woensdag 11 mei 2011

Kleurenkaartenteam.. Terracotta !

Hallo allemaal,

het was aan mij om een kleur te kiezen, maar wat word het moeilijk, er zijn er al veel geweest, dus ik dacht terracotta, maar blijkbaar was dat voor vele moeilijk, sorry dames!
hihi, zo dus ook voor mezelf en zoals ik tegen Margo zei , haast en spoed is zelden goed, hihi, ja lap ség, door te haasten, trekt mijn inkleuren gewoon op niks!! dus niet te nauw zien :-)

Dit is mijn creatie geworden, de digi is van Beccy's Place, ik heb geprobeerd wat barsten te tekenen op de potjes , maar ja ik ben geen tekenaar, dus ben maar gestopt.


En nu moeten we ons klaar maken, want ons dochter moet gaan turnen sebiet.

Groetjes,

29 opmerkingen:

Kristel zei

Dat is een prachtige kaart Jaimie! Moeilijk hoor die kleur!
Groeten Kristel

Tinie zei

Wat een schitterende kaart!!! Ik vind de kleur heel moeilijk, maar dit ziet er prachtig uit!!

Groetjes Tinie

manuela zei

wat een prachtige kaartje geworden

groetjes
manuela

martina's kaartjes zei

ziet er toch goed uit ! bedankt voor je deelname en tot de volgende (die is niet zo moeilijk hahahaha.....)
groetjes, martina
x

Aleida zei

Ik had papier in die kleur en dan is het in ieder geval al minder moeilijk. Je hebt snel een leuk kaartje in elkaar geflanst!
groetjes,

Wenda zei

Ook zonder de scheuren in de potjes is je kaart heel mooi geworden Jaimie.

Groetjes Wenda

Sonja zei

Hoe jij in een handomdraai alles mooi in elkaar flanst, dat kan ik toch niet ;)

groetjes,
Sonja

Christa's blog zei

Mooi gedaan energiek moederke !
grtjes
Christa

Margo zei

Ha ha Jaimie,
ken ik hoor, maar het kaartje is erg leuk geworden en die barsten zijn toch goed gelukt !
Liefs
Margo

Linda zei

wauw wat een geweldige leuke kaart, heel mooi gedaan
gr linda

Sarah zei

echt zeer mooi gemaakt, leuke prent

Pia zei

Ik vind het een leuke kaart geworden.
Liefs Pia

Cards by Jol zei

leuk kaartje, niets mis met het inkleuren hoor, ziet er prima uit.

groetjes jolande

Lia zei

Het is je toch nog goed gelukt Jaimie, supermooie kaart heb je gemaakt, en nog mooi ingekleurd ook,

groetjes Lia

Rosina zei

Het is een mooi kaartje geworden hoor Jaimie en in die kleur wordt het ook een beetje moeilijk inkleuren.....
gr.Rosina

stempelfreaks zei

Wat een prachtig kaartje. Mooi ingekleurd zeg.
Groetjes Astrid & Larissa

marika zei

hele mooie kaart en een prachtige kleur!
Je hebt het jezelf en de anderen dus iet makkelijk gemaakt,maar je hebt het er goed vanaf gebracht

groetjes,marika

hennie zei

Hoi Jaimie, het was juist een hele leuke uitdaging TERRACOTTA!
Ik kon het niet verzinnen hoor, jij dus wel.
Je kaart is prima gelukt en goed van kleur.
Groetjes hennie.

Roos zei

Ook ik kan niks anders zeggen dan wat mijn voorgangsters al gedaan hebben: Je kaart is prachtig!!!

Irene zei

Terracotta is een prachtige kleur en jouw potjes zien er absoluut uit of ze al een paar seizoenen in de tuin hebben gestaan, goed gedaan!

Groetjes, Irene

Christine zei

Je pottekes zijn net echt, heel mooi ingekleurd! Tof geheeltje geworden!
Liefs
Christine

Hetty zei

Je hebt wel een prachtig kaartje
gemaakt in terracotta kleuren

gr hetty

Monique zei

Een heel mooi kaartje hoor!
De inkleuring heb je prachtige gedaan!
groetjes
Monique

nicolet zei

Ja lastig he die kleur! Maar het is je goed gelukt!
Groetjes Nicolet

susie zei

Was nie simpel maar jouw kaart is toch weer goed gelukt hoor meiske !
Mooi ingekleurd !
Knuf x

Kimmie zei

Hoi Jaimy

Leuk kaartje!
En het is dat ik het vorige week zo druk had anders had ik toen ook meegedaan met zwart,want welke kleur er ook gekozen wordt,sinds ik hieraan meedoe is het toch weer iedere keer een uitdaging.
Zo ook met de door jou gekozen kleur Terracotta!

XXX Kim

Sofieke zei

Je kaartje is toch mooi geworden!

Groetjes Sofieke

Gerda Hartman zei

Eindelijk kan ik weer een reactie plaatsen. Prachtig kaartje. Mooie kleuren. Fijn weekend.

cristel zei

prachtige kaart met een niet zo gemakkelijke kleur maar jouw is het in ieder geval gelukt
grtjs