maandag 13 juni 2011

Druk en ziek geweest

Hallo allemaal,

Hier is het druk, ik ben heel mijn knutselruimte overhoop aan het zetten, omdat ik graag een deel verhoogd had, omdat bij sommige werkjes sta ik liever recht, maar met mijn niet zo goede rug, een hele tijd gebogen over een tafel staan , was niet echt leuk, dus nu heb ik een verhoogd werkblad staan en dan is het ineens tijd om alles eens op te hangen dat nog naar boven moest gehangen worden ,...
dus nu ziet het er even zo uit :-(



Ons Rosse'ke is ook druk met spelen, vrouwke haar handtas leeghalen en dan zo moe worden dat je er gelijk een klein kindje gewoon bovenop in slaapt valt ;-)


ook het derde zeehond-kussentje is bijna klaar;


en zowel mijn ventje, ik en ons dochter zijn niet 100% ok geweest, maag- en koppijn, enkel ons dochter heeft ook echt koorts erbij gekregen, nu is iedereen terug wat beter en ga ik vandaag eens naar buiten, sebiet rijden mijn mama en ik even naar Anneke haar brievenbus ,hihi, ik was haar vorige keer de beloofde penny blackstempelafdrukjes vergeten te geven en dus gaan we ze toch gewoon brengen, dat is sneller dan de belgische post hier kan zijn hoor!
En Anneke heeft wel tot vijf keer toe, gezegd dat dat echt niet nodig was hoor, dat ik ze mocht opsturen hoor ! Maar ja luisteren is nu net niet mijn sterkste kant sé :-))

Groetjes,

17 opmerkingen:

Roos zei

Leuk kussentje en fijn dat jullie allemaal weer aan de beterende hand zijn.
Veel plezier samen met mama vandaag, groetjes Roos

nora zei

Jemig Jaimie wat ben jij druk zeg!!Die foto van de kat is erg leuk.Je kussen is ook goed gelukt.Groetjes van Nora

Pauline zei

Voor iemand die net ziekjes is geweest ben je al weer aardig druk in de weer!

cheneson zei

gelukkig is iedereen al wat beter, gekke kat heb je toch :) mooi kussen

Jolanda Cuper zei

Beterschap en succes met het oprommelen!
Groetjes Jolanda.

Tinie zei

Vervelend om ziek te zijn, wens je beterschap en lekker opruimen toe!!

Groetjes Tinie

creanja zei

tjonge je hebt het er maar druk mee! beterschap hoor! gr anja

scraplouise zei

Voor dat je niet lekeer voelt ben je aardig besig geweest, kussentje ziet er weer leuk uit.

gr.LOuise

Aleida zei

Doe je het een beetje rustig aan???? Alleen van het lezen wordt ik al moe ;-)
Beterschap.
groetjes,

Cards by Jol zei

je moet altijd eerst rommel maken, voor het weer netjes wordt hé, succes met het verder ruimen van je hobbyruimte.
vervelend dat jullie ziek zijn geweest, nu mr weer snel op knappen, het kussent wordt heel mooi.

groetjes jolande

Tania zei

Wat ben je weer druk bezig! Je moet ondanks ziek te zijn toch wel een hoop energie hebben.

cristel zei

ja ja bezig bijtje niet alles te gelijk he
grtjs

Anneke zei

Hoi Jaimie, blij te horen dat het al beter gaat met je! En veel plezier met het inrichten van je hobbykamertje ;)
En echt nogmaals dank je wel voor de leuke spulletjes en de afdrukjes!!! hihi.. spijtig dat ik niet thuis was, maar volgende keer zien we elkaar wel weer he ;)
Groetjes Anneke

martina's kaartjes zei

veel plezier in het opruimen verder,
groetjes, martina
x

Christine zei

Dat zou ik ook eens moeten doen, mijn hobbykamer opruimen! Maar ik zie er zo tegen op, al die dozen met frulletjes... Leuk dat jullie aan de beterhand zijn, doe toch nog maar een beetje rustig!
Liefs
Christine

Sandraatsjuh zei

Amai,, je hobbykamer.... hihi ik laat op het moment er geen foto van de mijne zien hoor het is hier ontploft! hahah we zitten in een interne verbouwing.. dus ik weet wat het is als alles over hoop ligt...

Ik vond het al rustig op je blog... maar dus niet helemaal fit geweest bah..... Gelukkig dat jullie nu weer aan de beterende hand zijn....

Liefs

Sarah zei

Heel veel beterschap toegewenst, zorg goed voor jezelf ;)

Veel geluk met je hobbykamer, het lukt je wel ;)

Mvg Sarah