maandag 9 mei 2011

Voor Lieke, Naniek, Liam & Florien

Hallo allemaal,

Yes, yes... tussen de drukte door, zijn de zeehond-kussentjes eindelijk af geraakt !!
Met de hulp van Ellen, van stichting Lieve Lieke, kunnen we het pakketje naar Amerika zenden!
Voor Ellen heb ik er dan ook een kaartje bij gedaan (uit mijn voorraaddoos) als dank aan haar!

Hier nog wat foro's van de kussentjes,





Ik ben eigenlijk wel zéér benieuwd of de kussentjes in de smaak gaan vallen bij de kindjes ?!!

Ik ben hen nu nog een kaartje aan het maken, maar dan ga ik apart zenden aan hen, dat zou niet zo duur mogen uitvallen als een pakket vanuit België!!

Groetjes,

16 opmerkingen:

Amarins zei

Wat zijn ze mooi geworden. Ze zullen er vast heel blij mee zijn.
Groetjes,
Amarins

Irene zei

DIKKE PLUIM Jaimie, ze zijn beedlig geworden en de kindjes zullen er heerlijk mee kroelen dat weet ik zeker!

Groetjes, Irene

Annemarie en Merit zei

hoi Jamie,

Nou hier zijn die kindjes heel blij mee..zeker weten. ze zijn super geworden!!!

Bietje zei

Nou als die kindjes op mij lijken, dan vinden ze ze geweldig. Ze zouden zo naar mij toe mogen zwemmen. Ik vang ze wel op.

Jolanda Cuper zei

Geweldig dat heb je heel mooi en goed gedaan!
Groetjes Jolanda.

Cards by Jol zei

dit zal zeker wel in de smaak vallen bij de kindjes, want het ziet er super uit.

groetjes jolande

Thea zei

Wat een heerlijke knuffelkussentjes. Dat worden blije kindertjes!

Groetjes Thea

Hetty zei

Wat een mooie kussentjes zijn het
geworden daar zullen ze zeker heel
erg blij mee zijn

gr hetty

cheneson zei

het zijn hele mooie kussentjes, ben er zeker van dat de kindjes er heel blij mee zullen zijn

stempelfreaks zei

wat zijn ze super mooi geworden. Daar zijn ze vast heel blij mee.
Groetjes Astrid & Larissa

Riet zei

complimenten Jaimie,ze zijn echt schitterend.

Liefs Riet.

Christine zei

Jij maakt weer mensen gelukkig! Want dat gaan de kindjes zeker zijn, PROFICIAT hoor!!!
Liefs
Christine

regina zei

hoi

ooo wat zijn ze mooi!

erg leuk gemaakt!

gr regina

Karin zei

Hello Jaimie,
Daar maak je zeker 4 kindjes dolgelukkig mee. Hun eigen zeehondenkussen. Wie kan dat zeggen.
Ze zijn toppie hoor.
Groetjes,
Karin

susie zei

Ze zijn mooi hoor meiske, je moet er niet aan twijfelen !
Kindjes ginder zullen het heerlijk vinden,
zo'n knuffelkussentje.
Ik heb gevoeld hoe zacht ze zijn :)

Dikke knuf xx

brigitte zei

Ze zijn erg leuk geworden. De kindjes zijn er vast en zeker heel blij mee.
Knap dat je er de tijd voor gevonden hebt.
Groetjes Brigitte