zondag 29 mei 2011

Showers of warm wishes

Hallo allemaal,

Voor dit kaartje heb ik me nog eens met de derwents bezig gehouden, en heb ik eens wat proberen doen met een bloem, roosje en wat koord en met een watje en een blauw distress inkt(wel met het watje van het stempelkussen gedept zo,hihi), ik vind het voor mijn eerste probeersel niet slecht, alle begin is moeilijk hé en met het gerief dat je hebt, probeer je wat te maken en doen hé :-)

Dan verder weer droge chalk gebruikt op het stempeltje, ik heb toch een plezier met die doos. en natuurlijk wéér het prachtige papier van Basic grey gecombineerd !
De tekstdigi is van TLC, de digi zelf weet ik eigenlijk niet meer, denk ook van TLC, maar ben niet zeker hoor.

En de sketch is van ....Kristel, dank u Kristel om het delen van uw sketchs op uw blog.

Dit is mijn creatie geworden,



Ik ben nog bezig met het maken van kaarten, bladjeswijzers, de zeehondkussentjes,het cadeau'tje voor mijn vriendin marika'tje, .. maar wanneer alles af is ?? ik zet er geen tijd op, ik zie wel.

Ik kom straks bij jullie langs hoor !

Groetjes,

17 opmerkingen:

Kristel zei

Dat is een schitterende kaart geworden Jaimie!! Enne graag gedaan hoor! Leuk dat je hem gebruikt hebt!
Groeten Kristel

Saskia zei

Mooie kaart Jaimie! Ik vind de stempel ook supermooi, zo lief! :)

Groetjes, Saskia :)

Tinie zei

Ziet er leuk uit!! Is zo leuk om met bloemen te werken!!

Groetjes Tinie

Thea zei

Wow Jaimie wat een mooi kaartje, prachtige stempel en heel mooi gekleurd!

Groetjes Thea

Kaatje zei

schitterend kaartje!

groetjes,
Annika

scraplouise zei

Mooi kaartje geworden Jaimie, mooi ingekleurd hoor.

gr.Louise

Linda zei

super mooi is ie
gr linda

Michelle zei

Leuk kaartje, hou van die kleine frutseltjes zoals bloemen en lintjes etc :)

Pauline zei

Weer een hoop gedaan, mooi hoor!

Amarins zei

Een super leuk kaartje.
Groetjes,
Amarins

cristel zei

een heel lief kaartje weer
grtjs

martina's kaartjes zei

wat een mooie, geslaagde kaart !
groetjes, martina
x

stempelfreaks zei

Prachtige kaart. En wat een schattig stempeltje.
Groetjes Astrid & Larissa

Aleida zei

Het is een heel leuk, gezellig kaartje geworden!
groetjes,

Irene zei

Ha bezige bij met weer een super lief kaartje met hele mooie kleuren en zo te lezen nog 1000 werkjes in de wacht.een dag is voor jou beslist te kort Jaimie!!

Liefs, Irene

susie zei

O das ook weer een vree schoon kaartje meiske, mooi ingekleurd ! Bees x

regina zei

hoi

een prachtig kaartje!
een leuk afdrukje!
gr regina