zaterdag 25 juni 2011

For a friend, from a friend !


Hallo allemaal,

Mijn tweede post vanmorgen al. ( Kijk in mijn vorige post naar de PRACHTIGE taart die ons Marika'tje heeft gemaakt voor onze zoon !! )

Ik zei in het vorige postje toch dat ik bezig was aan een cadeau voor ons Marika'tje hé,
Zij gek op koeien, dus ik had me een tijd geleden al, in mijn boek van figuurzagen een koe'tje gezocht en op hout overgetekend, maar ik moest dat dus nog steeds verder uitzagen,

Zo heb ik donderdagavond het koe'tje uitgezaagd en in de primer voor hout gezet, je ziet de koe, maar vanboven zie je ook het neusje en de bretellen van haar kleedje apart liggen. Het onderkantje moest ik nog uitzagen en in de primer zetten, dat staat nog niet op de foto.


Dan gisterenmorgen de achterkanten ook nog in de primer gezet en daarna de eerste verflaag erop, ook de onderkant was dan al klaar om een eerste verflaag.


dan nog vlekjes op de koe doen en rose in haar oortjes, ik heb dat met droge chalk gedaan :-)
alle ondedelen erop kleven en dan nog stipjes op haar kleedje, op haar bretellen bloemekes
kleven, dan nog met een fijne stift alle details erop aan brengen, de koe op de staander kleven, daarvoor heb ik een glazen flesje geplakt en moest nog iets zoeken om erin te doen,


maar mijn mama had van mijn tante een knutselbloemeke gekregen voor mij , super, dus net het ideale bloemeke om erin te doen. het paste er leuk in, en zo kan ik het dus gaan inpakken, ik heb vanonder crepepapier gezet en een doorschijnend papier gekozen en een simpel tagje eraan " For a friend, from a friend"

Door het plastiek , was het moeilijk een foto te nemen helaas.


Groetjes,

24 opmerkingen:

Saskia zei

Hihi, wat 'n schatje!! Wat ben jij toch creatief Jaimie!!

Saskia :)

Tinie zei

Wat een werk heb je daar aan gehad, maar het ziet er super vrolijk uit!!!

Groetjes Tinie

Irene zei

Gefeliciteerd met je grote zoon!! Wat een schitterende taart en dat glunderende koppie van hem.......heerlijk als ze zo blij zijn!!!
Je koetje is wel zooooooooooo leuk Jaimie, mens wat ben jij een knutselwonder...is er iets dat je NIET kunt???

Liefs, Irene

Anneke zei

Wauw Jaimie, deze is echt geweldig!! figuurzagen lijkt me moeilijk heb ik nog nooit geprobeerd!! Maar jou koe'tje ziet er echt super schattig uit :)
Groetjes Anneke

miriam zei

Wat een scheetje dat heb je mooi en leuk gemaakt jaimie

gr miriam

Scrapfanaat Peter zei

Hallo Jaimie wat een grappig koetje is het geworden, leuk dat je dit zo maakt ik vind het een hele prestatie. Ben benieuwd wat de krijger er van zal vinden.

Groetjes Scrapfanaat Peter

marika zei

en nu staat dat koetje hier naast mijnen tv te pronken!
ik vind hem echt heel mooi en schattig,het mooiste koetje uit mijn verzameling.
Dank u lieve schat!!!

groetjes,marika

Tania zei

Wat een prachtige koe! Jij bent zo handig.

M@rjan zei

Echt onwijs leuk en knap gemaakt, Jaimie! Je bent echt een creatieveling! En zo te zien is Marika er heel blij mee.

Groetjes, Marjan

Michelle zei

Je hebt het prachtig gemaakt, dat bloemetje in het vaasje is ook erg leuk.Maakt het helemaal af!

Fijn weekend,

Liefs Michelle

Gerda Hartman zei

Wat een geweldige koe! Natuurlijk nog van harte met je zoon. Prachtige taart ook. Fijn weekend verder!

Mascha zei

Wat een schatje. Dat heb je mooi gemaakt.
Groetjes Mascha

corry'kaart zei

wat een leuke en schattige koe!
groetjes van corry

Cindy zei

Jaimie, wat heb jij dat weer schitterend gedaan. Je bent zo creatief dat ik er soms jaloers op wordt :-)

xxx

Pauline zei

Wat supergweldigenormleukerdeleuk!!!!!!
Heel erg knap van je gemaakt!
En wat geweldig voor je vriendin om zoiets moois te krijgen.

Riet zei

Wat een werk Jaimie,maar het is prachtig.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat is dit super gaaf

gr hetty

Linda zei

ohhhh dat is heel erg leuk en je hebt het supermooi gemaakt
gr linda

Christine zei

Hoi Jaimie,
Je koetje is super! Daar heb ik me nog niet aan gewaagd aan figuurzagen.
En dan je taart... fantastisch! Leuk dat je zo'n vriendin hebt die daar zo in bedreven is. Je zoontje zijn snoetje is goud waard! En ook die voor je dochtertje zijn heel leuk gedaan.
Liefs x
Christine

regina zei

oooch wat leuk!

dat heb je erg mooi gemaakt!

en dan je taart ziet er ook zooooo mooi en lekker uit!!

en nog gefeliciteerd met je zoon!

gr regina

Cards by Jol zei

wauw, wat heb je dat mooi gemaakt, super gaaf cadeau.

groetjes jolande

Kaatje zei

superleuk gedaan!

groetjes,
Annika

scraplouise zei

Wat heb je dat weer Suoer gemaakt mijn complimenten.

gr>louise

Sarah zei

zeer mooi gedaan, echt prachtig.

Hoe noemen die knoopjes terug waar je de armen en benen enz aan de rest van het lichaam vastmaakt ?

Mvg Sarah