zaterdag 21 mei 2011

Schoolloop van ons dochter

Hallo allemaal,

tussen al de sporten in de week, was er vanmiddag nog een schoolloop geweest van een aantal scholen samen, ons dochter wilde graag eens meelopen, de kleinste groep moest 300M lopen, ze heeft het goed gedaan en iedere deelne(e)m(st)er kreeg bij aankomst een medaille , super toch hé!
Ik ben gewoon al fier op haar omdat uit zichzelf graag wilde deelnemen!

Hier vertrokken ze met heel de groep , ik denk dat ze eens rond moesten wandelen als opwarming?


dat blondje met de lange witte broek is ons dochter, ik ben superfier op haar :-)


vanmorgen zijn de kindjes ook nog gaan paardrijden, maar daar mocht ik geen foto's nemen, tijdens de les, omdat het voor "speciale" kindjes is en om de privacy te behouden van iedereen, is er dus een verbod tijdens de les daar, ik snap dat wel hoor, maar toch jammer dat ik zo geen foto heb van de kindjes die een pony aan het borstelen, knuffelen zijn, of als ze met de hond mochten meewandelen,..want ze doen daar vooral op de eerste plaats aan dierengewenning, ze leren ze omgaan met de dieren daar aanwezig (paarden, geiten, varkens, cavia's honden, katten). en het sociale contact in de groep is ook belangrijk daar!..

Sebiet gaan we naar mijn schoonvader, dus nog even druk vandaag :-)

Groetjes,

4 opmerkingen:

Karin zei

Ha, ha, ha, Wie zal er nu het meest moe zijn? Mama of de kindjes?
Leuk dat ik kan meeleven met je activiteiten.
Groetjes,
Karin

nicolet zei

Leuk zeg dat ze zelf wilde meedoen!
Groetjes Nicolet

Cards by Jol zei

natuurlijk ben je trots, zou ik ook zijn, een drukke vermoeiende dag hebben jullie achter de rug.

groetjes jolande

cheneson zei

dat is wel heel goed dat ze zo met dieren leren omgaan, goed gelopen van haar dochter