vrijdag 6 mei 2011

Voor Annemerie en Merit !!!!

Hallo allemaal,

Maar alléé ség, kijk nu eens wat voor moois en liefs ik in mijn brievenbus vond !!!

De dames hadden mij een superlief kaartje gezonden, meiden dank u voor de warme woorden !!!!

Dit is hun creatie,


Mooi hé ! Het is écht een lief gebaar van hen! Het steunt mij enorm, dank u!!

Annemarie ik heb de foto via mail doorgezonden aan jullie hoor :-)

hihi, wat zun niet wisten (nu wel natuurlijk) is dat er ook een kaartje naar hen is, ik had gehoopt dat ze het gisteren al hadden gekregen, maar hun echte cadeau wacht nog wat op zich, daarvoor heb ik even te weinig tijd, ook voor Lieve en Marika geraak ik maar niet voort :-(

Groetjes,

6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hoi Jaimie,

Graag gedaan hoor was een kleine moeite,en niets overhaasten je weet het is zo ook goed!!

groetjjes Annemarie en Merit

Lia zei

Dat is inderdaad een heel lief gebaar,

groetjes Lia

hennie zei

Geniet maar van de genegenheid Jaimie, jij bent zo'n warm mens, groetjes hennie.

Wil zei

Dit is zeker een heel lief gebaar. Maar ik weet ook zeker voor een heel lief iemand.Geniet er maar lekker van.
Veel liefs Wil

Jolanda Cuper zei

Geniet van deze super kaart je hebt het verdiend!
Groetjes Jolanda.

Cards by Jol zei

wat lief, een kaartje is vaak een klein gebaar met een groot resultaat, het geeft weer wat moed.

groetjes jolande