vrijdag 3 juni 2011

Eerste communie

Hallo allemaal,

Oh dank u voor de vele tips ivm hobbywinkels, als ik meer tijd heb, ga ik het zeker eens nakijken allemaal hoor, dus Aleida ik had nog niet door dat je ons verkeerd had gezonden hoor :-)

Wat is het zalig weer hé ség, gisteren een lekkere bbq hier in de tuin gedaan, nu zijn we net terug met mijn vriendin, haar man en hun kindjes van een avondje dreamnight at the zoo, kindjes hebben een leuke avond gehad, en kindjes gelukkig, de ouders natuurlijk ook hé.

Mijn vriendin haar jongste dochtertje heeft gisteren haar eerste communie gedaan en dat verdient een centje hé, maar om dat nu zo af te geven, neen hé, daar hoort een leuk kaartje bij hé! En wel een snel leuk kaartje, ik had maar een uur om het te maken, dus stressen, maar hihi, ja dat gaat me wel af , dan heb ik niet teveel tijd om na te denken, wat er wel of niet op kan of toch weer niet, of toch wel,..herkenbaar zeker?!

Ik heb een stempelafdrukje van mijn ruil gebruikt met Patricia, en ingekleurd met derwets, dan de sketch voor de kaart is van ...Nicolet, dank u Nicolet !! Natuurlijk weer droge chalk (maar je ziet het niet goed op de foto), en het papier is van ?? een grotere blok, maar welke nu weer ?? sorry vergeten.

Dit is mijn creatie geworden, zoals ik al zei, een snel kaartje !


Groetjes,

20 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een lief kaartje Jaimie!
Fijn en zonnig weekend gewenst.
groetjes van Margreet

regina zei

hoi

ik vind het een prachtig kaartje!

leuke stempel!

gr regina

susie zei

Het is een dot van een kaart meiske !! Een zoetje :)
Voor zulk een rap kaartje is het toch een mooi zenne !
Dikke bees X

Linda zei

wat een lief kaartje
gr linda

Sarah zei

zeer mooi kaartje, schattig

Wil zei

Het is een heel mooi kaartje geworden hoor. Niets mis mee,super gemaakt.

Groetjes Wil

scraplouise zei

Waauw en dat in 1 uurtje, prachtig kaartje hoor.

Jij ook een fijn weekend.

Louise

martina's kaartjes zei

een sobere, maar toch wel leuke kaart
grtjs, martina
x

Saskia zei

Supermooie kaart!!!! :)

Jolanda Cuper zei

Gelukkig druk, druk, druk met allemaal leuke dingen!
Groetjes Jolanda.

Gerda Hartman zei

Jsimie, wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt. Zo te lezen genieten jullie erg van het mooie weer. Fijn weekend.

Cards by Jol zei

wat een lief kaartje heb je gemaakt.
ook je creaties van de afgelopen dagen heb ik even bewonderd, ben een paar dagen weggeweest.
ik heb weer zitten genieten.

een fijn en mooi weekend, groetjes jolande

Aleida zei

Mooi kaartje!
Ik had al helemaal nachtmerries van jullie tocht naar de verkeerde plaats...
groetjes,

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje

gr hetty

Christine zei

Goed gelukt! Mooie kleuren ook! En dat allemaal in zo weinig tijd, typisch Jaimie hé
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Irene zei

Zou tof zijn als ik ook SNEL zo'n mooi kaartje kon maken Jaimie!

Groetjes, Irene

Anneke zei

Wat een lief kaartje Jaimie!
En nogmaals bedankt he ;)

Groetjes Anneke

M@rjan zei

Het is een schattig kaartje! Jammer hè, dat het weer nu zo is omgeslagen? ik heb er maar een dagje van kunnen genieten. In Spanje was het ook niet zo geweldig qua weer.

Groetjes, Marjan

Margo zei

Hoi Jaimie,
ik had donderdag ook een communiefeestje, ik heb ook nog snel snel een kaartje gemaakt maar ben wel vergeten om het op foto te zetten, dom dom dom !
Dan maak ik nog eens wat ...
Liefs
Margo