zaterdag 14 mei 2011

Nog 5 zeehond-kussentjes in de maak :-)

Hallo allemaal,

De zeehond-kussentjes zijn al voor een tussenstop in NL, bij Ellen van Stichting Lieve Lieke,
ik had haar gevraagd als ze ze in het echt ziet, om al eens een mening te geven, en ik kreeg terug dat ze heel leuk zijn, want dat haar meiden zich aan het vergapen waren :-)

Maar ooohhh nu vind ik dat zo erg, dus ik heb Ellen voorgesteld om er voor haar drie meiden ook ééntje te maken, en de meiden hun lievelingkleurtjes zijn lichtblauw, lichtgroen en al de soorten rose en lekker zacht :-)

Dus ik ben in de stoffenkast gedoken en ben er met deze stapel uitgekomen.


Ook mijn eigen kindjes hun kussentje is nog niet af, dus ik ga ze nu in 5-voud maken.

Groetjes,

6 opmerkingen:

brigitte zei

Je hebt nog wat te doen dus.
Stofjes zien er al geweldig uit.
Lekker rose.
Groetjes Brigitte

nicolet zei

Nou vervelen hoef je je dus nog niet...haha. Succes met maken!
Groetjes Nicolet

Jolanda Cuper zei

Ptrachtige stoffen daar kun je nog heel wat kussentjes mee maken!
Groetjes Jolanda.

Anneke zei

Wat lief van je! Daar zullen ze vast en zeker blij mee zijn :)

Cards by Jol zei

wat lief van je, succes met het maken.

groetjes jolande

cristel zei

dus je weet wat te doen he
grtjs