donderdag 19 mei 2011

" Judo is leuk en lachen, mama"

Hallo allemaal,

Even zeggen dat ik probeer bij iedereen langs te komen om een reactie achter te laten hoor, maar het lukt even niet zo goed, ik denk dat ik nu al de helft heb gedaan.

Hihi, de titel van de blog zegt judo en lachen ?? dat kan toch niet zegt, oh jawel met de trainer die onze kindjes hebben is dat wel en is judo ook leuk, maar het is ook judo en ze moeten luisteren, maar een grapje tussendoor moet toch kunnen hé, hihi.

Zo had de trainer er niet beter op gevonden om de papa's (de man op de foto is NIET mijn man hoor!!) mee in te schakelen en die mochten een grote mat vast houden, terwijl de kleinste groep (je ziet ons dochter lopen) er mocht over springen....LOL... lachen dat iedereen heeft gedaan!


natuurlijk lukt dat niet, deuh..dus ging de trainer een handje helpen, met ze erop te gooien vanboven en aan de andere kant stonden de papa's klaar om ze eraf te halen en gelachen dat die kleintjes hebben, en als ouder je kind zo zien lachen, dat is toch zalig hé!!

Maar er moest ook hard gewerkt worden natuurlijk hé.


Onze zoon ging vandaag voor zijn judo , hip hop doen, maar eens daar aangekomen, stormde de meisjes bijna naar hem, want wauw één knappe jongen in de groep, whaaa, onze zoon sloeg in paniek en zei " mama , neen ik wil door, dat zit hier vol !! meisjes, er is géén enkele jongen".
Dus hip hop is maar geschrapt van zijn sportlijstje, hihi. Zou hij nu een trauma overhouden aan meisjes :-)

Ik heb vandaag niks creatief kunnen doen, en morgen denk ik dat ik tijd ga hebben om de zeehond-kussentjes in elkaar te naaien, want we moeten met de kleinste ergens gaan voor testen en we zullen lang moeten wachten hadden ze al gezegd.

Groetjes,

11 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt! Je verhalen blijven leuk!
Groetjes Jolanda.

Linda zei

Wat leuk joh, hoe ze dat bij die judo doen, geweldig.
Enne.........je hebt helemaal gelijk hoor over mijn commode kaartje, die had ik een hele poos geleden ook al eens in het blauw/bruin gemaakt voor een jongens geboorte.

gr Linda

cristel zei

dat is wel leuk he een goede leraar dus ik en mijn broer hebben ook samen op de judo gezetten en vonden het toen ook altijd leuk
grtjs

Cards by Jol zei

wat fijn dat de kids het zo naar hun zin bij de judo hebben, is toch belangrijk dat ze met plezier naar sport gaan.
kijk maar uit met je knappe zoon, straks staan er horde meisjes bij je voor de deur, ha ha ha .


groetjes jolande

Elisa zei

Wat super leuk, wij deden zulke dingen niet op Judo, bij ons was trainen en oefenen en trainen en weer oefenen haha.

Lia zei

Leuk dat ze zoveel plezier hebben met hun sport, ik ga zelf ook graag, het is heerlijk en voor mij pure noodzaak!
Wij hebben 3 zoons en vanaf de basisschool altijd meer vriendinnetjes, dan vriendjes over de vloer, leuk toch?

groetjes Lia

Anneke zei

Hoi Jaimie,
wat een leuke foto's :) En zo leuk dat ze plezier hebben bij de judo! En wat erg voor je zoon, zo overstrompeld worden door al die meisjes :) hihi.. Kan geloven dat die niet meer wou!

Groetjes Anneke

Irene zei

Heerlijk dat ze het zo naar hun zin hebben bij de judolessen, dat is toch echt genieten!
Bindt je zoon maar vast ......als dat nu al begint met de meisjes, hahaha!!!!!!!!!!!

Liefs, Irene

Pauline zei

Haha, mijn zoons worden ook altijd erg lief gevonden door meisjes, toen ze kleuter waren wilden ze bijna hun brood in hun mond stoppen en stonden ze te dringen om hun schoenen wel even te strikken!
Maar hier geen trauma gelukkig, maar ook nog geen vriendinnetjes...

Gerda Hartman zei

Over al die sporten kun je ook weer een boek schrijven Jaimie ;-) Fijn weekend alvast.

Aleida zei

Wat een geweldige trainer! Die man verdient een lintje!
groetjes,