donderdag 16 juni 2011

Scor-pal gekocht

Hallo allemaal,

Gisteren zijn mijn mama, mijn dochtertje en ik terug richting Elke Verschooten geweest (en jawel hoor , wij moeten daar toch een afstandje met de auto en/of openbaar vervoer voor doen, maar dat is een uitstapje hé), gelukkig was het gisteren wél beter weer hé!!

Ik ging toch maar één derwent omwisselen hé :-) Maar de Scor-pal bleef aan mijn handen plakken (ik wilde hem al langer dan vandaag kopen, maar telkens zo een ja/neen-situatie) en de andere twee boekjes van Kitty Franken die ik nog niet had, en nog wat spulletjes.


ik moet tegen volgende donderdag wat doosjes hebben en de week erna nog eens een hoop, dus ik zal de scor-pal al goed kunnen gebruiken.

Hebben jullie er ééntje, en gebruiken jullie hem veel of eigenlijk bijna niet ?


Groetjes,

30 opmerkingen:

M@rjan zei

Zie je wel dat je die Derwent expres ging ruilen? Nee hoor, ik snap dat wel, soms hak je ineens de knoop door! Ik heb er een, de Metric versie, maar gebruik hem eerlijk gezegd weinig. Dat komt ook omdat ik nog niet zo "in de doosjes" ben.Maar dat wel erg leuk vind! Veel plezier ermee!

Groetjes, Marjan

Linda zei

Hoi hoi

Wauw veel plezier ermee hè. Zelf heb ik de Martha Stewart scorebord en ik gebruik hem heeeeel veel, ik heb er echt veel plezier van, dus ik denk dat jij hem ook wel vaak gebruiken gaat als je doosjes gaat maken.
gr linda

Irene zei

Had ik het dus helemaal goed dat je met opzet het verkeerde Derwentpotlood had meegenomen, hahaha!! Maar dat je zoooooooo snel terug zou gaan had ik niet verwacht maar met je Scorpal zul je super blij zijn Jaimie!

Groetjes, Irene

Hetty zei

Zo dat zijn wel hele mooie spulletjs
die je hebt gekocht, veel plezier
ermee

gr hetty

Michelle zei

Je hebt mooie dingentjes gekocht, ik heb zelf nog nooit van een Scor-pal gehoord.. hihi kan je wel merken dat ik meer borduur dan kaarten maak ^^

Aleida zei

Jij bent zo creatief, je verzint gewoon zelf toepassingen! Ik doe alles nog met de hand maar als je veel doosjes moet maken lijkt het mij wel handig. Potlood nog kunnen ruilen?
Veel plezier met je spulletjes.
groetjes,

jans zei

veel plezier er mee ik heb hem ook in de cm versie en ook de martha stuwrd ze werken echt verslavend grt jans

corry'kaart zei

hoy hoy
nou het is echt een goede aankoop en zelf gebruik ik het heel regelmatig, dus heb ik er veel plezier mee!
groetjes van corry

Jolanda Cuper zei

Oei oei het was goedkoper geweest om niet te ruilen!
Dus geniet dubbel van je aankopen hoor en gewoon aan de gang gaan met de scorepal dan krijg je allerlei mooie creaties!

Groetjes Jolanda.

Wil zei

Hallo Jaimie,
Ik heb zelf ook de scroll pal en ik gebruik hem met regelmaat kan ik wel zeggen. En niet alleen voor doosjes te maken ook wel voor mijn kaarten.
En ik heb inderdaad al 2 x een email gestuurd met de stempels die ik graag zou willen hebben.
Misschien is het handiger als je mij even een email stuurt , misschien helpt het dan als ik gewoon kan beantwoorden.
Ik hoor je wel.
williewillemstein@hotmail.com

Groetjes Wil

miriam zei

veel plezier met je spulletjes . Daar ga je geen spijt van krijgen van de scor pal

gr miriam

angeleef zei

Ik heb een scor-pal en ik moet zeggen, ik ben er écht tevreden mee. Voor doosjes is hij zooooo handig. Daarvoor begon ik er altijd met tegenzin aan, maar nu staat het op 5 minuten in elkaar en heb je lekker veel tijd om over je versiering na te denken en de 'moeilijkere' dingen daar beleef je eens zoveel plezier aan met de scor-pal. Je gaat er geen spijt van krijgen. Veel plezier ermee!
Groetjes
** Evi **

martina's kaartjes zei

hey jaimie, ik ben een beetje van het luie type, ik meet nog vaak snel af om een kaart te plooien, ipv me recht te zetten om hem te pakken. doosjes ben ik niet zo erg mee bezig, en vaak gebruik ik te dik papier, dan 'scheurt' het een beetje in de rug en dat vind ikniet mooi. dus een beetje zonde van het geld voorlopig,
geniet van je leuke aankoop,
groetjes, martina
x

