dinsdag 24 mei 2011

Knutseltijdschriften te bestellen bij Magvilla !

Hallo allemaal,

Ik krijg per post elke maand knutseltijdschrift(en) opgezonden en daar laat ik jullie dan even van mee genieten,

deze is het eerste tijdschrift , " Creatief met kaarten "


er staan veel leuke kaarten in en er zitten ook leuke knipvellen in, maar de pagina die mijn aandacht trok, is deze,


en dan vooral de kaart linksboven met het bootje op, je ziet altijd wel zo een soort kaarten met kaarsen en bloemen, maar deze met dat bootje op, gaf mij een mooi gevoel, geen triest van afscheid, maar een teken dat er rust is gekomen, een mooi en zacht gevoel vanbinnen geeft vind ik.

dus ik wil deze kaart dan ook graag namaken, (normaal doe ik dat nooit, maar met deze wil ik dat wel graag eens doen!) en heb als beginnende kaartmaakster dan ook het gerief ervoor in huis en klaar gelegd,


het tweede tijdschrift, is " papierfeest", zelf kende ik dit tijdschrift niet, ik denk niet dat je het in Belgiê ergens vind (maar kan verkeerd zijn hoor).


er staan in elk geval leuke modellen van kaarten in, zoals deze rechts onderaan.


of dit model voor het doosje,


en ook zo ook voor scrappers staan er leuke LO's in,


of een muffinkaartje maken voor een jarige misschien ?!



Als je nu op alles "ja, mooi ség" zit te knikken, hihi, dan zal ik maar vertellen waar je deze leuke tijdschriften kan bestellen hé :-)

de tijdschriften zijn te bestellen bij Magvilla , is een online kiosk waar je losse edities van vele binnen en buitenlandse magazines kunt bestellen
Ik zit hier in elk geval al te kwijlen bij het doorbladeren van de tijdschriften :-)

Groetjes,

6 opmerkingen:

Amarins zei

Wat leuk dat jij ook elke maand een aantal krijgt. Leuk om wat over te vertellen hè. Ik doe dit sinds kort ook.
het lijken me inderdaad leuke tijdschriften toe.

Sarah zei

er zitten hele mooie dingen tussen


heeft blogger een probleem ik kan op sommige blogs niet posten met mijn google acount ?

Mvg Sarah

scraplouise zei

Hoi Jaim1e,

Zelf ken ik dat tijdschrift ook niet, maar bedankt voor de tip ik heb het besteld.

gr.Louise

Anneke zei

Hoi Jaimie,
super leuk he! Ik krijg de magazine's ook :) Heel leuk om ze te krijgen en om er meer over te vertellen! Ik heb gisteren en vandaag ook iets uitgemaakt :) Groetjes Anneke

Marianne zei

veel plezier met je aankopen. De creatief met kaarten ligt hier altijd in de krantenwinkel.

M@rjan zei

Leuk hoor, altijd handig voor ideetjes!

Groetjes, Marjan