zondag 22 mei 2011

reacties plaatsen, besluit genomen !

Hallo allemaal,

Ik plaats steeds bij al mijn volgers een reactie, maar ik ondervind dat het mij teveel tijd en energie kost om iedereen te blijven beantwoorden en zelf krijg je niet steeds een reactie terug, niet dat dat moet hé, maar dat heeft mij wel tot het besluit gezet, dat ik zelf nog enkel terug reageer op de mensen die bij mij reageren, want ik haal het anders niet steeds rond hoor! Hopend op jullie begrip !
En indien ik zelf wat extra tijd heb, zal ik nog eens volledig rond gaan, maar dat zie ik niet meer zo haalbaar, binnen een dikke maand is het hier ook weer twee volledige maanden schoolvakantie, oh help,hihi, dus tijd is kostbaar hé:-)

Groetjes,

38 opmerkingen:

Wil zei

Ik blijf je toch volgen hoor, en blijf ook zeker reageren.
Veel succes verder.
Groetjes Wil

Terray zei

Dat probleem ondervind ik ook, helaas krijg jij van mij niet altijd een reaktie Sorry.
Ik blijf af en toe bij je komen kijken maar ik reageer dus niet altijd

Groetjes
Tertia

scraplouise zei

Kan me voorstellen hoor, het is tijdrovend,maar ik blijf je een bezoekje brengen en een berichtje achterlaten, vindt je erg Blog leuk.


gr.Louise

martina's kaartjes zei

Hoi Jaimie, ik denk dat je je iets te veel op legt ! bij iedereen reageren kan je nooit volhouden ! ik dus niet althans, full time werken, knutselen, huishouden, kids en dan nog elke dag bij 400 mensen een reactie achterlaten ? ik denk niet dat dat de bedoeling is. Het is natuurlijk wel leuk, maar dan wordt het een verplichting en dan is de lol er snel af ! reageer wanneer je tijd en zin hebt, zou ik zo zeggen ! blijf er plezier aan vinden, goed ?
geniet nog lekker van je bloggen en knutselen en co...
groetjes, martina
x

Elisa zei

Zelf red ik het ook niet om altijd bij iedereen een reactie achter te laten, al die volgers,

Dus ik begrijp het volkomen :)

Michelle zei

Vooral als je langer blogt kom je steeds meer leuke site's tegen waar je op wilt reageren. Snap het volkomen =) heb er zelf ook wel is 'last'van. Fijne zondag,

Liefs Michelle

manuela zei

Hoi Jaimie,

Ik blijf je toch volgen hoor,en een berichtje achterlaten, vindt je erg Blog leuk.

groetjes
Manuela

Jolanda Cuper zei

Hoi Jaimie gaat mij net zo. Het lukt mij ook niet altijd, om iedereen te beantwoorden. Maar de bedoeling is goed en af en toe geen berichtje moet kunnen hoor! Ik vind het niet erg. Hebben jullie echt 8 weken vakantie? Het is hier 6 weken.Hebben jullie ook geen vakantie projecten voor kinderen? Misschien is dat een goed idee?
Groetjes Jolanda.

Lia zei

Nee, dat klinkt toch logisch Jaimie, tegenwoordige doe ik op sommige dagen, berichtjes achterlaten, vanmorgen begonnen en alles wat er bij komt, verspreid ik over de dag, anders kost het ontzettend veel tijd, dus voel je absoluut niet schuldig,

groetjes en een fijne zondag, Lia

Anneke zei

Hoi Jaimie,
inderdaad is dat veel te veel! Ik deed vroeg juist als jij, overal reageren die volger was. Maar na een tijdje zijn het er zoveel en is het gewoonweg niet meer haalbaar! Ik doe ook al een tijdje, reageren op mijn vaste blogs :) En anders op degene die iets bij achterlaten ;) Groetjes Anneke

