dinsdag 3 mei 2011

Zelf ons katten worden moe van mij :-)

Hallo allemaal,

Ik heb het druk, en ik moest vandaag mijn creatie voor het kleurenkaartenteam voor morgen nog maken natuurlijk, en de kleur is..zwart, moeilijk vond ik!

Dus ik zag terjuist een half uurtje vrij en ben wéér snel iets simpels in elkaar gaan steken, dus yes ik heb toch nog iets voor morgen !

Ook ben ik twee kaartjes op de post gaan doen, dus vanaf ik groen licht krijg, krijgen jullie het ook te zien en ook aan mijn cadeau van mijn vriendin Marika'tje ben ik nog bezig, maar met wat vertraging door de drukte hier helaas:-(

Drie van ons katten worden gewoon moe van mij, zie ze daar nu liggen, de slaapkopjes :-)


Groetjes,

10 opmerkingen:

Pauline zei

Schattig, die poezen zo bij elkaar!

Christine zei

Ik ben al benieuwd naar je kaart van morgen! Leuke foto van de poezen!
Liefs
Christine

Irene zei

Die poezen liggen er echt KO bij Jaimie en super fijn dat jij mijn schoenen hebt gevonden, hihihi!!!

Liefs, Irene

M@rjan zei

Fijn dat jij het druk hebt, volgens mij hoort dat het best bij jou ;)
De poezenfamilie slaapt wel lekker zo te zien!

Groetjes, Marjan

Tania zei

wat een lieverdjes zijn het!

Cards by Jol zei

van zo'n druk vrouwtje wordt je als poes ook wel erg moe en mag je gewoon ongeneerd lekker op de bank een dutje doen.

groetjes jolande

marika zei

precies de 3 musketiers,haha.
Ben benieuwd om de kaartjes te zien.
En mijn kadootje ook natuurlijk hé

groetjes,marika

Michelle zei

Ben benieuwd naar je kaartjes..
Poezen kunnen toch zo heerlijk liggen he, die van ons ligt ook altijd lekker lang uit.

cheneson zei

ooh zo lief uw poezekes, die van mij maken enel ruzie onder elkaar

tiny zei

Wat een kattenleven hebben ze toch!Moesten wij ook zo eens kunnen doen....een dutje overdag!

groetjes tiny