zaterdag 25 juni 2011

23 Juni !

Hallo allemaal,

Nu denken jullie allemaal, oei dat kind staat achter met haar kalender :-)
Neen hoor, 23 Juni was onzen zoon jarig, 11 Jaar is hij geworden.
Maar tja die dag was voor iedereen of een werk- of schooldag hé,
dus hebben we gisteren maar hier thuis zijn verjaardag gedaan, maar bij een jongen is dat simpel hoor, hihi. Geen ballon of slinger meer hoor, écht niet cool hé :-))
Maar een superleuke taart, jaaaaa dat mag hoor!!

Dus ik heb bij mijn vriendin Marika'tje gevraagd om een bestelling,
zij maakt supermooie taarten !!!! (en superlekkere weten we sinds gisteren nu ook,hihi).
Kijk maar eens HIER (op haar blog) naar al die PRACHTIGE taarten !!!!
En mijn lief vriedinnetje heeft zo haar best gedaan ség, wat een PRACHTTAART is dat geworden !!!! Toen ik ze zag kon ik toch even niks uitbrengen hoor, mijn mond viel open en alles wat ik mezelf hoorde zeggen, was aaaammmaaaiii en kreeg een krop in mijn keel, dat Marika'tje dat zo mooi gedaan had voor onze zoon ség, en al dat werk dat ze er moet aangehad hebben, laat ons zwijgen van de slapeloze nachten en dat ze géén legoventjes meer kan zien :-))
Ik heb haar direct een dikke knuffel gegeven, zo schoon ség, kan er nog niet van over !!

Mijn zoon vroeg een Legotaart, met een legoventje op met een rood trui en blauwe broek aan.
En ons Marika'tje heeft dat gewoon klaar gespeeld hé , kijk maar eens !!!!

Ik kwam thuis met de taart, en had nog net tijd om ze te zetten, er snel (dus ik heb er maar één van) een foto van te nemen.


hihi, onze zoon zijn gezichtje bij het ontdekken van zijn taart :-)


En dat was nog niet alles hé, normaal gezien ging ik muffins maken, want ons dochter mag door haar allergie, de taartvulling niet eten (die was chocoladebiscuit met chocolademoussevulling in en helemaal niet zwaar hoor!), maar doordat ik met Marika'tje haar cadeau bezig was, tja dat ding moest toch ooit eens af geraken, dus ik heb mezelf onder druk gezet, om het af te werken tegen dat ik naar haar ging, maar dan ontbrak mij tijd om te bakken, maar ook dat had ons Marika'tje opgelost voor mij, zij ging wel even snel terug aan den bak, en voila kijk eens aan, speciale aparte supermooie muffins voor ons dochter !!

Er was één bloempje net gevallen :-( en kreeg het niet meer goed voor de foto,


sorry Marika'tje, want ik weet dat dit nu een ander beeld van je muffins geeft, maar ik had geen andere foto ervan getrokken, maar wilde de mensen toch laten zien tot wij jij in staat bent van moois te maken hoor !!!

MARIKA'TJE DUIZEND MAAL MERCIKES !!!!

en tja ge hangt er aan vast hé, met ons dochter haar bestelling ...LOL.

Mijn cadeau'tje, zal ik in een nieuwe post zetten, ik wil de post met de taart niet verpesten :-))

Groetjes,

12 opmerkingen:

Cindy zei

Héél mooie taart lieveke! Kan me inbeelden dat hij super blij er mee was ;-))

Dikke knuf
xxx

Saskia zei

Wow! Wow! Dit is écht een supermooie taart!!!!!!!!!! En de muffins zien er ook al zo mooi uit!!

Gefeliciteerd met de verjaardag hé!!

Lieve groetjes, Saskia :)

Anneke zei

Ik kan geloven dat je zoon dit echt wel een super coole taart vond :) Nog gefeliciteerd voor hem he ;) De taart zal wel lekker zijn geweest!! hmm.. En wat lief van die cupcake's, die zien er ook super uit!!
Groetjes Anneke

marika zei

da gezichtje is goud waard he,da maakt het vele werk meer dan goed.En tis met heel veel liefde en plezier gedaan hoor!

groetjes,marika

Annemarie en Merit zei

nou je vriendin is een kei, wat prachtig gemaakt...
ene nog gefeliciteerd met je zoon.

fijn weekdn annemarie en merit

Tania zei

Ik heb je taart aan mijn zoontje laten zien, die wou ook direct zo een! En die cupcakes met die lolly's zijn echt geweldig!

Jolanda Cuper zei

Hartelijk Gefeliciteerd!
Die lach van je zoon onbetaalbaar!
Ontzettend mooie taart en de cupcakes zijn ook prachtig!
Groetjes Jolanda.

corry'kaart zei

wat een geweldige taart en ik zie het gezicht van je zoon ,ZO BLIJ!!
erg leuk.
groetjes van corry

Lori zei

Wow that cake is amazing I bet he loved it!

cheneson zei

wat een mooie taart en mooie muffins, wat sommige mensen toch kunnen he

Cards by Jol zei

wat een prachtige taart, echt een kunstwerk, mijn zoon van 25 zou dit ook nog super vinden, ha ha ha .
de muffin zijn echt lievies, wat zijn jullie bofkonten met zo'n vriendin, enne, alsnog gefeliciteerd.

groetjes jolande

scraplouise zei

Wat een geweldige taart wat een kunstwerk en nog gefeliciteerd met je zoon.

gr.Louise