woensdag 18 mei 2011

Kleurenkaartenteam.. Lichtblauw !

Hallo allemaal,

Ik moest dus vandaag mijn kaart nog maken en er stond ook nog wat op de agenda, het was vlieg-en kunstwerk tussen alles door vandaag, maar het is me nog gelukt, ik heb er ineens een kaartje voor onze zoon van gemaakt, die vertrekt maandag voor een 3-daagse op bosklassen, dus deze kaart steek ik bij zijn vertrek in zijn koffer zonder dat hij het weet, op de tag staat "fijne bosklassen".

Ik weet eigenlijk wel niet of ik het juiste kleur blauw heb genomen, maar met deze zullen jullie het moeten doen hoor :-)



dames, ik probeer bij jullie langs te komen hoor , even geduld en jullie zien mij verschijnen hoor.

groetjes,

14 opmerkingen:

hennie zei

YES YOU DID IT!!!
De kleur is prima
Wat ben je toch een stoere meid Jaimie.
Ik wens je zoon fijne dagen toe en sterkte voor mama.
Liefs hennie.

susie zei

Nog eens een keer , in 't echt is de kaart dus NOG mooier ! Heel knap gedaan meiske !

Knuf en bees x

jolanda zei

Hoi Jaimie!!!
Wat lief om voor je zoon zo'n mooi kaartje te maken... dat is toch leuk om iets van thuis te vinden wanneer je weg bent. Geen idee wat 'bosklassen' betekent, maar waarschijnlijk is het zoiets als werkweek? Wens hem maar heel veel plezier hoor!
groetjes, jolanda

Irene zei

Wat een lief kaartje en wat zal hij opkijken als het uit zijn tas komt!!
Wat is bosklassen????? Heeft het iets met bos/bomen te doen Jaimie????

Lieve groetjes, Irene

Marjolein..... zei

Leuke stempel. Super kaartje.

Groetjes marjolein

Christine zei

Leuk kaartje, zal je zoontje zeker blij mee zijn! Hij zal denken mijn bezig mamaatje ziet me zoooo graag!!
Liefs
Christine

Margo zei

Wat een leuk kaartje Jaimie !
Liefs
Margo

Thea zei

Mooi kaartje Jaimie, en voor je zoon veel plezier toegewenst.

Groetjes Thea

Anneke zei

Een hele leuke blauwe kaart Jaimie!
Groetjes Anneke

Cards by Jol zei

leuk kaartje heb je gemaakt voor je zoon, ik wens hem leuke dagen toe,

groetjes jolande

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Sonja zei

Leuke kaart en zo te zien toch in de juiste kleuren.

groetjes,
Sonja

Bep zei

Hoi Jaimie,

Wat een grappig kaartje heb je gemaakt, echt leuk.

Gr...Bep

Pia zei

De kleur is goed hoor en het is een grappige kaartje geworden.
En sterkte voor vandaag.
Gr. Pia