maandag 27 juni 2011

Leve de Scor-pal :-)) + pakje gekregen van Sakia !

Hallo allemaal,

Ik moest voor vandaag al 20 doosjes hebben voor ons dochter , om in de klas uit te delen, zij is jarig begin Augustus, maar ja dan is het geen school hé, dus mag zij steeds op het einde van het schooljaar iets afgeven.

En onze zoon heeft er morgen ook nog in de tien nodig, (zijn doosjes afgeven werd door de drukte in school, telkens opgeschoven, dus voor hem is het morgen pas).

Maar wat ben ik nu blij met de Scor-pal :-) en met mijn ventje, hihi, want die heeft de doosjes dichtgekleefd en mee gevuld. we (lees ik eigenlijk ,hihi) 's avonds te laat aan begonnen, ik was eigenlijk veel te moe, maar ja druk werkt bij mij hé :-)

Het papier en de lintjes zijn beide van bij Elke verschooten .
En het patroon van het doosje komt uit één van de boeken van Kitty Franken.

Ik heb de doosjes heel simpel gehouden, omdat het die kindjes toch maar te doen is om de inhoud, lekker mix van snoepjes !

Dit is mijn creatie, ik vind ze eigenlijk nog best schattig geworden :-)) en ons dochter liep er zo fier mee naar het school, hihi, dat kopje was ook geld waard :-)


Oh ja, en ik vergeet, door de drukte hier, jullie gewoon te laten zien wat die lieve Saskia !!! (van Snippers & co) voor ons bijhad ség, kijk nu eens aan,


super hé, en ons dochter ziet het al helemaal zitten om daar de schaar te mogen inzetten in de grote vakantie :-) Saskia nogmaals merickes !!!

verder ben ik nog met vanalles tegelijk bezig, zo kennen jullie mij hé, maar ik laat jullie wel een kijkje nemen op tijd hoor, maar nu eerst de andere doosjes gaan maken !

En geniet van het tropische weer , weer beetje teveel van het goede ineens hé ?!

Groetjes,


20 opmerkingen:

Marley zei

Nou leuk hoor die doosjes!! Het gaat inderdaad vaak alleen om de inhoudt op die leeftijd hihi! Maar het ziet er toch leuk uit.. Wat een mooi pakketje heb je van Saskia gekregen en inderdaad, wat is het weer tropisch.. vraag me af voor hoe lang.
Liefs, Marley

Irene zei

Je bent een kanjer van een Moeder..wat een berg dozen en je hebt helemaal gelijk......open rukken/scheuren en snel zien wat er in zit dat is het enige dat telt!!! Mooi spul heb je van Saskia.......dat worden heerlijke vakantieweken met hopenlijk ietsje minder warm weer, pffffff!!!

Irene

Jolanda Cuper zei

Goed idee die doosjes! Maar wel veel werk! Prachtige dingen om de vakantie mee dorr te komen!
Groetjes Jolanda.

nora zei

PDF wat veel doosjes jaimie!Leuk idee.groetjes Nora

nora zei

PDF wat veel doosjes jaimie!Leuk idee.groetjes Nora

cheneson zei

bij ons op t school mag er geen snoep uitgedeeld worden enkel koeken , vind ik spijtig.
de doosjes zijn leuk en bij kinderen gaat het idd enkel om de inhoud :)

Margo zei

Waaw Jaimie,
wat een toffe doosjes, ik kan geloven dat je meid daar heel blij mee naar school ging ! Wat een tof uitdeelkado !
Liefs
Margo

Pierelantijntjes zei

Wat leuk al die doosjes, Jaimie. Wat genieten is dat toch om zo'n leuke traktatie uit te delen. Ik vond het vroeger altijd super spannend als ik mocht trakteren...
Fijne week,
liefs Ester

Linda zei

Wat een leuk idee al die doosjes, knap werk joh
gr linda

M@rjan zei

Veel werk, maar wel leuk! Nog leuker dat je dochter er zo trots op was!

Groetjes, Marjan

Thea zei

Wat heb je het weer lekker druk met van alles! Leuk pakket heb je gekregen.

Groetjes Thea

brigitte zei

Wat een werk al die doosjes.
Knap werk hoor ze zien er erg leuk uit.
Groetjes Brigitte

Pauline zei

Had ik toch helemaal die mooie taart in je vorige post gemist!! Wat geweldig!
En nog van harte gefeliciteerd natuurlijk met je zoon.
bijna vakantie...heerlijk, kan je fijn aan de hobby!

Riet zei

Super Jaimie,je heb veel voor je kinders over.

Liefs Riet.

Tania zei

Wat een mooie toren doosjes. Het is idd al de moeite waard om de snoet van je kinderen te zien als ze mogen uitdelen op school. Hier is het ook steeds weer een "moment de gloire".

scraplouise zei

Ziet er super uit Jaimie wat een werk zullen jullie eraan gehad.

gr.Louise

regina zei

hoi

ziet er super uit maar wat een werk!

gr regina

Aleida zei

Voor dat snoetje doe je het, toch?
Mooi gedaan!
Lief van Saskia!
groetjes,

Saskia zei

Jaimie,

De doosjes zien er super uit!

Veel knutselplezier! :)

elke verschooten zei

wat een stapel doosjes!!!

lieve groetjes


elke