dinsdag 7 juni 2011

Bloglink van mijn volgers ?

Hallo allemaal,

ség, pppsssttt...luister eens even naar mij,ik ben de Rosse en eigenlijk is het om te lachen hoor :-)


Maar mag ik eens vragen of jullie blogje netjes in mijn zijbalk staat te pronken ??
Want volgens mij mis ik er een paar hé ??!!
En als ik op mijn volgers hun profiel duw, komt niet altijd hun eigen blog tevoorschijn zie ik !

Dus aub laten jullie even horen of ik jullie wel of niet heb, dan pas ik het direct aan hoor!!!

Mercikes en ik ga nu terug lekker relaxen (vrouwke niet die moet weg, die heeft geen tijd, ze loopt van links naar rechts, van boven naar onder,..zenuwachtig word ik ervan hoor,hihi)

Groetjes,

19 opmerkingen:

Elisa zei

Mijn blogje staat er mooi te pronken, ;)

Anneke zei

Leuke foto :) En mijn blogje staat er ook tussen!
Groetjes Anneke

Irene zei

Ook ik heb mezelf gevonden maar Jaimie.kun je ze niet beter op een soort alfabetische volgorde zetten voor je eigen gemak??? Misschien denk je nu wel..heel leuk maar hoe doe ik dat????????... en dat zou ik ook niet weten dus aan mij heb je toch ook echt niets, hihihi!!!

Liefs, Irene

Thea zei

Hallo Rosse, ja hoor ik sta er keurig tussen. Ga jij maar lekker verder met relaxen!

Groetjes
Thea

cheneson zei

hey poezemie ik sta er ook tussen, wat lig je weer lekker te slapen in de zetel :)

Saskia zei

Hé Rosse, ik sta mooi in 't lijstje! Geniet nu maar verder van het niks-doen, en doe straks de groetjes aan je baasje hé! :)

Lia zei

Geen idee of ik er tussen sta, ben pas net een volger geworden en daar staat mijn foto dus wel tussen.............

groetjes uit Nederland

Wil zei

Hoi Rosse,
Wel verder vertellen hoor, maar ik sta er ook tussen.
Rust maar lekker verder uit.

Groetjes Wil

Aleida zei

Hier ook alles oke! Niet zenuwachtig worden, hoor!
groetjes,

manuela zei

Hallo Rosse, ja hoor ik sta er keurig tussen. Ga jij maar lekker verder met rusten

groetjes

manuela

Christine zei

Ik sta er tussen hoor! Vertel jij dat aan je bezig vrouwtje?
Liefs
Christine

Christine zei

Ik sta er tussen hoor! Vertel jij dat aan je bezig vrouwtje?
Liefs
Christine

scraplouise zei

Psssssssstt ik ook hoor Rosse ga maar lekker verder met slapen.

gr.Louise

Cards by Jol zei

ik sta er bij hoor, enne mag ik er bij komen liggen, ik zal beloven niet te snurken.

groetjes jolande

Marianne zei

die van mijn staat er ook tussen hoor.

Hetty zei

Wat een leuke foto en mijn blog
staat er bij het ziet er goed uit

gr hetty

Sarah zei

zeer mooie foto.

Heb mijn blogje er ook tussen gevonden, Mercie :)

Mvg Sarah

Linda zei

Ik sta er ook gewoon tussen hoor, leuke foto hihi
gr linda

marika zei

heb net een taartje op mijn blog geplaatst,dus mijn blog zou nu bij u bovenaan moeten staan,wat dus niet het geval is.Ben der geloof ik afgevallen

groetjes,marika