donderdag 26 mei 2011

Verjaardagskaartje voor een kleine meid

Hallo allemaal,

De avond liep hier iets anders dan verwacht, even geen judo vandaag , dus mama had ineens tijd om creatief bezig te zijn :-)

Ik heb de copics eens genomen, we hebben er maar 11, maar ik vind dat wreed moeilijk hoor, ik vind dat ik met strepen kleur, ik weet dat je best van begin tot eind in één trek kleurt, maar met mijn niet zo schitterend zicht, vind ik dat moeilijk, ik zat er al met een vergrootglas op, erg hé, alle tips om mooi in te kleuren met copics zijn welkom :-) dank u!

het is een verjaardagskaartje voor een kleine meid, dus ik vond dat het veel kleurtjes mocht hebben !

kaartje is binnen getrokken terjuist , dus niet echt een superfoto hoor!


Groetjes,

24 opmerkingen:

Marianne zei

een leuke kaart Jaimie. Ik heb geen copics, dus kan je ook geen tips geven.

Wil zei

Hele mooie en leuke kaart hoor. Ik zelf kleur al geruime tijd met copic's en ik zelf maakt draaiende bewegingen als ik grote vlakken moet kleuren.En anders begin ik altijd aan de buitenkant en zo draaiend naar binnen toe.
Lieve groetjes Wil

Irene zei

Leuk vrolijk kaartje, precies goed voor een kleine meid Jaimie!
Ik heb gen copics dus kan je niet wijzer maken, succes ermee!

Groetjes, Irene

cristel zei

ziet er toch op foto heel goed uit lekkere felle kleurtjes en wat de tiips betreft er zijn veel dames die tips geven o.a nicole van het blog stamping up nicole die geeft veel tips als je ze niet vind ze staat bij mijn blog
grtjs

yvon zei

Daar zal die kleine meid erg blij mee zijn, wat een vrolijke clown. Ben zelf nog niet zo lang met copics bezig dus ik kan je helaas niet aan tips helpen.
Groetjes, Yvon

regina zei

hoi

een prachtig kaartje!

leuk gekleurd hoor ook al heb je er maar 11!

gr regina

Karen zei

Hoi Jaimie,

Voor tips moet je beslist even kijken op het blog van Nicole Verkooijen. Ik heb zelf 2 cursussen copickleuren bij haar gevolgd en zij geeft gratis en voor niets allerlei filmpjes en tips over inkleuren op haar blog. Ze staat oa ook bij mijn volgers. Kun je haar zo vinden.

Groetjes,
Karen

Annemarie en Merit zei

hoi Jaimie,

Wat een vrolijk kaartje ,wij hebben ook copics maar vinden het ook heel moeilijk om er iets moois van te maken....blijven oefenen maar!

groetjes Annemarie en Merit

martina's kaartjes zei

gewoon blijven doen en uittesten en voor jezelf de lat niet te hoog leggen ! blijf het leuk vinden, dat is het belangrijkste !
leuk kaartje
groetjes, martina
x

scraplouise zei

Nou ik vind het toch goed uitzien, maar ik weet wat je bedoeld heb er zaterdag mee geoefend vond het ook moeilijk hoor, maar oefening baart kunst hé. Al met al is het een lief en vrolijk kaartje.

gr.Louise

Kristel zei

Dat is een prachtige kaart Jaimie!!
Groeten Kristel

Cards by Jol zei

Fleur boft met zo'n mooie kaart, ik kleur niet met copics, alleen met Derwents en distress-inkt, dus ik kan je hier geen tip voor geven.

groetjes jolande

Thea zei

Hoi Jaimie,
Een vrolijk kaartje!!
Voor copictips gewoon even bij Nicole neuzen daar kun je veel leren. Doe ik ook.

Groetjes Thea

Anneke zei

Hoi jaimie, mooi kaartje!
Enne met copics kleuren doe ik altijd in kleine rondjes! En dan vloeit de inkt mooi in elkaar :) Bij Nicole zie je ook leuke filmpjes en anders eens even google en je vind er hopen ;)
En oefenen he!
Groetjes Anneke

Milnie zei

wat een liefie! ik weet zeker dat Fleur hem prachtig vind!

miriam zei

Wat een leuke lieve kaart jaimie

gr miriam

Tinie zei

Wat een lief kaartje Jaimie, heel leuk!!!

Groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Leuke kaart!
Met copics kun je beter rondjes draaien i.p.v. streepjes. Kijk anders eens op you-tube voor een filmpje dan wordt je vast wijzer!
Groetjes Jolanda.

Gerda Hartman zei

Wat een schattig kaartje en al weer mooie kussentjes!

Margreet zei

Feestelijk kaartje heb je gemaakt Jaimie en prachtige zeehondenkussentjes!

Fijn weekend gewenst.
groetjes van Margreet

Saskia zei

Leuke kaart!

Geniet van het weekend!!

Groetjes, Saskia :)

Nicole zei

Goede morgen Jaimie ik vind het toch erg mooi ingekleurd!En ook ik heb helaas geen tips voor je.
Misschien ff googlen?

Liefs Nicole

marika zei

da's weer een heel leuk kaartje zeg.Ook je andere creaties zijn trouwens weer erg leuk,en u konijntjes zijn ook echte deugnietjes he.Had al vroeger willen reageren,maar blogger doet zo raar en mijn berichten werden telkens geweigert

groetjes,marika

Sarah zei

ziet er heel leuk uit, ze zal er vast heel blij mee zijn ;)