woensdag 18 mei 2011

Kaartjes voor Lieke is ook klaar + nog wat anders :-)

Hallo allemaal,

Het laatste kaartje voor Lieke en haar familie is ook klaar nu kunnen de kaartjes richting Amerika gestuurd worden,

Dit is het kaartje voor Lieke, geen perfecte foto vind ik, en de snuit van de leeuw, ben ik ook niet tevreden over helaas, de freebie is van Meljens Designs.


Dan hier een foto van de judo van dinsdag, ons dochter heeft voor de eerste meegedaan en vond het ook héél leuk, dus die gaat morgen ook terug.



Mijn vriendin haar dochter , die ook in de klas van onze zoon zit, ging ook eens proberen om judo te komen doen en ze doet het goed, ze vloerde al direct onze zoon, " goed gedaan meid, laat je niet doen hoor" :-)


Ons dochter is al drie keer gaan turnen, terstraks haar laatste turnkring geprobeerd, en ik vergeet daar gewoon telkens een foto van te nemen , ook terstraks bij de uitleg in de manege, (lees een groot groen buitendomein voor de paarden!!! en geen kleine hokken binnen in een piste!!) vergeet ik foto's te nemen van die prachtige paarden die daar staan, dom hé, maar zaterdag gaan ze er heen, dus dan is mijn tweede kans!

En Gerda, neen hoor, hier thuis lopen mijn twee deugenieten nog steeds los, ze gaan zelf terug in hun ren, om daar wat te rusten in hun hok of om te drinken,..maar staan ook even snel terug tussen de katten of bij de kindjes hoor :-)


En geen schrik, ons katten doen daar niks naar hoor, dat kan ook niet hoor, een konijn laat zich niet doen hoor ! Maar hier is gelukkig iedereen in vrede met elkaar hoor.



Wij kregen gisteren ook minder leuk nieuws te horen, mijn schoonvader ligt terug in het ziekenhuis met zijn hart, vrijdag word hij geopereerd, ppff, is toch wat eng hé, ook al is dat voor die chirurgen dagelijkse kost hé.

Als jullie de kaart voor het kleurenkaartenteam zoeken, dat staat een berichtje hieronder !

Groetjes,

10 opmerkingen:

Pauline zei

Dat is geen goed nieuws van je schoonvader, hoop dat het goed gaat komen.
En leuke dierenfoto,s!

Linda zei

Wat leuk die dieren foto's. En sterkte met je schoonvader gewenst
gr linda

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt.
hele leuke fotos weer van onze pluizige vriendje,leuk dat ze het zo goed kunnen delen.
En het aller beste voor je schoonvader toegewenst.spannend hoor,hopen dat alles goed komt.

tiny zei

Wat fijn dat de kinderen zich zo kunnen uitleven met hun sporten.
Het kaartje is ook weer erg mooi geworden.
Heel veel sterkte toegewenst met je schoonvader.

groetjes tiny

Margo zei

Erg leuk kaartje en toffe foto's, we duimen voor je schoonvader !
Liefs
Margo

M@rjan zei

Leuk kaartje en ook erg leuke foto's van je huisdiertjes en de judoles! Nee, konijnen zijn geen doetjes, die laten zich niet op hun kop zitten.

Sterkte met je schoonvader!

Fijne dag! Marjan

Hetty zei

Wat en mooi kaartje en wat een
super leuke foto's en ik wens je
vel sterkte met je schoonvader

gr hetty

cheneson zei

hopelijk komt het goed met je schoonvader,
zo een manege is ideaal, naast onze tuin is een weide met paarden die ze dan een paar keer per week komen halen om op te rijden prachtige dieren

marika zei

wat fijn dat de kindjes het zo naar hun zin hebben.Geeft wel wat rust voor je denk ik.
Maak je maar geen zorgen over je schoonvader,alles komt wel weer goed.Kijk maar naar Tony.
En van konijntjes gesproken,tony wil er ook,maar ik zie dat niet zitten.Heb beesten genoeg,en ik ben wel diegene die er voor moet zorgen he

groetjes,marika

Riet zei

Wat een leuke kaart Jaimie.

Liefs Riet.