opstaan ook wel.


niet zo snel als den broer met zijn step daar is natuurlijk,


die kon al volop overal aan hangen en zwieren,..




ik had mijn notities mee voor mijn boek en zat daar lekker in het zonnetje, en er was dus niemand buiten ons, onze zoon vond dat zalig natuulijk :-)

Dan terug naar huis, hebben ze gewisseld, den broer met de rolschaatsen,


en die vond dat superleuk,



en de zus met de step, maar die zag dat niet zo leuk als den broer :-)


Ik hoop misschien vandaag nog iets creatiefs te kunnen voort doen, maar het word/is nog druk, dus ??

Groetjes,


8 opmerkingen:

Anneke zei

Wat hebben ze een plezier!! Leuk zo'n speeltuin in de hof ;-) haha..
ALtijd makkelijk en leuk! Groetjes Anneke

Pauline zei

Heerlijk zo,n dagje naar buiten!

Marianne zei

leuk toch zo'n speeltuin om de hoek.

Elisa zei

heerlijk zo die foto's :)

yvon zei

Heerlijk, onbezorgd buitenspelen, geweldig toch?? Laat ze maar heerlijk genieten, dan doe jij dat ook.
Groetjes, Yvon

marika zei

tzijn precies 2 engelkes

groetjes,marika

Irene zei

Hallo Jaimie,

ik loop ineens behoorlijk achter op je blog en zie nu pas alle leuke fotos's (ook de kikker)en hoe heerlijk jullie daar wonen. Die aapjes van je mogen er best wezen en Annemarie en Merit zijn gewoon 2 schatten, dat blijkt maar weer!

Knus en zonnig weekend -ijs uit de machine?????

Irene

Cards by Jol zei

fijn hé zo'n speeltuin vlak bij huis, hebben wij ook.
mijn kinderen zijn inmiddels volwassen, maar ik heb er heel wat uurtjes doorgebracht met ze, heerlijk.

groetjes jolande