zondag 5 juni 2011

Tilda-hartjes en stempelruil

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik bij Anneke geweest voor haar verjaardag, zo heb ik Anneke ook eens in het echt gezien, het was heel gezellig en wat een supermooie en lekkere cupcakes stonden daar te pronken op tafel ség, te mooi om je tanden in te durven zetten hoor.

Ik heb met Anneke een stempelruil gedaan, ik had het mijne in een doosje gestopt, dat ik 's morgens heel vroeg was gaan maken, wat moet je anders doen als je de slaap niet vind, maar mijn knutselruimte, .....tja die ben ik nooit kwijt hoor :-)

dit is mijn doosje en wat zit erin?


,.....stempelafdrukjes, lintjes, bloemekes, en nog wat knutselgerief dat je altijd wel ergens voor kan gebruiken hé, ik had het lint rond de doos en de bloem ook niet vastgeplakt, zo kan Anneke, ook deze spullekes nog gebruiken hé!

En deze véle en leuke stempelafdrukjes kreeg ik van Anneke, super toch, dank u Anneke!!!


Terwijl ik bij Anneke zat, heeft mijn vriendin op mijn kindjes gepast en na Anneke, heb ik dan haar twee dochters meegebracht naar ons, om te komen logeren.

In de dag kon ik toch nog iets creatiefs doen, want als ik in de keuken zit, kan ik ze van alle kanten in het oog houden, dus zo ging ik voor de meiden een hartje maken, het patroon ervan komt uit mijn Tilda-boek, dan de stof kiezen, en we zijn vertrokken hé...



nu nog opvullen,



Nog een leuk lint strikken en eraan naaien en de hartjes zijn klaar,




en de meiden van mijn vriendin zijn er gelukkig blij mee :-)
mijn dochter haar hartje is nog in de maak.

Het was een vermoeid verlengd weekend hier, maar wel een leuk en dat is het belangrijkste hé!

Groetjes,







29 opmerkingen:

cheneson zei

mooie hartjes, leuk als je zo toffe dingen kan ruilen

Aleida zei

Vermoeiend en leuk, dat is een goede balans!
groetjes,

Wil zei

Wat een mooie hartjes heb je gemaakt. Hele lieve kleuren heb je gebruikt.
En dan het doosje super hoor.
Als je mij je adres mailt zou ik van de week wat stempelafdrukjes voor je maken. En na je op sturen. Is alles in principe goed. Of hou je van bepaalde stempels niet, laat het gelijk even weten in je email.
williewillemstein@hotmail.com

Groetjes Wil

Anneke zei

Graag gedaan! Je hartje is ook heel mooi :)
Groetjes anneke

scraplouise zei

Je hartjes zijnprachtig gelukt, en wat een supermooi doosje heb je gemaakt.

gr.Louise

Christine zei

Wat een leuk, schattig doosje! En ook je hartjes zijn mooi gemaakt!
Liefs
Christine

Margo zei

Hoi Jaimie,
wat ziet dat er leuk uit allemaal !
Wat gezellig he, mensen van de blog leren kennen !
Liefs
Margo

Irene zei

Wat ben je toch een bijzonder mens Jaimie, wat jij allemaal voor leuks in een paar uur doet!!!

Groetjes, Irene

angeleef zei

Hoi Jaimie!

Eerst en vooral heb je een leuk blogje en ik vind je hartjes helemaal geweldig! En dat klopt hoor, ik had het donkerblauwe kleedje aan. :)
Liv (http://liv1206.blogspot.com) was het meisje dat rechts van me zat.
Groetjes
Evi

Linda zei

wat leuk gedaan weer heb je dat
gr linda

martina's kaartjes zei

dit heb je weer mooi voor elkaar ! lekker creatief ben je geweest,
groetjes, martina,
martina
x

Hetty zei

Wat een mooie creaties heb je weer
gemaakt

gr hetty

Christa's blog zei

Oh, dat kan ik geloven dat jij een plezante dag gehad hebt, eerst bij Anneke en dan nog zo'n mooie hartjes gemaakt. Je kan er maar van genoten hebben.
grtjes
Christa

Jolanda Cuper zei

Fijn dat je zo genoten hebt! Dat heb je wel verdiend hoor!
Groetjes Jolanda.

Riet zei

Wat een mooi doosje Jaimie.
Prachtig dat hartjes zeg.

Liefs Riet.

Tania zei

Oooh, wat leuke hartjes! Ja, een verlengd weekend kan best vermoeiend zijn. Maar ook reuzeleuk!

Cards by Jol zei

wat een moois weer, de harten zijn super,

groetjes jolande

Kaatje zei

superleuk die hartjes en het doosje is ook top!

groetjes,
Annika

susie zei

Zulke mooie harten !!
En je hebt ook een leuk doosje gemaakt ! x

regina zei

hoi

wat heb je weer leuke craties gemaakt!!

gr regina

Sandraatsjuh zei

Hey Jaimie,

Zo ben ik weer van weg geweest.... maar wat een leuke doosje, en gezellig dat je nieuwe mensen hebt ontmoet.....

Oh en je harten.. Zijn super gaaf......

manuela zei

Wat een mooie hartjes heb je gemaakt. Hele lieve kleuren heb je gebruikt.
En dan het doosje super hoor.en gezellig dat je nieuwe mensen hebt ontmoet.....
groetjes
Manuela

Kristel zei

Dat ziet er allemaal weer toppie uit Jaimie! Heel mooi. Wat ben jij toch creatief!
Groeten Kristel

M@rjan zei

Die hartjes zijn echt super, Jaimie! Je doosje ook trouwens.

Groetjes, Marjan

Pauline zei

Wat een geweldige lieve hartjes heb je gemaakt!

Tinie zei

Ik ben helemaal weg van hartjes en die van jou hebben mijn kleur ook nog:) Leuk van die afdrukjes!!!

Groetjes Tinie

miriam zei

fijn dat je zo genoten hebt ,leuk die hartjes,en voorlopig kun je weer vooruit met de afdrukjes

gr miriam

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, ik heb niet zo veel gelegenheid gehad de laatste tijd om te bloggen maar ben nu weer eens even lekker aan het neuzen geweest op je blog. Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt! Jij bent echt van alle markten thuis zeg! Heerlijk toch als je zo handig bent! Kan me voorstellen dat die meiden ook helemaal weg waren van de hartjes, leuk hoor! Liefs Marianne

Sarah zei

zo te lezen is het heel plezant geweest.

Een verlengtweekend is eens leuk voor de kinderen hé ;)

Zeer mooi hartje heb je gemaakt.

Al eentje voor Vallentijn ?

Mvg Sarah