maandag 16 mei 2011

Kaartje voor Florien (2j) is ook klaar

Hallo allemaal,

Ook het tweede kaartje is af, deze is voor het jongste zusje van Lieke, Florien (2j), de freebie is van Meljens designs, gelijk Anneke goed had gezien :-)

Dit is haar kaartje geworden, ik vind de foto niet zo mooi, maar ja, het weer nu buiten ook niet hé, dus we zullen het met de foto's van binnen moeten doen helaas.



Gisteren zijn mijn mama, ik en de kindjes dan voor de eerste keer met hem naar het zwemmen voor kinderen met een problematiek geweest en het was aangenaam, ze krijgen op speelse wijze les tussen hun spelen door, door gediplomeerde zwemleeraars+redders, het zwembad is dan ook afgehuurd, dus ze krijgen niet teveel prikkels binnen zo,..en ze zijn allemaal hetzelfde, dus je hoeft niet door de grond te zakken als ouder(s) :-)
Volgende week gaan we terug,het is wel maar twee keer per maand en soms zoas nu zijn de twee datums achter elkaar en soms zit er een weekje tussen, dat zal te zien zijn wanneer ze het zwembad mogen afhuren zekers.

Vandaag staat er normaal turnen op het programma, maar dat is nog niet 100% zeker, ben nog op antwoord aan het wachten van de leiding daar.

Groetjes,

23 opmerkingen:

Kristel zei

Dat is een prachtige kaart geworden Jaimie!!
Groeten Kristel

martina's kaartjes zei

leuke kaart ! het bloempje is helemaal toppie !
groetjes, martina
x

Margo zei

He Jaimie,
wat een leuk kaartje en ik ben zo blij voor jullie dat het zwemmen zo tof was !
Super dat het zwembad helemaal afgehuurd is dan want inderdaad als dat vol zit en ze krijgen ergens tussen nog een les dan komt dat niet goed he !
Veel succes met het turnen vandaag, ik zal duimen dat het doorgaat !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Wat een lief kaartje en wat leukerdje is deze digi.

gr.Louise

Cards by Jol zei

je kaart is een lieverdje, fijn dat de kids zo lekker kunnen zwemmen en op een speelse manier leren.

groetjes jolande

stempelfreaks zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Je bloem is geweldig.
Groetjes Astrid & Larissa

Jolanda Cuper zei

Leuke kaart met die vlinder in de bloem! Echt een schatje!
Groetjes Jolanda.

M@rjan zei

Gaaf kaartje met die leuke stempel en de gehaakte bloem! Nou, jouw kindjes komen zeker geen beweging tekort!

Groetjes, Marjan

Saskia zei

Ook weer zo'n superlieve kaart!!!

Groetjes, Saskia :)

Irene zei

Lief kaartje en prachtige gehaakte bloem! Je kindjes hebben wel een vol programma als ik dat zo lees, houden ze dat wel allemaal vol of is het de bedoeling aan "alles te snuffelen en dan een keuze maken"???

Liefs, Irene

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en zo leuk met dat gehaakte bloemetje

gr hetty

Anneke zei

Ja ja ik had gelijk :-) hihi... Ze zijn super leuk he om mee te werken? Je hebt er een pracht kaart meegemaakt! En wat leuk dat de kindjes zo gezellig kunnen gaan zwemmen!
Groetjes Anneke

Margreet zei

Wat een leuk kaartje Jaimie!
Het is toch gewoon super dat we in een tijd leven dat aangepast sporten helemaal normaal is en kinderen en volwassenen op een positieve manier kunnen bewegen. Mooi dat je alles een keer uit kunt proberen om te kijken wat ze het leukste vinden :-)

groetjes van Margreet

Gerda Hartman zei

Oh Jaimie, die past natuurlijk helemaal bij mijn giraffe. Schattig kaartje weer!

Mascha zei

Wat een schattig kaartje. Volgens mij is de giraffe erg populair vandaag!
Groetjes Mascha

Linda zei

wat een lief kaartje
gr linda

Tinie zei

Wat een lief kaartje, hele mooie kleuren ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Aleida zei

Schattig kaartje weer!
groetjes,

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie,

Liefs Riet.

Pauline zei

Je hebt het er maar flink druk mee, al dat gesport.
Bij mijn jongste is het zwemmen helaas nooit wat geworden.
Heeft alleen een trauma opgeleverd...
Maar wie weet wat de toekomst brengt, zelf haalde ik pas mijn diploma,s toen ik al 23 was!

Christine zei

Leuke kaart Jaimie en wat vind ik dat een mooie naam "Florien", deze heb ik hier bij ons nog niet gehoord! Onthouden dus!!
Liefs
Christine

Marjolijn zei

Zo jij hebt weer een hele productie gehad zeg, waar haal je de tijd toch vandaan?

Hoop dat je kids een leuke sport/bezigheid kunnen kiezen, petje af voor hoe je het allemaal regelt hoor!

Groetjes Marjolijn

tiny zei

Já dat konijn ken ik wel, ik ben er ook zo één!Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn bloggie.Ik dacht even neuzen wat je allemaal gemaakt hebt, en ik zie zo veel leuke dingetjes bij je.Dit kaartje is ook erg leuk.Leuk dat je zoontje een rommelmarkt gaat houden, heb ik ook jaren gedaan, echt gezellig.

groetjes tiny