Sarah zei

ik snap je volkomen en dat is normaal dat je niet overal kan reageren, ondervind ik ook soms al.

dat ik meer tijd spendeer aan reactie's plaatsen enz...
Zie maar op mijn blog bij blogrol, daar bedankt ik iedereen die een reactie plaatst op mijn blog en mij volgt en volg ik hun blog en plaats er reactie's zeker op. ;)

anders kan ik niet meer mee

Maar ik blijf je zeker volgen en reactie's plaatsen. beloofd :)

mvg Sarah

Jolanda Cuper zei

pooh dat is wel erg lang vakantie!
Groetjes Jolanda.

Bietje zei

Je hoeft niet altijd bij iedereen te reageren hoor! Schrijf gewoon een reactie als je iets wilt zeggen. Al is het natuurlijk wel heel erg leuk om vaak een reactie te krijgen.
Ik doe dat zelf ook. En als ik eens tijd heb, dan reageer ikb ij meer mensen. Moet kunnen.

Carla zei

Hoi Jaimie,

Ik weet precies wat je bedoel.
Ik kan ook echt niet altijd bij iedereen een rondje doen. Nu heb ik er even tijd voor uit getrokken, maar vaak is het te druk en dan stel ik prioriteiten.

Ik heb jaren terug bij Clubs gezeten en daar werd verwacht dat je 24 uur per dag aanwezig was... Onmogelijk natuurlijk! Het is hobby en dat is mijn blogje voor mij ook.

Ik hoop wel dat je nog met net zoveel plezier je blogjes blijft schrijven.

Groetjes Carla

M@rjan zei

Ik herken dit wel. Niemand kan het je kwalijk nemen als je niet iedere keer reageert. Ik weet hoeveel tijd het kost en ik begrijp je beslissing.

Groetjes, Marjan

Tania zei

Ik doe dat ook hoor, vooral berichtjes achterlaten bij de mensen die ook geregeld bij mij reageren.

Gerda Hartman zei

Gelijk heb je hoor, als iemand bij mij reageert, reageer ik terug en als ik meer tijd heb, doe ik overal weer eens een rondje. Je zit anders uren achter de pc. Fijne (rustige) zondag verder.

marika zei

ik denk dat dat voor iedereen onmogelijk is hoor,om overal te reageren.Ik reageer ook niet altijd en overal.Gewoon doe waar je je goed bij voelt

groetjes,marika

Marley zei

helemaal gelijk hoor. Ik heb er vaak de tijd er niet voor. Bekijk de blogs maar laat er niet altijd een reactie achter. Heel begrijpelijk dus dit berichtje! Liefs

Pauline zei

Daarin heb je gelijk hoor, ik geef ook reacties aan de mensen die bij mij komen, anders is het eind zoek!

Sandraatsjuh zei

Hey Jaimie,

Ja je krijgt er zowat een dagtaak aan om bij alles en iedereen langs te kunnen gaan...

liefs

Saskia zei

Je hebt helemaal gelijk, mij lukt het ook niet altijd om een reactie te plaatsen. Zeker nu het zomer is en ik straks 4 weken op vakantie ga.
Dus begrijp het volkomen.
groetjes Saskia

Hetty zei

Ik snap het helemaal af en toe is het wel eens te veel maar ik reageer wel bij jou want je kan het altijd zo mooi opschrijven allemaal en ik selecteer ook hoor ik denk dat iedereen dat wel doet

gr hetty

Kitty zei

Ook ik heb niet altijd de tijd om bij al m'n volgers te reageren maar wie wel.
Je heb gelijk en er is ook aandacht voor de kids nodig toch zeker met de vakantie straks.

