woensdag 11 mei 2011

Jullie zien waarschijnlijk niks, ik zie véééél :-)

Hallo allemaal,

Jullie zien waarschijnlijk enkel een wazige foto hé, dat zal ook wel zo zijn :-)

Maar...

Wat ik , als mama, hier zie is héél mooi, écht waar !!!

want ik zie mijn zoon (de linkse die net gebukt loopt) zijn eerste poging tot Judo doen !!!


En hij heeft zo gelachen en vond het in het begin zo eng, dat hij liever draaide en al wenend naar huis zou gaan, want contact maken met andere kindjes, is zooo beangstigend voor hem,
maar hij heeft flink geprobeerd en heeft genoten en wil zelf terug gaan!
Ze hebben een super!!!! trainer (of hoe noem ik dat juist?), die man dwingt respect af bij die gastjes, maar op een heel leuke en eerlijke manier, chapeau!

Ik ben zoooooo fier op onze zoon !!
Ben ook benieuwd , want donderdag is het aan zijn zus, voor haar eerste lesje judo.

Ook gaan we nog tweewekelijks zwemmen, ze gaan nog naar de scouts gaan, (deze twee zijn speciaal voor kindjes met een problematiek), nog turnen en paardrijden (hippotherapie waarschijnlijk).

Ik wil als mama gewoon niet dat ze nog langer thuis zitten en zich vervelen, en dan maar vervelend gaan doen, tegen alles wat een hartslag heeft :-)
want tja daarvooor hebben ze mij net iets teveel energie :-)

Ze mogen gelukkig alles een paar lessen proberen voor je het lidgeld moet betalen, dus we zullen wel zien, ik ga ze als mama het aanbod geven en hopelijk lukt er hen iets van en willen ze het zelf, want hen dwingen ga ik niet doen hoor, dan is het niet tof meer hé!

oh ja en ik moet dus nog beginnen aan mijn kaart voor het kleurenkaartenteam hé , oeps!

Groetjes,

23 opmerkingen:

Linda zei

Wat fijn dat ie het zo leuk heeft gevonden, super hoor.
gr linda

Bietje zei

Petje af voor je zoon. Wat knap van hem om tóch te judoën.

Gerda Hartman zei

Super hoor. Ik hoop zo dat hij een leuke sport gaat vinden die bij hem past. Succes met het proberen van de sporten.

Wil zei

Wat zal je trots zijn als mama. Kan het me goed voorstellen hoor dat het een hele overwinning is. Ik heb jaren met kinderen gewerkt die a.d.h.d. hadden. Dus dit is een hele goede stap die zowel hij als jij hebben gemaakt.
Groetjes Wil

Annemarie en Merit zei

heerlijk als je je kids ziet genieten worden nog even drukke weken om alles uit te proberen maar dan kun je wel zien wat ze leuk vinden.
En heerlijk als ze ergens zin in hebben.

groetjes Annemarie en Merit

Jolanda Cuper zei

Goed van je om steeds weer nieuwe oplossingen te blijven zoeken.Fijn dat je zoon het zo leuk vond!
Groetjes Jolanda.

Cards by Jol zei

sporten is belangrijk, ook voor kinderen.
Fijn dat ze eerst even van alles uit kunnen proberen, voordat ze een keuze maken.
Mijn zoon heeft ook op judo gezeten en had ook een leraar die respect afdwong, ik vond dat zo knap, zonder zijn stem te verheffen of lelijk te doen.
Mijn zoon heeft veel aan judo gehad.
Ik hoop dat jij voor jouw kindjes ook een geschikte sport vind, kunnen ze hun energie ook even op een andere manier kwijt.

Liefs Jolande

Thea zei

Geweldig Jaimie! Ben blij voor jou en je zoon.

Leifs
Thea

marika zei

jammer dat het zo een wazige foto is,maar be ervan overtuigd dat je nog heel veel mooie fto's zult moge maken van je sportieve kindertjes!

groetjes,marika

Irene zei

Wat goed Jaimie!! Prima dat ze eesrst aan allerei sporten mogen snuffelen voor ze een keuze moeten maken. Judo is echt een super sport voor de wat onrustige kinderen, juist door de discipline die er bij komt kijken, dus hopenlijk gaat het hem echt bevallen! Sport en contact met anderen is sowieso altijd goed!

Liefs, Irene

Karin zei

Hello Jaimie,
Dat is de eerste stap naar vele en die heeft hij al genomen. Prima! Er zullen er zo nog vele volgen één stapje per keer.
Raad: Als het moment daar is om lidgeld te betalen, vraag eerst de kotste periode. Zoals je vermoedelijk al ondervonden hebt, willen ze van alles en nog wat ondernemen. Je gaat een drukke maar mooie tijd tegemoet want de vooruitgang die ze boeken door zulke activiteiten is enorm.
Groetjes,
Karin

Karin zei

Oei, de RRRRRR van kortste hierboven is ergens onderweg blijven hangen.

Scrapfanaat Peter zei

Wat een leuk verhaal en wat goed dat ze eerst mogen snuffelen wat ze leuk vinden. Meestal bepalen de ouders wat ze moeten maar of het kind dan zo blij is, is dan de vraag. Goed dat jij dat anders aanpakt.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Kitty zei

Geweldig dat je zoon het naar de zin had,en het is fijn dat ze eerst proef lesjes mogen dan kunnen ze kiezen zal vast moeilijk worden wat er leuk is om te doen.
Succes voor jullie.

Groetjes Kitty

Hetty zei

Wat is dat fijn dat je zoon het toch erg leuk vond en ook fijn dat ze overal eerst proef mogen draaien dan zit er ook geen druk achter

gr hetty

Pauline zei

Wat leuk allemaal!
Ik hoop dat er iets voor ze bij zit.

Terray zei

Heerlijk toch wanneer je kinderen zo genieten.
Sporten en bewegen is zo goed! Ik stimuleer mijn dochter ook ( ze zit op handbal)
Wees maar gerust trots op ze!

Groetjes
Tertia

M@rjan zei

Ja, dat is handig, die proeflessen. Ik hoop dat je zoon het leuk blijft vinden! Maar als dit al zo beviel, zal het heus wel.

Groetjes, Marjan

Mascha zei

Wat goed van je om je kinderen in aanraking te laten komen met verschillende sporten. Ze zullen het leuk vinden en het is nog gezond ook.
Groetjes Mascha

martina's kaartjes zei

leuk dat ze (en jij) er zo van kunnen genieten. Bij ons met 3 kids is het ook eenhele week komen en gaan van de ene activiteit naar de andere. Maakt van hen een vollediger mens vind ik... en ze genieten (soms iets minder als ze wat vroeg moeten opstaan, maar dat is vrij snel voorbij). Blijf stimuleren !
succes,
groetjes, martina
x

Aleida zei

Ik ben een scout in hart en nieren. Maar ik heb ervaren dat kinderen het leuk vinden of er helemaal niks aan vinden, je hebt het "virus" of niet. Ben benieuwd hoe dat met jouw kinderen is. Maar het is heel fijn te horen dat je zoon het bij judo leuk vond. Het moet geen "moeten" worden, hooguit om even over een drempel heen te stappen.
Succes!

Margo zei

Wat leuk die foto en ja ik ken dat hoor, heb 2 geprobeerd om een deftige foto te maken binnen in de turnzaal maar dat is ook niet gelukt :)
Veel succes met de naschoolse activiteiten he !
Liefs
Margo

cheneson zei

leuk dat je zoon het zo goed naar zijn zin had