maandag 30 mei 2011

Stempelafdrukjes verzonden

Hallo allemaal,

Ik had al gezegd dat ik met Debbie, al een ruil ging doen hé,
Hier heb ik haar gekozen stempelafdrukjes in opgezonden vandaag,

Ik heb het heerlijke Basic Grey papier gekozen, dan een digi van ?? geen idee vanwaar ik die heb ik gehaald eigenlijk, die is ingekleurd met de derwents (en met het vergrootglas erop, om al die details te kunnen inkleuren!) en dan het kaartje toegedaan met een lintje,

dit is mijn creatie geworden, ik zelf vind het eigenlijk wel een mooie creatie geworden.


dit zijn de stempelafdrukjes die Debbie heeft gekozen,


Ook met Patricia heb ik al een ruil gedaan, maar zij heeft zelf al zoveel stempels, dat ze enkel graag die van Penny Black en nog twee magnolia's had, die ik dubbel had en die ik zelf gestempeld had van liggen van een koop en ruil toen. Ik heb het in een kaartje gestoken dat ik al gemaakt had liggen en ben het bij Patricia in de bus gaan steken, want blijkbaar wonen wij niet zo heel ver af elkaar :-)
Eigenlijk wel grappig hoe je dat ineens via blog ontdekt dat je volgers eigenlijk niet zo ver zitten, hihi!


Ik ben benieuwd wat ik van de dames ga terug krijgen, ik heb gevraagd voor tiener- jongens- of schattige afdrukjes :-) Spannend dus :-)

Groetjes,

25 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Holly Hobbie is zo schattig. Ik had er vroeger een prullenbak van als kind. Hij moet zelfs nog op zolder liggen, want ik heb hem nooit weg kunnen doen.

Thea zei

Een prachtige kaart Jaimie!

Groetjes Thea

Pauline zei

Je maakt hele mooie kaartjes Jaimie!

susie zei

Meiske wat is dit weer een prachtig kaartje !!
Je wordt een straffe mie :) x

Sandraatsjuh zei

ohhhh Jaimie, mooie creatie. maar wat een kleurwerk....

Maar leuk idee van het ruilen....

Ben benieuwd wat je terug krijgt!

Liefs

Tinie zei

Hele mooie kaart is het geworden!!!

Groetjes Tinie

Pierelantijntjes zei

Prachtige kaart hoor Jaimie.
wat super om zo te ruilen met elkaar.
Een hele fijne week,
liefs Ester

Marijke zei

Zo dat is een leuke kaart geworden, mooie print van Holy hobby meen ik? Wat een leuk idee dat ruilen, zo heb je nog weer eens wat anders. Groetjes Marijke.

Christine zei

Je kaartje is echt schattig! Leuk die ruilhandel, zo heb je weer wat nieuws!
Liefs
Christine

Wil zei

Hij is weer heel mooi en lief geworden je kaartje.
Je hoor snel wat van me. Over het ruilen van stempelafdrukjes.
Heb er even geen tijd voor.
Groetjes Wil

miriam zei

Mooi en lief kaartje geworden .
het zijn inderdaad de holly hobbie's of tewel de shara kay stempels.En die hebben er vele leuk tussen zitten.

gr miriam

Mascha zei

Wat een lieve kaart. En wat slim om stempels te ruilen.
Groetjes Mascha

Aleida zei

Mooi kaartje! Maar priegelig inkleurwerk!
groetjes,

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en wat
zullen ze daar blij mee zijn

gr hetty

Sarah zei

Bedankt voor je reactie's op mijn blog ;)

o, zeer leuk prachtig.
Heb ook vroeger nog stempels gehad, spijtig genoeg nu niet meer

Mvg Sarah

Tania zei

Oooh, wat een leuk kaartje! Ik ben helemaal gek van Hollie Hobbie. Toen ik klein was, was dat echt een rage.

Anneke zei

Leuk he zo ruilen :)
Je kaartje is heel mooi! En inderdaad veel mensen die blijkbaar heel dicht bij je wonen zonder het te weten he ;)
Heb je mijn mail aangekregen?
Tot zaterdag!

Groetjes Anneke

scraplouise zei

Prachtige kaart en wat een lief stempeltje en je hebt hem prachtig ingekleurd.

gr.Louise

Margreet zei

Ik had vroeger veel van Holly Hobbie en Sarah Kay, die blijven toch wel heel erg leuk hoor en is volgens mij tijdloos.
Ik ben benieuwd wat er terug geswappert wordt ;-)

groetjes van Margreet

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi Jaimie,
Eerst even kwijt dat je kaartje zo mooi is ingekleurd!! Ik dacht dat het een plaatje was en .... dat is het zo ook. Mooi kleuren geheel.
Ja handig hé, stempels ruilen. Ik doe het ook weleens of koop ze bij marktplaats. Maar meestal teveel en dan geef ik ze weer weg.

Hartelijke groetjes Lida

Kim Piggott zei

Oh wow!
Your creation is so beautiful!
I love that sweet image and your gorgeous colours!
hugs
kim x

Bep zei

Hoi Jaimie,

Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat zijn die Holly Hobby stempels schattig ze blijven leuk.

Gr...Bep

Sarah zei

Jaimie,

Misschien heb je hier iets aan, kwam het net tegen.

http://iederedagisanders.blogspot.com/search/label/Te%20koop

Mvg Sarah

Sandra's Scrapsels zei

Nou, ik vind het ook zeer geslaagd hoor! Het is prachtig!

groetjes, Sandra

Sarah zei

Hoeveel stempel afdrukjes heb je ondertussen al in totaal ?

Mvg Sarah