zondag 8 mei 2011

Stuffed with ..love !

Hallo allemaal,

Mijn tante vond de bladjeswijzer mooi, hihi, ze bekeek hem en ze dacht dat ze hem scheurde ofzo, en ik schoot in de lach en zei "Tanteke, hem pas kapot doen, als ik terug buiten ben hé"...LOL.

Voor mijn mama had ik gisteren dit kaartje gemaakt, de digi en tekst- is van Meljens desings, ik heb de digi ingekleurd met de derwents en de achtergrond met droge chalk gedaan en nog twee plakhartjes er vanonder opgedaan.


Ik heb er gisteren nog twee andere gemaakt, maar die krijgen jullie nog te zien hoor.
En nu (5u 's morgens) ga ik er nog even wat maken, heb er nog nodig.
Ook voor Debbie moet ik eens dringend aan de stempel, alléé ga mijn mama dat vragen ,
want op de één of ander manier bibber ik te hard en lukt het mij niet goed en veeg ik de inkt.

Groetjes,

19 opmerkingen:

Cards by Jol zei

wat een schattig kaartje, lieve digi, je boekenlegger vind ik ook heel mooi.

groetjes jolande

Lia zei

Hele lieve kaart, lief plaatje, je boekenlegger vind ik helemaal top,

groetjes Lia

Linda zei

wat een lief kaartje, super gedaan
gr linda

regina zei

hoi

wat een schattig kaartje!
een hele leuke digi!

gr regina

Wil zei

Het is weer een hele mooie boeklegger geworden en je kaartje vind ik ook super gelukt.
Mooi hoor.
Veel liefs Wil

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gedaan !
groetjes, martina
x

Margo zei

Wat een leuk kaartje Jaimie !
Liefs
Margo

marika zei

wow!supermooi kaartje.Het kleuren gaat ook steeds beter he.Goed gedaan zeg

groetjes,marika

creanja zei

wat een mooi kaarje jaimie! ik vindt in kleuren nog steeds moeilijk vooral om kleuren te kiezen, van sommige stempel zie ik geen voorbeelden en die heb ik nodige om ideeen op te doen heb jij dat ook? gr anja

Saskia zei

Jaimie,

Je kaart is echt héééééél schattig en mooi! Super!!!

Groetjes, Saskia :)

Irene zei

Schattig kaartje Jaimie en als ik het goed lees komt er nog hel vel aan van jouw kant dus ik ben benieuwd!

Groetjes, Irene

Sonja zei

Mooie kaart en leuke digi heb je gebruikt en die stipjes man ... hier val ik alweer voor !

groetjes,
Sonja

Mascha zei

Wat maak je toch altijd van die mooie kaarten. Deze is ook al zo leuk.
Groetjes Mascha

Kristel zei

Dat is weer een prachtige kaart Jaimie! Mooie kleuren heb je ook gebruikt!
Groeten Kristel

M@rjan zei

Schattig kaartje, mooi gekleurd ook! Die stemepls ken ik, ik heb er een paar gewonnen.

Groetjes, Marjan

Mieke zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.

Fijne dag nog vandaag.

Gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

susie zei

Mercikes xxx voor je hele mooie kaartje meiske :)
En je weet dat ik van boeboelekes hou en daar zijn ze weer hihi !
Dikke dikke knuffel x

miriam zei

wat een schattig kaartje jaimie

gr miriam

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.