Sonja zei

Veel plezier met je aankoop. Zelf bezit ik geen scorpal.

groetjes,
Sonja

scraplouise zei

Ik zelf het Martha Stewart scoreboard en ik gebruik heem regelmatig, voor doosje enz enz, ik wens je er veel plezier mee.

gr.Louise

Margo zei

Wat een toffe aankopen zeg !
Ik heb er zelf ook 1 en gebruik hem erg veel !
Veel plezier ermee !
Liefs
Margo

Christine zei

Bedankt voor je mailtje Jaimie! Leuk van je en wie weet kom ik die dag eens niet naar Elke tegen dat de workshop gedaan is! De aankoop van je scorpal daar zul je volgens mij geen spijt van hebben. Ik gebruik de mijne héél veel, ook voor versiering op mijn kaartjes. Bij de laatste 2 kaarten op mijn blog kan je dit héél goed zien. Dus ik zou zeggen geniet van je aankopen!!
Veel liefs x
Christine

Tania zei

Veel plezier met je Score-pal. Zelf heb ik geen, maar het lijkt me wel ontzettend handig, vooral om doosjes te maken.

yvon zei

Die staat bij mij bovenaan mijn lijstje. Maar het is er nog steeds niet van gekomen om hem te kopen. Veel plezier ermee enne.... we zien de doosjes wel verschijnen op je blog.
Groetjes, Yvon

Cards by Jol zei

daar ga je veel plezier van hebben, ik gebruik het zo vaak, die doosjes van jou zitten nu zo in elkaar.

groetjes jolande

Sarah zei

prachtige dingen heb je gekocht, veel plezier ermee ;)

Mvg Sarah

Anneke zei

Hoi Jaimie, veel succes nog he met je doosjes! Ik heb er zelf geen ervaring mee ik doe alles zelf nog met lat en rilpennetje :)
Groetjes Anneke

Nicole zei

Bedankt Jaimie!
Wat gaaf dat je de scor-pal heb die staat ook nog steeds bij mij op het lijstje;)

Heel veel plezier er mee

Liefs Nicole

Els G. zei

Hallo Jamie,
Ik ben op je blog geraakt en ineens ook volger geworden hé. :-)
Leuke creaties maak je én ik vind je katten subliem (heb zelf ook een Roske rondlopen).
Ik vind de Scor Pal geweldig en gebruik hem vooral voor het rillen van kaarten. Je kan er natuurlijk nog veel meer mee, maar de dagen zijn zo kort hé, lol. :-)
Tot blogs of tot bij Elke hé. :-)
Els (die toffe madam, roflol)
x

jolanda zei

hoi Jaimie, dat lijkt me nou ook super om te hebben. Heel toevallig kreeg ik vandaag een mailtje dat er morgen bij mij in de buurt een open dag is van een hobbywinkel en daar hebben ze de scor-buddy (of zoiets) in de aanbieding. Dat is een kleinere versie van de scor-pal als ik het goed begrepen heb. En ik begon gelijk te twijfelen of ik dan tóch maar even langs zal gaan om hem te halen hihihi.
Het scheelt natuurlijk enorm veel tijd wanneer je in 1x zo'n vouwlijntje kunt maken inplaats van eerst alles netjes uitmeten en je weet dan ook nog eens zeker dat het heel precies gebeurd.
Héél veel plezier ermee hoor!!!
groetjes, jolanda

Sandra's Scrapsels zei

Veel knutselplezier met je nieuwe aankopen hoor!!

Groetjes, Sandra

Sandra's Scrapsels zei

oow ja, ik heb er geen, ik ben nog erg ouderwets met liniaal en potlood/riller hahaha

Marianne zei

't is een "gevaarlijk" winkelke hé ;-) voor onze portemonee dan toch. 't is maar goed dat ik daar niet in de buurt woon. Ik heb hem ook al een tijdje in huis, de scorppal, maar ik gebruik hem eigenlijk maar zelden.

Thea zei

Hoi jaimie,

Ik heb de scorpal ook en twee boekjes van Kitty. Ik vind het een heel fijn "apparaat" en gebruik hem veel.

Groetjes Thea

marika zei

ik hoor het u en u ma nog zeggen:amai,gij hebt veel knutselgerief!!!
Maar volgens mij hebt ge ondertussen al meer of mij,gij blijft maar kopen,haha
Veel plezeier ermee in ieder geval,maar da zal wel lukken he


groetjes,marika