zondag 15 mei 2011

Kaartje voor Liam (2j) is klaar

Hallo allemaal,

Dit is al één van de vier kaartjes dat af is, enkel zijn naam moet er nog opgezet worden, de foto is niet helemaal goed hoor, in het echt is het altijd mooier hé.
De digi is van TLC.



Gisteren was mijn mama jarig, en tijdens het bezoek, was mijn mama niet het aandachtspunt hoor, maar wel deze twee harige bollekes :-)
maar geef toe, ze zijn ook wél schattig hé, ze waren net gestopt met elkaar te wassen.


Sebiet gaan mijn mama, ik en de kindjes zwemmen, daarna komt er nog bezoek, dus het word weer een gezellige dag, met veel lachen en onozel doen :-)

Groetjes,


19 opmerkingen:

Saskia zei

Oooh... superschattig kaartje! Alles past zo perfect bij elkaar!!

Groetjes, Saskia :)

Michelle zei

Nog bedankt voor je reactie :) Sommige stukjes deden inderdaad wel een beetje pijn maargoed dat moet je er voor over hebben he ;)
Als ik ga zonnen moet ik me vooral goed insmeren met zonnenbrandcreme, verder niets anders eigenlijk..

Nog van harte gefeliciteerd met je mama,leuk om te lezen dat het zo'n geslaagde dag was, en die katten zijn inderdaad te lief om te negeren..

Fijne zondag nog,

Liefs Michelle

nicolet zei

Mooi kaartje is het geworden en nog gefeliciteerd met je moeder!
Groetjes Nicolet

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart ! daar zal ie zeker en vast wel blij mee zijn !
en de poezen, 't zijn schatjes !
groetjes, martina
x

jopie zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt maar de katten zijn ook leuk groetjes jopie

Kristel zei

Een prachtige kaart Jaimie! Mooie katten heb je!
Groeten Kristel

Anneke zei

Heel lief kaartje Jaimie, en veel plezier met het zwemmen! Dat heb ik vrijdag gedaan ;)

Scrapfanaat Peter zei

Hoi Jaimie, echt een leuk en lief kinderkaartje, de stempel is grappig die je verwerkt hebt.

Groetjes Scrapfanaat Peter

scraplouise zei

Hoi Jaimie,

Wat een schattig kaartje en wat een lieve stempel.
Nog gefeliciteerd met je moeder en bedankt voor je lieve berichtje.

gr.Louise

cheneson zei

leuk kaartje, veel zwemplezier
en idd de katten zien er super schattig uit

Tinie zei

Wat een lief kaartje en prachtig met die lieveheersbeestjes!!

Groetjes Tinie

Marianne zei

een mooie kaart Jaimie

Mascha zei

Nog gefeliciteerd met je moeder.
Veel plezier nog vandaag.
Groetjes Mascha

Cards by Jol zei

gefeliciteerd nog met je mama.
je kaartje vind ik heel leuk, mooi met de kapoentjes.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en nog gefeliciteerd met je mams

gr hetty

Aleida zei

Gefeliciteerd met je moeders verjaardag!
Je kaartje voor Liam is mooi geworden.
groetjes,

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

susie zei

Mooi kaartje meiske !
We hebben ons goed geamuseerd in het zwembad hé !
Knuffel x

cristel zei

je kaartje is heel leuk past allemaal perfect bij elkaar en wat een leuke foto
grtjs