dinsdag 24 mei 2011

Stempels op tabblad geplaatst

Hallo allemaal,

Dank u voor jullie begrip op mijn vorig berichtje!

Ik heb terjuist mijn kleine aanbod van stempelafdrukjes op het tabblad "stempelafrukjes ruilen?" geplaatst, hopelijk is het zo wat duidelijker van foto?

Onze zoon is sinds gisteren op bosklassen (vakantie met het school) , morgennamiddag komt hij terug, ik ben eens benieuwd of hij zijn kaartje gevonden heeft en of hij het een leuk vond.

Gisteren heb ik met de jongste, voor ze ging turnen, nog snel even bananenmuffins gemaakt, met haar speciale (vanille-)rijstdrank, want melk mag niet hé! ze heeft zo een receptboekje van de rijstdrank, want ze moet haar calcium zo ook binnen krijgen hoor, die zit extra mee in de rijstdrank bijgevoegd hé!


maar helaas luste ze ze niet , maar de papa wel, dus ze zijn al op :-)
Vandaag gaan we met de (vanille-)rijstdrank pannekoeken maken, hopelijk mag ze die wel hé, duimen maar hoor!

De kaartjes voor Lieke en haar familie zijn gisteren ook op de post gedaan voor een lange reis te maken, hopelijk duurt het niet te lang hoor. De zeehond-kussentjes zouden volgens Ellen hopelijk deze week wel ergens aankomen bij hen, spannend hoor, alléé dat vind ik toch,hihi.

Ik ga vandaag proberen nog wat aan de zeehond-kussentjes te werken voor Ellen haar kindjes, maar ik het is hier zo druk, straks moet er ook nog ééntje naar de judo, want dat ging ze echt niet laten, omdat den broer er niet is hoor :-)

Ik probeer vandaag nog bij jullie langs te komen hoor!

Groetjes,




16 opmerkingen:

Sandraatsjuh zei

Wat een leuke foto....... Zo mooi kokende kindertjes.. Alleen jammer dat ze ze niet lustte!

Ik hoop dat de pannenkoeken vandaag goed smaken! succes er mee!

Liefs

Marianne zei

succes met de panneoeken, hopelijk lust ze die wel

Linda zei

gezellig zo saampjes in de keuken, jammer dat ze het niet luste, maar misschien gaat het met de pannekoeken beter.
gr linda

Mascha zei

Altijd gezellig om samen te koken.
Groetjes Mascha

Annemarie en Merit zei

ziet er gezellig uit dat kleine KOKKINNETJE in de keuken.

Jolanda Cuper zei

Je bent er maar weer druk mee! Bosklassen dat vind ik een grappig woord! En je dochter wordt zo te zien net zo'n befaamde kok als jij!
Groetjes Jolanda.

cheneson zei

spijtig dat die melkvervangers niet zo lekker zijn, heb ooit is soyamalk gekocht omdat shania van teveel melk buikpijn krijgt maar dat wou ze niet.

hopelijk zijn de pannekoeken een succes

Lori zei

What a great helper!

Thea zei

Wat een leuke foto van je dochter en ik hoop dat je zoon een boel plezier heeft.

Groetjes Thea

M@rjan zei

Dat is voor mij ook nieuw: bosklassen. Leuk! Hij heeft het vast naar zijn zin.
En je dochtertje: jong geleerd, oud gedaan! Hopelijk vindt ze de pannenkoeken wèl lekker.

Groetjes, Marjan

Maris zei

leuke foto zo en lijkt me best lekker hoor hihi

Tinie zei

Zijn de pannenkoeken van vandaag wel in goede aarde gevallen!! Lief hoor!!!

Groetjes Tinie

Cards by Jol zei

ik ben benieuwd hoor hoe je zoon het heeft gehad en je kaart zal hij vast wel mooi vinden.
gezellig samen aan het bakken, jammer dat ze het zelf niet luste, maar de pannekoeken vind ze misschien wel lekker.

groetjes jolande

creanja zei

dat is voor een kind best moeilijk om aangepast te eten, maar leuk dat ze zelf aan de slag kan, wat ze zelf klaarmaken eten ze vaker op is mijn ervaring! gr anja

Sarah zei

hopelijk lust ze de pannekoeken ;)

Is vast niet gemakkelijk voor haar om aan te passen, he ?

Mvg Sarah

Stempel zei

Jammer dat mij kinderen niet eens een handje helpen in de keuken! :)