zondag 19 juni 2011

For You !


Hallo allemaal,

Dank u om jullie lieve reacties steeds weer !!

Terjuist heb ik dan eventjes tijd gevonden om de Scor-pal te testen en dit is mijn eerste doosje ermee, het patroon is uit één van de drie boekjes van Kitty Franken, de stempelafdruk is ingekleurd met mijn 7 van ons 11 copics :-)

Dit is mjn doosje, het is simpel, maar schattig, niet ? ( foto is binnen getrokken, dus niet super)


Het is hier druk, maar ik probeer langs te komen bij jullie hoor !

Groetjes,

25 opmerkingen:

Marianne zei

mooi hoor, 't is een heel leuk stempeltje ook.

Irene zei

Dat ziet er zooooo gezellig uit Jaimie, leuk he die Scorpal!!!!

Groetjes, Irene

Jolanda Cuper zei

Prachtig doosje met een lief plaatje!
Groetjes Jolanda.

Linda zei

wat een lief doosje
gr linda

nicolet zei

Wat een prachtig doosje! En de scorpal is ideaal, veel plezier ermee!
Groetjes Nicolet

M@rjan zei

Wat een schatje, dat plaatje en lintje samen zijn zo leuk!!

Groetjes, Marjan

Michelle zei

Wat een schatje! Erg leuk geworden..
Fijne zondag nog gewenst,

Liefs Michelle

Tinie zei

Heel erg leuk doosje!!! En die scorpal, die gebruik je straks dagelijks.

Groetjes Tinie

Margreet zei

Wat een schattig doosje Jaimie!
Al begrijp ik niet al je hobby-kreten en de benamingen van de tools die je erbij gebruikt (omdat ik totaal niet bekend ben met deze hobby-vormen), ik geniet steeds weer van je creaties :-)

groetjes van Margreet

corry'kaart zei

hoy jaimie
wat een schattig/lief doosje!
de scorpal blijft een superding!
groetjes van corry

Tania zei

Wat een schattig doosje!

Cindy zei

Hey meid,

Dat heb je weer geweldig mooi gedaan! Ondanks dat ik weet wat je allemaal kan, blijf je me iedere keer verbazen! Blijf zo verder doen, ik geniet er steeds ten volle van ;-)

Dikke knuf,

marika zei

zo liefff!!!

groetjes,marika

Hetty zei

Wat een super mooi doosje heb je met
de scorpal gemaakt

gr hetty

martina's kaartjes zei

ale, druk ? daar weet ik niks van ?? hahahahaha... heel erg mooi werkje !
groetjes, martina
x

Riet zei

Wat een prachtig doosje Jaimie,lief dat stempeltje.

Liefs Riet.

Cards by Jol zei

heel mooi doosje en je afdrukje is prachtig.

groetjes jolande

Annemarie en Merit zei

wat een schattig doosje Jaimie.

stempelfreaks zei

wat een schattig doosje. Handig is de scor-pal vind je ook niet.
Groetjes Astrid & Astrid

Christine zei

Mooi Jaimie! Binnenkort kan je je scorpal niet meer missen! Leuk stempeltje trouwens!
Liefs
Christine

Carla zei

Hoi Jaimie,
Heel leuk doosje heb je gemaakt.
Altijd iets leuks om te geven.

Groetjes Carla

yvon zei

Hoi Jaimie, wat een schatje heb je weer gecreerd. Super leuk. Ik moet echt ook zo'n scor-pal hebben hoor.
Groetjes, Yvon

miriam zei

wat een lief en schattig doosje

gr miriam

Margo zei

Wat een mooi doosje !
Goed gelukt zeg, let wel op, je raakt makkelijk verslaafd aan de scorpal :)
Liefs
Margo

Anneke zei

Lief doosje!! En dat afdrukje is lief he :) Wist dat je er iets prachtig mee ging maken!
Groetjes anneke