zondag 8 mei 2011

Nog een bladjeswijzer

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we naar het tuinfeest geweest in den oudste zijn school, het was voor mij een heel emotioneel moment daar, door verschillende reden, maar wel een mooie warme dag en dan bedoel ik echt niet alleen door de zon hoor!!
Natuurlijk was ik wel los vergeten om het fototoestel mee te nemen, dom hé!!

Daarna thuis hebben we nog tot 's avonds laat in de tuin gezeten wat was het toch een warme dag hé, het leek al zomer. Zo zijn de kussentjes voor Lieke een haar zusjes/broertje wel afgeraakt, yes yes, ze kunnen door de lieve oplossing van Ellen, van stichting Lieve Lieke toch naar Amerika gezonden worden , want was is België daar vreselijk duur in ség !!
Dank u Ellen, voor de steun !!

Dan vanmiddag weer naar een schoolfeest gaan zien, in een school waar mijn nonkel werkt, amai hij en zijn leerlingen daar (gasten van 17j geloof ik) hebben daar een prachtwerk staan!
En hoe die gasten daar ook echt mee bezig zijn, is heel leuk te zien, ja als je een goede leeraar hebt, is de les wel leuk en boeiend hé ;hihi.

Thuis gekomen heb ik me dan even op een paar kaarten maken gestort, zo heb ik al een bladjeswijzer af voor mijn tante, zij is voor zachte kleuren, dus ik hoop dat ze hem mooi zal vinden.

Dit is hem geworden, de digi is van Beccy's place,
ik heb de digi ingekleurd met de derwents en de achtergrond met droge chalk gedaan.


Straks laat ik jullie de andere kaarten en de kussentjes nog eens zien , maar nu even geen tijd!

Groetjes,

9 opmerkingen:

Aleida zei

Jullie hebben het druk gehad, zo te horen. Maar wel genoten van het mooie weer. En nog een bladwijzer gemaakt, super!
groetjes,

marika zei

hoop dat je ook kunnen genieten hebt van je moeder-zoon-dagje.Vond Alexander het leuk?

Ikvind je bladwijzertje erg mooi

groetjes,marika

Kristel zei

Dat ziet er weer super uit Jaimie! Heel mooi gemaakt!
Groeten Kristel

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooie creatie
en je hebt maar een druk weekend achter de rug

gr hetty

Christine zei

Mooie zachte kleuren heb je gebruikt! Zo te horen had je druk maar gezellig weekend! Fijn toch??
Liefs
Christine

Kaatje zei

heel mooi gemaakt! mooie digi!

groetjes,
Annika

regina zei

hoi

erg leuk gemaakt!!

gr regina

Jolanda Cuper zei

Is jou Nonkel jou man? Denk het wel maar ik had er nog nooit van gehoord!
Lief kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Jolanda.

jaimie zei

Hallo Jolanda,

Euh... neen hoor!!
Mijn nonkel is niet mijn man hoor!!
Hoe noemen jullie " een nonkel" misschien " een oom"??

Groetjes, Jaimie