zaterdag 14 mei 2011

Kaartjes voor Lieke, Naniek, Liam & Florien !

Hallo allemaal,

Hihi, onze zoon groet u :-)



Ik ben bezig aan 4 kaartjes voor Lieke en haar twee zusjes en broertje,
zal ik jullie even laten meekijken....mmm...alléé vooruit dan maar :-)

dit is voor Lieke (6j)


dit is voor Naniek (net 5jaar geworden!)


dit is voor Florier(2j)


dit is voor Liam (2j)


Ik moet er nog twee inkleuren en vastplakken, maar nu eerst klaar maken om met de kindjes naar de bibliotheek te vertrekken.

Groetjes,




10 opmerkingen:

nicolet zei

Ziet er al leuk uit zo de sneakpeak! Succes met afmaken!
Groetjes Nicolet

Irene zei

Je houdt het lekker spannend Jaimie!! Ook met de kussentjes ben je maar weer druk..zit je wle eens NIETS te doen????? Hoe was het op judo, zoon weer super enthousiast en dochtertje ook een beetje ???

Knus weekend, Irene

Gerda Hartman zei

Fijn dat alles weer werkt. Groetjes terug aan je zoon (lol). Je bent weer lekker bezig met de kaartjes en ik zie dat er nog 5 kussentjes komen. Succes hoor! Fijn weekend.

M@rjan zei

Leuke foto, hij ziet er al uit als een echte judoka! Je bent weer lekker bezig, als de bezige bij die je bent. Ziet er leuk uit, hoor!

Groetjes, Marjan

miriam zei

Je houdt het wel spannend jaimie ben benieuwd

gr miriam

Mascha zei

Nu ben ik alleen maar nieuwsgierig geworden. Helaas moet ik nog even wachten voor het eindresultaat.
Groetjes Mascha

Kaatje zei

ben heel benieuwd!

groetjes,
Annika

Anneke zei

Wat een leuke foto Jaimie :)
En ik ben heel benieuwd naar de kaartjes!! Zijn dat daar digi's van Meljen's Design waarvan ik een stukje kan zien?? :) Leuk zo raden!!
Groetjes anneke

Riet zei

Je houd het wel spannend Jaimie.
Word zo wel erg nieuwsgierig zeg.

Liefs Riet.

cristel zei

je maakt ons nieuwsgierig hoor
grtjs