woensdag 1 juni 2011

Copics en knutselgerief kopen in NL, maar waar ??

Hallo allemaal,

Goh even een vraagje;

waar kopen jullie je copics of knutselgerief ?
Ik zou er graag wat copics bij kopen, want dit is ons (nu nog bescheiden) potje copics :-)


maar eigenlijk zou ik eens graag een knutselwinkel in NL zien , dus laat eens horen meiden, waar bij jullie is het leuk om te shoppen??

ps een hobbhywinkel voor breien en hakan mag ook, maken mijn mama, ik en de kindjes er gewoon een uitstapje van hoor :-)

Ik wil niemand tegen de borst stoten om winkels tegen elkaar op te zetten ofzo hé, niet iedereen woont tegen dezelfde winkel hé,dus zal er wel wat verschil op zitten.

Ik heb per mail al een paar adresjes gekregen, ik zal eens zien op internet sebiet.

Groetjes,

12 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Jaimie,

Ik koop mijn copics meestal bij Hobbycompleet de Duif in Leeuwarden, zij zijn volgens mij de goedkoopste van Nederland. Maar die zitten wel een heel eind bij jullie vandaan. De provincie Friesland (noord nederland). Kan ook via internet. Ook shop ik graag bij het scrapbookdepot, doe@ding. Ook een leuke is hobbyshop Agnes de website heet http://www.knipvellen.eu/

Succes en veel plezier
Groetjes Thea

marika zei

ik ga wel eens shoppen bij de scrapheap,die winkel ligt op 10 minuutjes van de efteling vandaan.En ben ook al een paar keer naar de scrapbookwinkel in Heesch geweest.Heb wel geen idee hoe duur de copics in deze winkel zijn,want ik heb er geen in mijn bezit

groetjes,marika

Linda zei

Ik gebruik geen copics, maar meestal koop ik mijn spulletjes op beurzen zoals in Rijswijk of de Knotsgekker kaartendagen
gr linda

Marianne zei

www.leentjeshobbyshop.be dit is een leuk adresje in Belgie die heel goede service bied.
www.kaartenmakerij.nl ben ik ook héél tevreden over.
Dit zijn adresjes waar ik ga shoppen, zelf gebruik de copics niet maar weet wel dat je ze daar kan kopen.

Marijke zei

De goedkoopste copics kun je bij "Harolds" kopen in Rotterdam, is een speciale winkel voor verf en papier en kleurgerief. Verder geen hobbywinkel maar ze hebben echt alles op kleur/verfgebied. groetjes Marijke.

Pauline zei

Kom eens langs bij mij in Hellevoetsluis!
Daar heb je Gunther-creatief zitten.
Een flinke hobbywinkel met heeeel erg veel spullen om kaarten te maken, maar ook dingen van Tilda, kettingen, DMC, wol, boekjes, te veel om op te noemen!

Karen zei

De goedkoopste copics kun je krijgen bij Harolds.nl.
Copics zijn daar 4,15 euro en de navullingen 6,65. Daar koop ik altijd de copics.
Knutseldingen koop ik vaak op beurzen en via ebay in amerika. Daar is het pas echtr goedkoop.
Groetjes,
Karen

Michelle zei

Ik koop mijn knutsel dingetjes altijd bij de winkels Bertus Workel en R&B Rextiel shops.

Nog een paar leuke website's:
http://www.hobbyvision.nl/

http://www.garnstudio.com/lang/nl/kategori_oversikt.php

http://www.hobbyshopchrista.nl/

Aleida zei

In augustus zijn de Knotsgekke kaarten- en scrapdagen weer in Tilburg. Dan heb je veel winkels bij elkaar en ze hebben ook altijd iets te doen voor de kids. (lopen ze niet steeds aan je arm te "zeuren")
groetjes,

Hetty zei

Ik ga veel naar de Scrapheap in Sprang Capelle en naar de Scrapbookwinkel in Heesch en naar Scrapdelight in Nieuwegein rn Scrap & More in Vinkel

gr hetty

Margo zei

Hoi Jaimie,
ik ga naar Elke Verschoten in Antwerpen en naar Hobbyplezier de Baat in Roosendaal, dat is bij mensen thuis achter hun huis en is maandag gesloten maar kan je ook via internet opzoeken en is niet te ver van bij ons :)
Liefs
Margo

Sarah zei

Dat is nog een leuk en intersant potje.