Groetjes Kitty

jolanda zei

Je hebt helemaal gelijk Jaimie! In het begin wanneer je nog niet veel volgers hebt, lukt het allemaal nog. Maar hoe meer volgers je krijgt, hoe meer tijd het kost om bij iedereen een reaktie te plaatsen. Ik doe het zelf ook niet meer zoals je vast al gemerkt hebt, want op een gegeven moment zit je gewoon uren achter de pc en krijgt je het gevoel dat je móet en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
Maar kijken doe ik meestal wel hoor, ook al plaats ik niet steeds een reaktie!
groetjes, jolanda

miriam zei

Ik begrijp je beslissing wel hoor het kost heel veel tijd om overal een reactie te achter laten.

Blijf je toch wel volgen hoor ,kom er zelf ook niet altijd aan toe om overal een reactie achter te laten.

gr miriam

miriam zei

Ik begrijp je beslissing wel hoor het kost heel veel tijd om overal een reactie te achter laten.

Blijf je toch wel volgen hoor ,kom er zelf ook niet altijd aan toe om overal een reactie achter te laten.

gr miriam

Cards by Jol zei

ik neem mij ook steeds voor om niet meer iedere keer bij iedereen te reageren, maar o, o, o, wat vind ik dat moeilijk, soms als ik het echt te druk heb doe ik het niet, je hebt gelijk hoor je kunt ook volgen zonder steeds bij iedereen te reageren.

groetjes jolande

Linda zei

pfff ik ben dus niet de enige die dat probleem heeft, ik probeer ook altijd bij iedereen een berichtje achter te laten en voor je het weet is de avond weer om en heb ik nog niet geknutseld. En inderdaad wat je zegt, sommige reageren nooit terug, misschien dat ik ook maar eens zo ga proberen zoals jij nu zegt,.
nou ik blijf je gewoon volgen hoor, ik vind je verhaaltjes veels te leuk hihi
gr linda

Marijke zei

Ik denk dat iedereen wel dat probleem heeft. Je bent zo lang bezig met reageren en dat kan gewoon niet altijd. Ik reageer ook niet altijd op je blog. Je moet daarop reageren wat je leuk vind en dat is iedere dag weer wat anders. Het moet wel leuk blijven hoor, ik blijf je volgen en reageer zo af en toe oke?
Groetjes Marijke.

Tinie zei

Ik snap je helemaal, er gaat heel veel tijd in zitten om te reageren.

Groetjes Tinie

Aleida zei

Wie de moeite neemt om bij mij een reactie achter te laten, bezoek ik en laat ook een berichtje achter. Soms laat ik bij meer mensen een berichtje achter, maar dat hangt af van de hoeveelheid tijd die ik heb. Helaas er zitten maar 24 uur in een dag.
Maar er zijn meer dames met dat probleem, zie ik.
groetjes,

Christine zei

Gelijk heb je Jaimie! Dit zal niemand je kwalijk nemen! En ik heb ook zo mensen bij wie ik dikwijls langs ga maar nooit een reactie terug krijg. Ik zou beter je voorbeeld volgen want inderdaad er gaat veel tijd in.
Liefs X
Christine

Thea zei

Hoi Jaimie,

Oh maar dat doe ik ook niet hoor, dat kost zoveel tijd! Ik reageer vaak wel bij diegene die bij mij een reactie achterlaten. Niemand zal het je kwalijk nemen.

Groetjes Thea

tiny zei

Ik begijp je heel goed, ik kom ook vaak tijd te kort en dan is reageren op heel veel berichtjes wel het laatste wat aan de beurt is.Dus ik begrijp het wel hoor!

groetjes tiny

cheneson zei

ik reageer ook niet overal , t zal weer druk worden in die 2 maand, ik kijk er al naar uit :)

Maris zei

maar je hoeft ook echt niet altijd bij iedereen te reageren, heus niemand neemt je kwalijk als je niet altijd reageerd, gewoon soms 1 leuke reaktie is echt voldoende, zet hem op hoor xx

Kaatje zei

ik volg je ook maar reageer ook niet altijd. Tuurlijk heb ik er begrip voor!!

groetjes,
Annika