maandag 20 juni 2011

De laatste zeehond-kussentjes, voor mijn kindjes !

Hallo allemaal,

Hihi, eigenlijk moet ik niet zeggen de laatste, want het waren de eerste twee, het waren probeersels, ik heb er ook fouten in zitten, maar dat vonden mijn kindjes niet erg, dus nu hebben ze er ook ééntje, en gebruiken het als extra hoofdkussen , hihi, blijkbaar Lieke, haar zusjes en broertje ook, dus ze zullen wel lekker zacht zijn dan hé :-))

Hier mijn eerste twee probeersels, je ziet dat het éne wat kleiner is uitgevallen en dat de lap stof verkeerd zat bij in het inéén naaien, bij het andere had ik geprobeerd het gezichtje van het zeehondje erop te naaien, maar dat lukte niet gelijk ik dacht,..



Maar ja wie niks doet, kan niks verkeerd doen en in het totaal heb ik 9 zeehond-kussentjes gemaakt en zie je jezelf toch beetje bij beetje verbeteren hoor.

Nu ben ik haar poppendeken aan het afwerken ! Maar moet deze week nog veel afwerken en ook donderdag hebben we een jarige zoon.

Ik probeer nog steeds op jullie blog langs te komen hoor, ik doe mijn best !

Groetjes,

17 opmerkingen:

Margo zei

9 kussentjes in het totaal ????? Wat ferm zeg !!!!
Ik vind ze echt heel erg leuk geworden !
Liefs
Margo
(met kleine oogjes na het fuif-weekend :))

cheneson zei

kleine foutjes maken voor kinderen meestal niet veel uit, en nu hebben ze er nog een hoofdkussentje bij :)
alvast een gelukkige verjaardag voor uw zoon

Pauline zei

Zo is het! Aldoende leert men.
En ik vind het knap van je, 9 kussentjes maken!

Cards by Jol zei

van je fouten leer je en je kindertjes boffen maar met deze mooie kussentjes.

groetjes jolande

Hetty zei

Ach dat maakt toch niet uit ik zie de foutjes ook niet hoor en ze zijn weer erg leuk geworden

gr hetty

M@rjan zei

Dat zijn veel zeehondjes op de bedjes! :) Leuk hoor!

Fijne dag, Marjan

Kitty zei

Ze zijn echt leuk geworden en een foutje komt overal wel eens voor.
Wij mensen zijn ook verschillend je heb ook grote en kleine.
Het voornaamste is dat de kindjes er van genieten.

Groetjes Kitty

Tinie zei

Super knap zeg, zoveel te maken en ze zien er stuk voor stuk mooi uit!!!

Groetjes Tinie

Lia zei

Vind ze prachtig en lief tegelijk, aldoende leert men he?

groetjes Lia

nora zei

hoi Jaimie .Ik vind ze er g mooi geworden.Groetjes van Nora

manuela zei

hoi Jaimie
9 zee honden kussentjes in het totaal ????Super knap zeg, zoveel te maken en ze zien er stuk voor stuk mooi uit!!!en een foutje komt overal wel eens voor.

groetjes
Manuela

Cindy zei

Hey meid,

Ook deze zijn weer supermooi geworden! En op dat foutje zal ik eens héél hard letten sé ;-p

Christine zei

Je kindjes zullen wel fier zijn dat mama dit maakte (met of zonder foutjes)!
Liefs
Christine

scraplouise zei

Maakt toch niets uit gaat om het gebaar zeg ik altijd maar.

gr.Louise

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

Els zei

Wat een leuke kussens heb je gemaakt!

susie zei

DIE ZIJN ZAAAAAAACHT !!!!!
Knap werk meiske ! .. knuf x